Arts krijgt 250 euro boete voor wondverwaarlozing paard

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aziza_XX

Berichten: 362
Geregistreerd: 07-03-08
Woonplaats: Frasnes-Lez-Anvaing

Re: Arts krijgt 250 euro boete voor wondverwaarlozing paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:58

Petulan schreef:
nadia_a schreef:
halllooooooo die menseeee die dieree verwaarlozee moete levenslang krijgee
hoe kan je dat nou doen een dier kan zig niet zo verdedigen als ons


Lekker naïef.. Ik vind die 'fout' van die man nog wel meevallen, wij hebben een paard van ons ook niet laten hechten omdat we dachten dat het wel dicht zou gaan. Later ging het wat ontsteken en kwam er wild vlees te zitten. En ja, ook dat is een inschattingsfout. Maar dan ben je in mijn ogen niet gelijk een verwaarlozer die levenslang moet krijgen Clown

Het valt nooit mee, maar ik vind dat deze gevallen nog wel mee vallen als je nagaat dat er zoveel schrijnende gevallen zijn die maar in de doofpot worden gestopt!


ben volledig met je eens Haha! Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Arts krijgt 250 euro boete voor wondverwaarlozing paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 21:35

Citaat:
Een 64-jarige Dinxperlose kreeg een voorwaardelijk boete van 250 euro omdat zij twee honden niet goed had verzorgd: te lange teennagels bij een Duitse herder...


Mmmmmmmm Verward Verward Verward Vaag, een boete wegens te lange teennagels. Ben benieuwd hoe hoog de boete is die ik dan zal krijgen voor mijn hond. Zij heeft het leven heel ver in de teennagels zitten en ik knip ze regelmatig maar dan nog zijn ze superlang. Ben benieuwd of ik in dit geval willens en weten in het leven zou moeten knippen....

Vind het erg vaag... Bij onze stal achter zijn laatst flink wat paarden weggehaald, (stonden tot aan de knie-en in hun eigen mest, metalen rotzooi stak omhoog uit deze mest, geen (vers) water, een berg schapen (waaronder een aantal dode!) ernaast en deze man heeft na flink wat excuses van de DB al zijn beesten teruggekregen.... En mevrouw wordt beboet omdat haar hond te lange teennagels heeft?????!!!!????

Nou weet ik weer waarom ik geen duppie aan de DB uitgeef.... Boos!