Hoe is het nu met Okidoki na het ongeluk van afgelopen week?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ehona

Berichten: 2950
Geregistreerd: 09-04-07

Re: Hoe is het nu met Okidoki na het ongeluk van afgelopen week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:24

spiritoes schreef:
IK geloof niet dat ik het eens kan zijn met het feit dat dit paard Maandag gewoon weer aan de bak zal moeten Boos!

Breek zelf maar eens iets en alleen omdat je geen auw kan zeggen en je in de topsport zit moet je maar gewoon weer gelijk aan de bak.

Het feit dat hij zo snel naar huis moest is naar mijn idee alleen maar om te voorkomen dat hij in quarantaine zou moeten ivm met de wedstrijden.

Dat is de pech als je een miljoenen paard bent


Hij eet toch gewoon? Als hij echt pijn aan zijn mond zou hebben, zou hij niet eten. Ik denk trouwens ook echt wel dat ze, juist omdát het een miljoenenpaard is, extra voorzichtig met hem zijn.

Ik wens Albert Zoer veel sterkte en Okidoki natuurlijk beterschap.

daniella74
Berichten: 6109
Geregistreerd: 13-11-06

Re: Hoe is het nu met Okidoki na het ongeluk van afgelopen week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:38

spiritoes schreef:
IK geloof niet dat ik het eens kan zijn met het feit dat dit paard Maandag gewoon weer aan de bak zal moeten Boos!

Breek zelf maar eens iets en alleen omdat je geen auw kan zeggen en je in de topsport zit moet je maar gewoon weer gelijk aan de bak.

Het feit dat hij zo snel naar huis moest is naar mijn idee alleen maar om te voorkomen dat hij in quarantaine zou moeten ivm met de wedstrijden.

Dat is de pech als je een miljoenen paard bent


Ik geloof dat jij geen bal verstand van dit soort zaken hebt en totaal niet weet waar je het over hebt.
Ik weet niet waar je deze onzin allemaal vandaan haalt maar dat paard hoeft helemaal niet in quarantaine. Ze hebben alleen de kliniek gedeeltelijk ontruimd en ontsmet dat hij niet met bepaalde ziektekiemen in contact kan komen. Wat had je dan gewild, dat paard in een draagbaar hangen en hem 4 weken sondevoeding geven?

spiritoes

Berichten: 880
Geregistreerd: 11-07-05

Re: Hoe is het nu met Okidoki na het ongeluk van afgelopen week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 08:10

Lachen jeetje wat een aanval

daniella74
Berichten: 6109
Geregistreerd: 13-11-06

Re: Hoe is het nu met Okidoki na het ongeluk van afgelopen week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:34

Verwijderd

nowornever

Berichten: 3205
Geregistreerd: 06-07-06

Re: Hoe is het nu met Okidoki na het ongeluk van afgelopen week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 14:48

Wat wordt er een drama gemaakt. Albert weet heel goed waar hij mee bezig is. En heeft echt het beste voor met oki en wil daarom zijn training ook snel weer hervatten. Want oki is niet een paard wat je even twee weken stil zet en vervolgens weer gaat trainen. En als hij pijn heeft zal hij niet eten en ze kennen hem door en door en dan stoppen ze er echt geen bit in. En tuurlijk snap ik dat als het 1 van jullie paarden zou overkomen jullie ze rust geven maar daar hangen ook geen olympische spelen vanaf. En die boxen staan op heel veel concoursen.

IniminiLover

Berichten: 904
Geregistreerd: 04-12-06

Re: Hoe is het nu met Okidoki na het ongeluk van afgelopen week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:02

Met oki gaat het gelukkig hartsikke goed
hij lijkt er weinig last van te hebben en met rijden gaat het ook goed Haha!
en hij eet ook gewoon Lachen