Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Gemberpoeder voeren, persoonlijke ervaringen gevraagd.

 
Profiel   

denk dat dat ook wel wat tijd nodig heeft. je moet gember wel juist doseren anders kunnen ze dr inderdaad sterk op reageren (maag/darm)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-11 21:04 



 
Profiel   

Weer even een update.

Ik ben bijzonder tevreden over de resultaten. *\o/*
Ze was zo stijf, je zou er nog geen dubbeltje voor geven maar nu is ze aanzienlijk opgeknapt behalve dan dat haar aan rechtsvastzitten probleem ook nog steeds aanwezig is.
Hiervoor heb ik een een afspraak gemaakt bij dhr. Schriel uit Ruinerwold, daar kan ik gelukkig deze week nog bij terecht. Dus hopen dat hij meer licht in de zaak brengt. <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-11 12:57 



 
Profiel   

Kijk ook eens bij MSM daar zie ik goede dingen van en is ook lichaamseigen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-11 13:00 



 
Profiel   

kohtje schreef
Kijk ook eens bij MSM daar zie ik goede dingen van en is ook lichaamseigen.


Sorry, maar wat is MSM? :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-11 13:02 



 
Profiel   

Weet iemand waar je goede gemberpoerder kunt kopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-16 15:06 



 
Profiel   

MSM is zwavel.

Ik heb een tijdje gember gevoerd voor de maag van mijn paard. Het is nu op en het gaat beter met zijn maag icm ander voer. Maar als ik weer andere supplementen ga bestellen dan bestel ik dit meteen weer mee.
Het enige dat ik kan zeggen let op de kwaliteit van je gember. Mijn gember was op en toen heb ik een zak bij de groothandel/ toko gekocht. Het was pure gember, maar hij ging direct met zijn maag achteruit.
Moet zeggen dat de gember in de zak van de Toko veel donkerder was.

De goede gember bestelde ik bij Makana.de, daar bestel ik ook msm zwavel en glucosamine.

Ik heb het topic verder nog niet gelezen, zal ik nog wel even doen. Ik ving iets op met mengen met appelmoes, als je het voert voor problemen of verdenkingen met de maag moet je ver weg blijven bij suikers. Ik maak een bak voer, sprenkel daar olie over en dan de supplementen erover. Dan schudden met de bak zodat het zich verdeelt en blijft plakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-16 17:20 



 
Profiel   

Maris schreef
Gember kan, volgens duitse sites, invloed hebben op de slijmvliezen van maag en darmen !


Het is toch juist goed voor de maag? Ter bescherming?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 00:05 



 
Profiel   

Nature93 schreef
Maris schreef
Gember kan, volgens duitse sites, invloed hebben op de slijmvliezen van maag en darmen !


Het is toch juist goed voor de maag? Ter bescherming?


Oei, dit is zo'n oud topic dat ik niet meer weet waar het op duitse sites te vinden is over gember. Sorry !

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 10:43 



 
Profiel   

Gember is goed voor de maag, maar geef mij geen gemberthee of thee met gember want ik heb op zeker een aantal uur last van mijn maag. Het gevoel dat het brand, verkrampt en daarbij oprispingen. Ik denk dat het dus per individu scheelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 07:53 



 
Profiel   

Staat genoteerd als bijwerking idd
https://www.nccih.nih.gov/health/ginger
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 08:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen