3-jarig meisje uit Kampen overlijdt na trap van paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18205
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: 3-jarig meisje uit Kampen overlijdt na trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 08:14

In de krant zag ik haar rouwadvertentie staan. Wat verschrikkelijk om zo'n kleine hummel te verliezen...

Heel veel sterkte om dit gemis een plaats te geven. Ze zal voortleven in jullie harten.

minjonvm
Berichten: 1
Geregistreerd: 01-05-08

Re: 3-jarig meisje uit Kampen overlijdt na trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 09:22

We zullen haar nooit maar dan ook nooit meer vergeten... Ik ben blij dat melissa hier ook reageerd, en xantaatje bedankt voor je hulp om het berichtje door te geven. Lief

En bedankt voor alle lieve woordjes en voor de steun.

De moeder vind dit ook erg fijn dat er ook steun gegeven wordt. Je voelt je aan de ene kant zo ontzettend alleen, en aan de andere kant krijg je ontzettend veel steun en komen er zoveel mensen bij je over de vloer. Maar de reden waarom die mensen komen hoop ik en niemand hier ooit weer mee te maken.

De klein yvette was zo'n ontzettende doordouwer, als ze iets wou dan kreeg ze het ook, maakt niet uit hoe... en het enige wat ze zondag wou is even dat mooie paardje aaien... dat is gewoon het enige... Huilen

Xantaatje

Berichten: 581
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Monster

Re: 3-jarig meisje uit Kampen overlijdt na trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 10:59

Geen dank Minjon dit was wel het minste wat ik kon doen.

Heel veel sterkte allemaal aankomende vrijdag.

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Re: 3-jarig meisje uit Kampen overlijdt na trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 11:32

ikzelf heb dochtertje van 3 die regelmatig mee gaat naar de ponys...zovvel in de vvei als in stal,ik ben ook voorzichtig maar iedere seconde in de gaten houden in onmogenlijk..de tranen rollen over mijn vvangen,ik vvil iedereen condoleren en veel sterkte vvensen met dit grote verlies,echt onbegrijpelijk.