Forums » Informatief » Algemeen » [PW] Paardenwelzijn » [VS] Voeding en supplementen |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
Plaats een nieuw onderwerp |
VitalStyle |
---|
Binkie_Eline | |
![]() |
manzano schreef Ik voer zowel suikerbalans als glucobalance. Glucobalance is stuk voordeliger, maar suikerbalans lijkt toch net meer te doen bij mijn ruin. Is wel afhankelijk per paard overigens. Mijn merrie doet het beter op glucobalance. De suikerbalans gaat dan zeker minder lang mee? Want ik vind de glucobalance eeeerg prijzig juist. |
Laatste bericht |
![]() |
xxxmh | |
![]() |
Binkie_Eline schreef manzano schreef Ik voer zowel suikerbalans als glucobalance. Glucobalance is stuk voordeliger, maar suikerbalans lijkt toch net meer te doen bij mijn ruin. Is wel afhankelijk per paard overigens. Mijn merrie doet het beter op glucobalance. De suikerbalans gaat dan zeker minder lang mee? Want ik vind de glucobalance eeeerg prijzig juist. Een spoedje van de dierenarts als je paard hoefbevangen is ook erg prijzig. Ik koop de glucobalance met korting. Stille meelezers meldt zich. Ik voer sinds maart oerbelans en ben er echt heel tevreden over, iedereen zegt ook ineens wat ziet ze er goed uit. Ze glimt je tegemoet en overal appeltjes! |
![]() |
manzano | |
![]() |
Je doet met glucobalance inderdaad 2x langer en het is niet 2x zo duur.
Idd gewoon met korting kopen. |
![]() |
Spenk | |
![]() |
Je voorkomt met glucobalance alleen totaal niet dat ze hoefbevangen worden
![]() Mag hopen dat mensen dat toch wel weten zeg... Dat is echt onbewezen dat dat hoefbevangeheid voorkomt die claim mag ook absoluut niet gemaakt worden. Ik heb een tijdje oerbalans gegeven maar ik merkte 0,0 verschil met marstall force dus ben dat weer gaan geven. |
![]() |
Moska | |
![]() |
Weet iemand ook wat een alternatief voor de brokjes van darmbalans kan zijn? Mijn paard eet het met lange tanden en als ie het kan laten liggen, dan doet ie dat. Ik voer het in de hoop dat zijn vreemde huidprobleem vanuit binnenuit een handje geholpen kan worden richting herstel
|
![]() |
Spenk | |
![]() |
Voermeesters huid vitaal?
|
![]() |
Binkie_Eline | |
![]() |
Moska schreef Weet iemand ook wat een alternatief voor de brokjes van darmbalans kan zijn? Mijn paard eet het met lange tanden en als ie het kan laten liggen, dan doet ie dat. Ik voer het in de hoop dat zijn vreemde huidprobleem vanuit binnenuit een handje geholpen kan worden richting herstel [ [url=m/ujdPyJ.jpg]Afbeelding[/url] ] Ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn pony heeft snel last van zijn darmen en was met de darmbalans goed geholpen, maar het is echt te prijzig om dat te blijven geven vond ik. |
![]() |
uudje | |
![]() |
Moska schreef Weet iemand ook wat een alternatief voor de brokjes van darmbalans kan zijn? Mijn paard eet het met lange tanden en als ie het kan laten liggen, dan doet ie dat. Ik voer het in de hoop dat zijn vreemde huidprobleem vanuit binnenuit een handje geholpen kan worden richting herstel [ [url=m/ujdPyJ.jpg]Afbeelding[/url] ] Heb je al geprobeerd om ze door de slueslimix slobber te mengen? Misschien dat ie het dan beter eet? |
![]() |
Moska | |
![]() |
Paard staat op pensionstal en ze gooien het nu al door ander voer heen (ook wel met muesli ). Maar ook dan laat ie het wel liggen. Hij lust het gewoon niet blijkbaar. Zat zelf te denk om dan over te stappen op oerbalanspoeder of eventueel eliteforce. Straks als ie bij huis komt is het makkelijker experimenteren
|
![]() |
uudje | |
![]() |
Moska schreef Paard staat op pensionstal en ze gooien het nu al door ander voer heen (ook wel met muesli ). Maar ook dan laat ie het wel liggen. Hij lust het gewoon niet blijkbaar. Zat zelf te denk om dan over te stappen op oerbalanspoeder of eventueel eliteforce. Straks als ie bij huis komt is het makkelijker experimenteren Het is natuurlijk door de kruiden best sterk. Misschien dat ie het daarom niet lust. Al geprobeerd met echt hele kleine beetjes te beginnen, vaak werkt dat wel |
![]() |
Beauty26 | |
![]() |
Mijn enorme kieskeur eet de slueslimix zonder morren, dit is een van de weinige overstorten die hij langere tijd eet, zonder t na een paar weken niet meer te willen.
En hij doet t hier heel goed op mijn oudje van 25 jaar. Ik voer t wel als een slobber... |
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Informatief » Algemeen » [PW] Paardenwelzijn » [VS] Voeding en supplementen |
Inloggen |