Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Duivelsklauw: wat, waar, hoeveel?

 
Profiel   

Mijn paard heeft arthrose en de dierenarts zei dat hij geholpen zou zijn met natuurlijke pijnstillers in combinatie met pijnstillers, bv equipalazone.
Nu vond ik hier op bokt dat duivelsklauw goed zou helpen tegen arthrose, of toch pijnstillend en ontstekingsremmend zou werken.
Nu, ik heb hier helemaal geen ervaring mee en ik weet hier ook niks over.
Daarom vroeg ik mij af wat de ervaringen hiermee zijn, en of er nog andere kruiden zijn die pijnstillend/ontstekingsremmend werken.
Weet iemand ook waar ik het kan kopen en hoeveel de dosering is? (ik woon in Belgie)
Alle info is welkom!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-12 22:13 



 
Profiel   

Dodson en Horrel heeft een product dat je zou kunnen van pas komen. Eigenlijk is dat gemalen duivelsklauw. Je kan de gemalen versie kopen of de vloeibare versie. Voor verdelers moet je maar eens kijken wat het dichtst bij je is
Ik gaf vroeger aan mijn paardje primeval gelatinaat. Die deed het daar heel erg goed op.
Ik heb hem nooit equipalazone gegeven voor de artrose.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-12 08:02 



 
Profiel   

Wij verkopen het geloof ik het goedkoopste. Puur en erg goede kwaliteit. Zie: http://shop.reiterhofcuxland.de/rc123/p ... roduct=861

Zeer goede ervaringen van bokkers en klanten in de winkel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-12 08:04 



 
Profiel   

Ik heb zelf ook een paardje met artrose en woon toevallig ook in Belgie, en ook hier heeft de DA equipalazone gegeven.