Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 7 [ 168 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Mijn eerste veulen wordt morgen geopereerd

 
Profiel   

Spoedig herstel voor je veulentje.

Is silicium misschien een optie als supplement? Da's toch op natuurlijke basis?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 17:51 



 
Profiel   

Och wat een zorgen voor zo’n klein prulleke. Wat een pech.. Maar wat een dapper, dapper ding is het en wat ben jij een enorm toegewijd baasje! Ik duim mee voor een voorspoedig herstel en een zo zorgeloos mogelijke toekomst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 17:52 



 
Profiel   

Ik heb helaas geen tips voor je, maar fijn dat je een positieve update kon geven . +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 18:43 



 
Profiel   

Kunnen ze niets doen met stamcel therapie? Bij mijn paard is daardoor het kogelgewricht weer hersteld met behoorlijke kraakbeen schade.
Gedaan bij Kliniek Wolvega

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 19:32 



 
Profiel   

Helaas een wat mindere update. Ze moet wat langer blijven i.v.m. verhoging. :( Ik hoop maar dat ze geen infectie/abces ontwikkelt. Wanneer houdt de pech nou op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 19:06 



 
Profiel   

:knuffel: :knuffel: :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:01 



 
Profiel   

:knuffel: :knuffel: :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:27 



 
Profiel   

Da's balen :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:29 



 
Profiel   

:(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:42 



 
Profiel   

Wat een enorme pechvogel.. Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:22 



 
Profiel   

He bah, die verhoging is vervelend. Hopelijk zakt het snel weer en valt het mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 23:01 



 
Profiel   

Ah, dat is jammer Ual, hopen dat het snel weer zakt.
Maar gelukkig dat ze nog op de kliniek is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:35 



 
Profiel   

Hey, ik kan niets bijdragen, ik kan je alleen maar veel sterkte wensen en ik denk dat ze heel sterk is. Als ze met zo'n akelige breuk in haar kaak zo lief blijft en goed herstelt en als ze met zoveel pijn in haar schouder zo stoer bleef doorgaan, dan is het een vechtertje. Ze gaat de kans die ze krijgt pakken en ze gaat herstellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:54 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:03 



 
Profiel   

Bij deze weer een update. Even niets meer laten horen, maar er was ook niet veel nieuws.

Maar vandaag heb ik haar opgehaald! Ging allemaal hartstikke goed. Ik heb de behandeld arts nog even gesproken en heb mee kunnen kijken naar de camerabeelden van de scoop. Moet eerlijk zeggen dat ik erg schrok, het was echt wel heel kapot. De controlefoto zag er echter wel netjes uit.

Ik ben me op advies van Silvano (hier ergens boven) gaan verdiepen in stamceltherapie en heb dit ook geopperd bij de arts. Die reageerde gelijk heel positief, wel voorzichtig wat betreft de kosten. Toch besloten om het te proberen. Dus 30 december gaan we weer terug voor een controleröntgen én een stamcelinjectie.

Wat betreft revalidatie: twee weken absoluut boxrust en daarna langzaam opbouwen. Gelukkig biedt de opfokplek zoveel mogelijkheden en is deze mevrouw ontzettend meedenkend. Ik zie het toch een heel stuk minder somber in nu. Ik heb er in ieder geval alles aan gedaan wat in mijn macht ligt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 22:08 



 
Profiel   

Fijne update! Hopelijk gaat het nu de goede kant op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 23:02 



 
Profiel   

Fijn dat ze weer thuis is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 07:50 



 
Profiel   

Wat fijn dat ze weer thuis is.

Hopelijk is de controleröntgen ook goed en slaat stamceltherapie ook aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 08:53 



 
Profiel   

Fijn dat ze weer thuis is en je zoveel goede mogelijkheden hebt voor haar revalidatie. Je hebt er straks in ieder geval echt alles aan gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 13:15 



 
Profiel   

Meer dan dit kun je ook niet doen.
Heel veel succes met het herstel en ik hoop dat het allemaal goed komt :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:34 



 
Profiel   

Wat fijn ual, mooie update. Het kan natuurlijk allemaal veel beter, maar dit klinkt hoopvol en ook wel erg fijn dat je veulen op een plek staat waar ze er zo mee omgaan! Sterkte & succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:25 



 
Profiel   

Sommige zijn echt voor het ongeluk geboren :( ik heb ook zo een merrie. Door een verwisseling bij mij gekomen, had haar voor die prijs nooit kunnen kopen en had haar überhaupt anders nooit kunnen kopen maar wat een pech. In jet bakhek, been stuk in verband, door een paard het hek in geslagen, weer een been stuk, dit keer naar de kliniek en geopereerd, maanden op stal gestaan. Vervolgens been door stalwand geslagen, nog een been stuk. Daarna in een put gevallen (nadat ze zelf eerst vakkundig laag voor laag alle deksels en dingen eraf had getrokken). Met jaar 4e haar 1e veulen, zware bavalling gehad maar sinds dien gaat het met de merrie wel goed. Jaar erna 2e veulen. Dat veulen stond met 9 maanden op de kliniek omdat ze op onverklaarbare wijze haar halve voorbeen eraf had getrokken. (Februari) Vervolgens in augustus kan haar jaar oudere zus (1e veulen) niet meer op staan, blijkt achteraf bekken gebroken te hebben. Nouja alle 3 leven nog. De jongste is super hersteld, je ziet er niets meer van enkel als je voelt, voel je een litteken. Met haar heb ik dekplannen voor 2022. Moeder zit onder de littekens maar begint nu met rijden een leuke merrie te worden en heb haar toch nog maar eens gedekt. Eerste kind van gebroken bekken loopt ook weer vrolijk, heeft wel een afwijking in de beweging maar red zich er prima mee en springt zelfs vrijwillig hindernissen.
Ik hoop dat ik alles gehad heb en ik hoop dat ook jij jou portie gehad hebt en hierna mag gaan genieten van jou veulen, al is het maar recreatief.
Sterkte de komende tijd, ze is er nog niet maar ik duim voor goed herstel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 03:12 



 
Profiel   

Wat een verhaal en wat een pech :'(

Super dat het er wat rooskleuriger uitziet, ik duim dat alles goedkomt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:22 



 
Profiel   

Bijna 3 weken na de operatie is het weer tijd voor een update. De hechtingen zijn er inmiddels uit en de eerste stapjes na twee weken boxrust zijn weer gezet. Ik ben voorzichtig positief. Ze loopt niet zuiver, maar dat kan je ook niet verwachten na een operatie. De dierenarts was in ieder geval erg positief!

Wat denken/vinden jullie?

Voor de operatie:



Na de operatie:



De 30e gaan we terug voor stamcellen en daarna mag ze langzaam weer terug in de groep. *\o/* Dat vind ik misschien nog wel het ergste, die afzondering op zo'n jonge leeftijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 11:36 



 
Profiel   

Dat is al een hele vooruitgang! Ik blijf met je meeduimen voor een goed herstel!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 12:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 7 [ 168 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen