Op hol geslagen Shire-merrie verwondt mensen op show

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Woedende Shire-merrie verwondt verschillende mensen op show

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 21:24

Valt me zwaar tegen van de mods dat de titel blijft staan. Op alles zo streng zijn, onenliners mogen niet meer enz maar dit soort onzin laten ze staan?

Heb me nog niet gemoeit in het topic maar nu even wel.

Ronduit belachelijk dat er "woedende shire merrie" staat...Het dier staat doodangsten uit... Veel woede zie ik er niet in, integendeel zelfs, geen greintje kwaad in dit dier, wel pure angst!

Als de voorbrenger (ster?) nog langer had vast gehouden, had het dier evenzeer gesprongen, en met wat pech had het dan op de voorbrenger (ster) geland of was deze vol tegen het hek geknalt met een aantal gebroken ribben (minimum) tot gevolg. Dus mijn mening: thank god dat ze het verstand heeft gehad om het dier los te laten! Een paard dat doodsbang is en wil gaan, dat gaat! Bovendien is een doodsbange shire geen shet die schrikt van een toeter. (hiermee wil ik niemand persoonlijk aanvallen, dit is gewoon het eerste wat in me op komt. Weet dat iemand dat verhaal gepost heeft, hoop dat die persoon het niet persoonlijk neemt want zo is het niet bedoelt!)

Dit is nogmaals een voorbeeld, van een dier dat dankzij de mens een slechte naam krijgt...Imo kan de merrie in kwestie aan dit voorval helemaal niets doen. Ze heeft gekozen voor de meest logische weg. die met de minste mensen.

Eirikur

Berichten: 2606
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Woedende Shire-merrie verwondt verschillende mensen op show

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 21:34

gabyfedde schreef:
Arm dier. Duidelijk paniek en geen woede. BELACHELIJK dat de foutief vertaalde titel gewoon blijft staan. Er wordt zo op aangedrongen normaal ABN te gebruiken, maar foutieve vertalingen (die ook nog eens een heel verkeerd beeld scheppen)mogen blijkbaar wel.

Nee zeg, stel je voor, dat je als team je ongelijk toegeeft en de verkeerd vertaalde titel wèl aanpast. Duivel
Is me dat even een gezichtsverlies! Ach gut
Vooral stug volharden in die eigenwijsheid, hoor. Vork
'Gewone' bokkers zijn tenslotte veel te dom, om het eens een keer beter te weten. Clown Koe
En daarbij is over een paar dagen het topic wel zover naar beneden gezakt, dat er toch niemand meer over lult. Toppertjes! OK dan!

Smari

Berichten: 260
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Alkmaar

Re: Woedende Shire-merrie verwondt verschillende mensen op show

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 23:34

De banketbakker weet er idd vast meer van te maken Eric. Hoe je het ook leest, ik kan nergens iets vinden in het nieuwsbericht waaruit op te maken is dat het paard woedend was, er staat zelfs letterlijk dat het dier in paniek was ( niks woedend ) en ook laat het filmpje dat duidelijk zien. De plank is dus volledig misgeslagen hier. Alhoewel het op mij overkwam dat iemand vanuit het publiek het paard wel een klap op de kont geeft overigens, die was dan wel raak, met alle gevolgen van dien.
Maar met deze titel heeft het meer iets weg van een Bokito-sensatie-item ipv een vervelende en ongelukkige gebeurtenis ( waarbij het Bokito-verhaal uiteraard ook vanuit dat oogpunt bekeken kan worden......................).

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re: Woedende Shire-merrie verwondt verschillende mensen op show

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 23:45

pharagirlke schreef:
Valt me zwaar tegen van de mods dat de titel blijft staan. Op alles zo streng zijn, onenliners mogen niet meer enz maar dit soort onzin laten ze staan?

En wat dacht je van één woordje verkeerd in een EA-topictitel, dan is de wereld zo'n beetje te klein (topic verwijderd, als het tegenzit nog een sturende PB (UN) of OW) en het vervolgens verdommen om een totaal misplaatste titel als bij dit topic te veranderen... Tis weer de kromheid ten top Huilen van het lachen .

delerium
Berichten: 22384
Geregistreerd: 03-09-05

Re: Op hol geslagen Shire-merrie verwondt mensen op show

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 13:24

Zo beter? Lachen

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Op hol geslagen Shire-merrie verwondt mensen op show

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 13:41

Veul beterder!

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Re: Op hol geslagen Shire-merrie verwondt mensen op show

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 13:48

Als de merrie achter dat andere paard staat schrikt ze ook, althans dat lijkt zo en daardoor vliegt ze er vandoor. Ik vind niet dat het aan de merrie ligt!

Sientje

Berichten: 6530
Geregistreerd: 27-05-06

Re: Op hol geslagen Shire-merrie verwondt mensen op show

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:24

delerium schreef:
Zo beter? Lachen


OK dan!

MDJ

Berichten: 2778
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Heerenveen

Re: Op hol geslagen Shire-merrie verwondt mensen op show

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 15:12

Idd, veel beter zo Lachen

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Op hol geslagen Shire-merrie verwondt mensen op show

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 16:08

Super zo! Dankje modjes!