Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 201 van de 257 [ 6417 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 257  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Vitamine/mineralenkorrels, ervaringen, soorten en resultaten

 
Profiel   

Welkoop heeft regelmatig 20% korting dan kan je oerbalans ook goedkoper inslaan.
Ik vond het niet echt duur omdat je zo weinig nodig hebt. Ben alleen niet super tevreden, dus ga wat anders proberen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 14:27 



 
Profiel   

manzano schreef
Welkoop heeft regelmatig 20% korting dan kan je oerbalans ook goedkoper inslaan.
Ik vond het niet echt duur omdat je zo weinig nodig hebt. Ben alleen niet super tevreden, dus ga wat anders proberen.

Pasen en Pinksteren sowieso vaak weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:53 



 
Profiel   

Geven jullie je jaarling een andere balancer? Ivm andere behoeftes?

Ik heb hem nu op vitalbix breed en grow staan maar hij kan momenteel wel wat extra vitaminen en mineralen gebruiken. Onze pony’s staat op metazoa timothee balancer, kan hem daar eventueel ook opzetten. De oerbalans vind hij helaas niet lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 19:01 



 
Profiel   

Geven jullie vitamine e los bij? Ik zie wel eens iets van inge? Voorbij komen, maar waar haal ik dat dan? Hoe heet het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 07:37 



 
Profiel   

wendy1987 schreef
Geven jullie vitamine e los bij? Ik zie wel eens iets van inge? Voorbij komen, maar waar haal ik dat dan? Hoe heet het?


Dat kan je alleen bij Inge bestellen. Zij zit op het forum op Facebook over pssm. Via pb te bestellen bij haar.

Zelf geef ik de vitamine e olie van heltiehorse. Wordt hier goed gegeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 07:47 



 
Profiel   

Oke, ik ga eens neuzen. Is bijna niets over te vinden op Google namelijk. Ik zou graag prijzen zien en ben dan heerlijk aan t vergelijken en rekenen wat voor de mijne de juiste hoeveelheden zijn

Edit: eten doet de mijne tot nu toe eigenlijk alles wel. Dus dat is geen issue hier haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 07:48 



 
Profiel   

Misschien moet je het even vragen in het pssm topic hier op bokt. Daar bestellen meerdere bij Inge.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 12:55 



 
Profiel   

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Cavalor Pianissimo? Wat ik wel weet is dat echt flink wat suiker bevat maar geschikt is voor hete en kijkerige paarden. Beetje tegenstrijdig eigenlijk

Voer nu al tijdje naar tevredenheid Equifyt Greenbalance en Vitalbix Nutrimash. Slueslimix(slobber) liet hij na paar maanden eten helaas staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 23:51 



 
Profiel   

Werd mijne nog heter en kijkeriger van dan anders...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 07:34 



 
Profiel   

Spenk schreef
Werd mijne nog heter en kijkeriger van dan anders...


Deze ervaring heeft een oud stalgenoot ook. Ik heb ook een heet paard maar geen denken aan dat ik die ga proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 07:37 



 
Profiel   

Beste bij zo'n paard is toch zo min mogelijk geven. Ik geef marstall vito met wat luzerne en magnesium en extra eiwitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 07:39 



 
Profiel   

Mijn heethoofdje doet het heel goed op de basis brok van voermeester. Die kan je ook heel goed gebruiken als snoepje

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 08:38 



 
Profiel   

xSCWx schreef
Mijn heethoofdje doet het heel goed op de basis brok van voermeester. Die kan je ook heel goed gebruiken als snoepje

Zit wel heel veel suiker en zetmeel in bijna 40%. Voor veel paarden is dit niet gezond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 08:40 



 
Profiel   

Ik heb ook de ervaring dat hij juist nog meer spoken zag. Na een paar weken weer mee gestopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 10:17 



 
Profiel   

michelle933 schreef
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Cavalor Pianissimo? Wat ik wel weet is dat echt flink wat suiker bevat maar geschikt is voor hete en kijkerige paarden. Beetje tegenstrijdig eigenlijk

Voer nu al tijdje naar tevredenheid Equifyt Greenbalance en Vitalbix Nutrimash. Slueslimix(slobber) liet hij na paar maanden eten helaas staan


ik geef dat, de paarden hier worden er niet drukker van hoor, ik heb het juist gekocht omdat die merrie van mij van de luzerne af moest en daar zit geen luzerne in.
ik geef het niet als hoofdvoer,maar gebruik het om vitaminesupplement door te mengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 10:40 



 
Profiel   

Heeft iemand de nieuwe balancer van sectolin toevallig al bekeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 13:03 



 
Profiel   

Ik kan niet vinden hoeveel kilo er in een zak zit. Of kijk ik niet goed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 16:39 



 
Profiel   

felicity schreef
Ik kan niet vinden hoeveel kilo er in een zak zit. Of kijk ik niet goed?

Er zit 12,5 kg in een zak.
Ik fotografeer voor Sectolin en heb op die manier al eerder kennisgemaakt met het product. Gevoerd aan een oudere haflinger en aan een 2-jarige KWPN’er.
Ik mix het door Hartog Grasmix voor wat meer volume en het toevoegen van structuur. Ze eten het heel erg graag, de geur en structuur is prettig. Het meegeleverde maatbekertje is handig. Beide paarden doen het heel goed, maar vind het te snel om nu al te zeggen dat het puur door de balancer komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 16:50 



 
Profiel   

Als er 12.5 kilo in een zak zit en je geeft 500 gram per dag aan een paard van 500 kilo in rust.
Dan doe je 25 dagen met een zak.

Dan vind ik het vrij duur voeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 17:37 



 
Profiel   

Zeker weten, pak kost 38 euro, is meer dan € 1,50 per dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 18:31 



 
Profiel   

Met 500 gram heb je toch ook geen volume meer nodig om te mengen?

Ik had hem zelf nog niet bekeken, hij kwam steeds voorbij op m’n insta. Maar gezien ik 4 paarden heb, blijf ik mooi bij mijn huidige brok, scheelt nogal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 02:00 



 
Profiel   

Hier in januari gestart met de vitalbix DC timothee. Paard 1 doet het er prima op, paard 2 is dit weekend begonnen met mest eten…

Ze staan 24/7 buiten samen, met onbeperkt onverpakt hooi. Heb nu hun mineralenbuffet weer opgehangen, even kijken of ze ergens Rochester missen, of wellicht de dosering voor hem wat ophogen (las ergens 75g/100kg Ipv wat vitalbix zelf adviseert).

Wat zijn jullie ervaringen qua dosering?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 06:46 



 
Profiel   

Mijn 3 paarden krijgen alle drie 350 gram per dag. 2 staan in lichte arbeid. De gene die wat meer doet krijgt 500 gram per dag de active bij.

Alle drie doen ze het er goed op en zie ze geen mest eten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 06:58 



 
Profiel   

Hier gingen 2 van de 3 zand likken. Ik heb eerst opgehoogd, maar ben er nu weer mee gestopt en over gestapt op een andere balancer. Nummer 3 werd erg spooky van de Vitalbix.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 07:28 



 
Profiel   

Zijn er mensen in het topic welke ervaring hebben met de Balancer van HorseAdds? Of eventueel hun mening qua waardes in het brokje willen delen?

https://www.horseadds.com/product/horseadds-balance/
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 09:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 201 van de 257 [ 6417 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 257  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen