Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 18 [ 445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Pony loopt kreupel.. wat nu

 
Profiel   

Iemand ervaring met kliniek Roosendaal?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 16:25 



 
Profiel   

Annefleur200 schreef
Iemand ervaring met kliniek Roosendaal?


Zeker! Absoluut aan te raden! Je bedoelt Visdonk toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 16:33 



 
Profiel   

Ninx schreef
Annefleur200 schreef
Iemand ervaring met kliniek Roosendaal?


Zeker! Absoluut aan te raden! Je bedoelt Visdonk toch?


Ja die. Dankje! Even aan t twijfelen of ik weer naar lingehoeve ga of een andere kliniek met misschien weer nieuwe inzichten...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 16:54 



 
Profiel   

Moeilijk is dat he!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 17:39 



 
Profiel   

Mocht je naar visdonk gaan (wat een prima kliniek is) vraag dan vooraf even of ze je dossier doorsturen. scheelt de nieuwe da zoeken naar iets wat al uitsloten is ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 18:24 



 
Profiel   

Ladygiroc schreef
Mocht je naar visdonk gaan (wat een prima kliniek is) vraag dan vooraf even of ze je dossier doorsturen. scheelt de nieuwe da zoeken naar iets wat al uitsloten is ofzo.


Ik zou juist op blanco willen starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 19:28 



 
Profiel   

Zonnetje81 schreef
Ladygiroc schreef
Mocht je naar visdonk gaan (wat een prima kliniek is) vraag dan vooraf even of ze je dossier doorsturen. scheelt de nieuwe da zoeken naar iets wat al uitsloten is ofzo.


Ik zou juist op blanco willen starten.


Dat dacht ik ook inderdaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 19:32 



 
Profiel   

Visdonk, hele goeie ervaringen mee, echt op dier gericht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 20:34 



 
Profiel   

Zonnetje81 schreef
Ladygiroc schreef
Mocht je naar visdonk gaan (wat een prima kliniek is) vraag dan vooraf even of ze je dossier doorsturen. scheelt de nieuwe da zoeken naar iets wat al uitsloten is ofzo.


Ik zou juist op blanco willen starten.


Vanaf een da uit de buurt wellicht wel maar vanaf een kliniek als de lingehoeve zou ik wel door laten sturen. Heb een hekel aan dubbele onderzoeken betalen.

Maar TS wil blanco en dat is natuurlijk helemaal prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 21:49 



 
Profiel   

Ik zou de gemaakte beeldvorming opvragen en meenemen dat scheelt nieuwe opnames klinisch wel vanaf de basis beginnen met het onderzoek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 22:03 



 
Profiel   

Reactie van Lingehoeve gehad. Die zien inderdaad ook dat Fleur niet vooruit gaat. En vind het erg raar dat het na het liggen zo slecht gaat. Er word overlegd met de artsen en dan word ik maandag gebeld voor een behandelplan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 19:08 



 
Profiel   

Ben benieuwd wat ze willen gaan doen. Nog even 2 dagen nagelbijten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 20:00 



 
Profiel   

Het klinkt lüllig maar ik denk dat het altijd goed is om aan te geven bij een DA dat je echt graag wilt dat het dier er bovenop komt en dat het wel wat mag kosten om er achter te komen. Dat je bereid bent om kosten te dragen voor het dier.

Zodat ze niet zelf aannames gaan doen dat het maar even aangekeken moet worden omdat het "maar een Shet" is. Want laten we wel wezen, dat zullen ze vast vaak genoeg ervaren hebben dat mensen er zo naar kijken.... de gemiddelde Pretshet mag niks kosten....

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 20:08 



 
Profiel   

Dat had ik al met mijn recreatie pony. Dat ik zei het mag wel wat kosten mits het haalbaar is om em op te lappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 20:17 



 
Profiel   

Bij de lingehoeve zijn ze echt wel begaan hoor met het kleine grut. Toen kaat er stond, stonden er twee mini ezels tegenover haar die gekke klachten hadden. Maakt ze niks uit.

Ts hoop dat je snel meer weet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 04:28 



 
Profiel   

Annefleur200 schreef
Reactie van Lingehoeve gehad. Die zien inderdaad ook dat Fleur niet vooruit gaat. En vind het erg raar dat het na het liggen zo slecht gaat. Er word overlegd met de artsen en dan word ik maandag gebeld voor een behandelplan.


Fijn dat je een reactie hebt gehad, ik ben benieuwd waar ze mee komen want imo is er nog steeds geen fatsoenlijke diagnose. Dat lijkt mij toch wel belangrijk in een behandelplan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 09:41 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Annefleur200 schreef
Reactie van Lingehoeve gehad. Die zien inderdaad ook dat Fleur niet vooruit gaat. En vind het erg raar dat het na het liggen zo slecht gaat. Er word overlegd met de artsen en dan word ik maandag gebeld voor een behandelplan.


Fijn dat je een reactie hebt gehad, ik ben benieuwd waar ze mee komen want imo is er nog steeds geen fatsoenlijke diagnose. Dat lijkt mij toch wel belangrijk in een behandelplan.

Ze gaan onder andere ook kijken wat ze nu gaan doen met betrekking tot verdere onderzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 09:57 



 
Profiel   

Oke dat lijkt me inderdaad wel nodig, anders blijft het zo doormodderen. Als je nu weet wat het is dan weet je tenminste ook of er uberhaupt nog behandelmogelijkheden zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 09:59 



 
Profiel   

Ik heb met mijn mini net een heel traject gehad op de kliniek in Utrecht maar daar werd hij echt wel voor vol aangezien. Kosten werden netjes besproken steeds maar zeker niet met het idee alsof mijn pony dat niet waard zou zijn. Met de Lingehoeve heb ik ook goede ervaringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 11:49 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Oke dat lijkt me inderdaad wel nodig, anders blijft het zo doormodderen. Als je nu weet wat het is dan weet je tenminste ook of er uberhaupt nog behandelmogelijkheden zijn.


Ja precies. Laten we het hopen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 13:33 



 
Profiel   

Fleur moet volgende week weer naar de kliniek en dan word ze verder onderzocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 14:11 



 
Profiel   

Ah dat lijkt me een goede zaak, hopelijk wordt het dan wat duidelijker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 14:19 



 
Profiel   

Ik ben erg benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 17:05 



 
Profiel   

Ik duim heel hard voor jullie dat er een duidelijk verhaal op tafel komt zodat je weet waar je precies staat en wat de mogelijkheden zijn...die onzekerheid is killing.... :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 17:19 



 
Profiel   

Hopelijk heb je eind volgende week een diagnose en hopelijk een hele goede!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 18:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 18 [ 445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen