Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 374 van de 434 [ 10838 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 434  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Cushing/PPID deel 2.

 
Profiel   

Ik heb nog 2,5 strip prascend over, is er hier iemand met een kleine beurs die ik daar blij mee kan maken?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 16:39 



 
Profiel   

Is er al iemand begonnen met de pergosafe?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 17:19 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
Ik heb nog 2,5 strip prascend over, is er hier iemand met een kleine beurs die ik daar blij mee kan maken?

Ze zijn verzegd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 17:31 



 
Profiel   

Cherdenise schreef
Is er al iemand begonnen met de pergosafe?

Wat is dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 17:59 



 
Profiel   

Cherdenise schreef
Is er al iemand begonnen met de pergosafe?



Bedoel je pergoquin? Die geef ik inmiddels al een aantal maanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 20:33 



 
Profiel   

Mijn doosjevan 160 pillen pracend hoefde ik van de week maar 207,50 voor te betalen, ipv de 299 euro van vorige meer.
Dus dat gaat ook de goede kant op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 20:45 



 
Profiel   

Pergosafe zijn de tabletten met een laagje eromheen. Moeilijk te delen, maar dat is ook niet de bedoeling, is veiliger voor de mensen, kom je niet in aanraking met de werkzame stof, dat is niet gezond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 22:55 



 
Profiel   

assebassie schreef
Pergosafe zijn de tabletten met een laagje eromheen. Moeilijk te delen, maar dat is ook niet de bedoeling, is veiliger voor de mensen, kom je niet in aanraking met de werkzame stof, dat is niet gezond.

Ah, dan had mijn dierenarts het hier ook over. En dat was al een halve dosering. Dus dan hoefde ik ook niet meer te delen. Hij raadde het wel aan. Qua prijs scheelt niets met de Prascend. Eten jullie paarden dat goed? Die van mij eet de prascend gewoon uit de hand op. Dat bevalt mij (en haar) dus prima. Hopelijk is dat met deze ook zo dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 23:02 



 
Profiel   

assebassie schreef
Pergosafe zijn de tabletten met een laagje eromheen. Moeilijk te delen, maar dat is ook niet de bedoeling, is veiliger voor de mensen, kom je niet in aanraking met de werkzame stof, dat is niet gezond.


Ik heb dat nog gelezen inderdaad dat die stof niet gezond is bij aanraking. Zou het echt kwaad kunnen als je het breekt en direct daarna je handen afspoelt ? Zou je ultrakleine stofdeeltjes dan toch nog kunnen inademen ?

Anders moet ik ook maar voor de volgende keer die Pergosafe zien vast te krijgen.
Ik zie dat die pilletjes van 0.5, 1 en 2mg hebben.

De prijs van Prascend gaat ook naar beneden lees ik, fijn ! Zou wel een keer tijd gaan worden }>

Ik geef die pillen al jaren opgelost in een spuit in de mond. Uit de hand of in voer moet ik niet proberen...geen succes :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 10:11 



 
Profiel   

Zou idd wel tijd worden. Het blijft schandalig dat zo'n pilletje zo veel moet kosten.

Ik stop het altijd in een stuk peer. Appel dan eet madam het dag 2 niet meer, maar peer vindt ze schijnbaar erg lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:46 



 
Profiel   

Het gaat om het aanraken van de stof, via de huid, niet via de ademhaling.
Maar valt volgens mij reuze mee hoor, je moet dan echt kleine deeltjes aanraken.
En dit is eigenlijk met alle medicatie zo, dus geen paniek :+ .
Mijn reden om dit te geven zou zijn als ze het niet willen hebben, smaakt niet bitter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:15 



 
Profiel   

Hier eet ie het goed in een.handje slobber. Hij is dol op slobber, en hij kauwt er nauwelijks op, dus die pil proeft ie niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:32 



 
Profiel   

assebassie schreef
Het gaat om het aanraken van de stof, via de huid, niet via de ademhaling.
Maar valt volgens mij reuze mee hoor, je moet dan echt kleine deeltjes aanraken.
En dit is eigenlijk met alle medicatie zo, dus geen paniek :+ .
Mijn reden om dit te geven zou zijn als ze het niet willen hebben, smaakt niet bitter.


Oké, gelukkig. Anders kreeg ik al jaren pergolide binnen... :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:36 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
Hier eet ie het goed in een.handje slobber. Hij is dol op slobber, en hij kauwt er nauwelijks op, dus die pil proeft ie niet.


Gaf jij dit niet rectaal of vergis ik mij met iemand anders ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:36 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
EmptyWords schreef
Hier eet ie het goed in een.handje slobber. Hij is dol op slobber, en hij kauwt er nauwelijks op, dus die pil proeft ie niet.


Gaf jij dit niet rectaal of vergis ik mij met iemand anders ?

Klopt, dat heb ik gedaan, maar mijn stalgenootje wilde dat niet niet doen. Dus even verder gezocht naar andere manieren en die werkt dus ook top

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:43 



 
Profiel   

Dan had ik het toch goed onthouden :D
Ik vind het een bizarre gedachte wat betreft vertering en verwerking, dat rectale toedienen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:48 



 
Profiel   

Heeft het geven van pijnstilling effect op eventueel bloeduitslag voor cushing? Ik wil graag mijn merrie weer op cushing laten testen ivm vage klachten die maar blijven (tijd terug was ze licht verhoogd, 66 ipv 49 dus niet noemenswaardig), maar ze krijgt op dit moment pijnstillers. Kan ik beter wachten tot ze daar weer vanaf is? Weet iemand dat toevallig, anders bel ik uiteraard de DA even met deze vraag :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 13:42 



 
Profiel   

Vorig jaar kreeg ik na een bloedname het advies om te starten met prascend. Ik twijfelde over de resultaten, heb me hier en op andere plekken (maar vooral hier) geïnformeerd en besloten om geen medicatie op te starten. Dit jaar weer bloedname en een waarde van 14,5 acth! Ben zo blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd, dierenarts was toen niet blij met mij denk ik, maar het bloed was afgenomen na behandeling van de tanden, waarbij de tong een beetje geraakt was en paard had 0,0 symptomen. Dierenarts mocht mijn inziens ook iets kritischer zijn op de resultaten.
Dus bij deze hartelijk dank voor alle info die jullie hier hebben verzameld _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 19:18 



 
Profiel   

brakke schreef
Vorig jaar kreeg ik na een bloedname het advies om te starten met prascend. Ik twijfelde over de resultaten, heb me hier en op andere plekken (maar vooral hier) geïnformeerd en besloten om geen medicatie op te starten. Dit jaar weer bloedname en een waarde van 14,5 acth! Ben zo blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd, dierenarts was toen niet blij met mij denk ik, maar het bloed was afgenomen na behandeling van de tanden, waarbij de tong een beetje geraakt was en paard had 0,0 symptomen. Dierenarts mocht mijn inziens ook iets kritischer zijn op de resultaten.
Dus bij deze hartelijk dank voor alle info die jullie hier hebben verzameld _/-\o_

Super!! Was dit bij dezelfde dierenarts? Heb je hem er nog op aangesproken? Een leermomentje voor hem lijkt me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 19:44 



 
Profiel   

Wat goed om te horen Brakke !

Bij mijn paard was de waarde overigens ook na 4 maanden veel lager zonder medicijnen. Maar mijn paard had wel wat kenmerken toen van cushing. Oa veel plassen, oogontstekingen en krullende vacht. De winter daarna geen klachten daarvan meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 20:40 



 
Profiel   

Ik las hier over prascend die goedkoper werd. Ik ga maar eens een rondje bellen binnenkort. Ik moest nu 134 euro betalen voor 60 pillen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 20:47 



 

capopjekop schreef
Ik las hier over prascend die goedkoper werd. Ik ga maar eens een rondje bellen binnenkort. Ik moest nu 134 euro betalen voor 60 pillen.

Zou ik zeker doen! Ik betaalde in september vorig jaar € 207,= voor 160 pillen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 21:05 



 
Profiel   

[***] schreef
capopjekop schreef
Ik las hier over prascend die goedkoper werd. Ik ga maar eens een rondje bellen binnenkort. Ik moest nu 134 euro betalen voor 60 pillen.

Zou ik zeker doen! Ik betaalde in september vorig jaar € 207,= voor 160 pillen.

Ik betaal ook 133 euro voor 60 pillen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 21:05 



 
Profiel   

Ik betaal nu 240 euro voor 160 pillen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 21:18 



 
Profiel   

Ik de laatste keer 207,50 voor 160 stuks.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 21:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 374 van de 434 [ 10838 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 434  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen