Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Iemand ervaring met Best-Mix ?

 
Profiel   

Gisteren viel mij oog op vrij goedkoop paardenvoeder, nl. Best-Mix (www.palomanv.be)
Een gewone zak onderhouds-mix kost slechts 8,95 € voor 25 kg.
Ze hebben ook sport-mix (9,95€ voor 25kg), kweek-mix (9,95 € voor 20 kg) en Top-Sport-mix (9,95 € voor 20 kg)

Heeft er iemand ervaring met dit paardenvoeder ?

Aangezien de kosten voor paardenvoeder alsmaar duurder worden, overweeg ik om dit product eens uit te testen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-11 12:52 



 
Profiel   

grappig, ik kwam het toevallig ook tegen van de week...

viel mij op dat er in de basismuesli zelfs glucosamine en chondroitine zit als ik het goed heb gezien...
ben ook benieuwd naar ervaringen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-11 15:11 



 
Profiel   

vriendin heeft dit een tijd gevoerd omdat het goedkoopste onderhoudsvoer op de markt was...
Voor haar weide paarden volstaat dit, maar haar sporthengst, at het niet graag, want is weinig of zelfs niet gemelasseerd. En hij begon erg in te vallen...
Ik heb niet naar de samenstelling gekeken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-11 16:16 



 
Profiel   

samenstelling staat op http://www.palomanv.be/productcatdetail ... odcatid=13

Heb vandaag de eerste zak open gedaan. Ruikt lekker en ziet er goed uit. Paardjes eten het graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-11 20:15 



 
Profiel   

Wij voeren het al bijna een jaar en zijn goed tevreden.
1 van onze pony's schuurt zelfs nog maar minimaal sinds we het voeren omdat er geen melasse in zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-11 21:32 



 
Profiel   

dat klinkt goed!

ik wil het ook eens gaan proberen!

mijn paard is nogal kieskeurig, ben erg benieuwd of ze het eet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-11 21:59 



 
Profiel   

ooh kijk er is al een topic over, wel al 12 jaar oud maar goed

Geven jullie ,jullie paarden nog dit voer? en weten jullie of ze ook nog verkooppunten in Nederland hebben.

Ik hoor het graag, dank voor de reactie's

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-23 17:38 



 
Profiel   

Ik heb het toevallig vorige week opgehaald in Meer net over de grens in België. Ik had het bedrijf een bericht gestuurd om te informeren voor de dichtstbijzijnde verdeler voor mij. Voor mijn shetlander van 33 zocht ik een goedkope muesli om haar seniorenmix lekkerder te maken. Dat is goed gelukt! Ze eet het met smaak.

Ook voor mijn twee KWPNers en de tinker van een vriendin een zak meegenomen die eten het ook met smaak (wij geven het voor de lekker bij de vitaminebrok) ongeveer een halve schep per dag.

Kan nu nog niet zo veel zeggen over het lange termijn effect van het voer, maar ik vind het er goed uit zien voor de prijs die je betaalt.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-23 21:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen