Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Agrobs naturmineral compleet supplement

 
Profiel   

Ben ik eigenlijk ook nog steeds erg benieuwd naar! ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 18:35 



 
Profiel   

Ik voer het hier al geruime tijd en nog steeds tevreden over. Tussendoor vitalbix geprobeerd, omdat dat makkelijker verkrijgbaar was, maar paarden deden het er niet fijn op, en aten het ook niet echt goed. De naturmineral wordt de bak uitgelikt. Voer het samen met de naturmuesli, en wat supplementen (maagsupport en glucobalance). Beiden doen het er super op! Terwijl eerder met maar een poepertje, werd er met lange tanden gegeten.
Overigens hangt dat wel ook af van het poeder. Dingen van NAF moeten ze nog steeds niets van weten haha. Blijkbaar specifieke geur ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 18:52 



 
Profiel   

Bedankt voor je reactie!
Ik voer dus nu VS200 maar heb ook nog 3 kilo Agrobs naturmineral vitaminebrok staan. Omdat ik ook alpengrün müsli voer van Agrobs dacht ik dat dat misschien fijne combi is (Maar dat slaat misschien nergens op :D ).

Als ik de waardes ga vergelijken in wat ze dagelijks binnen krijgen zegt mij dat uiteindelijk nog niet heel veel. Van het één zit er meer in van het ander minder. Welk voer dan echt beter zou zijn voor mijn pony? Geen idee.
Zit te twijfelen om vs200 te blijven voeren en de agrobs te verkopen maar ik zit in dubio.

Vinden jullie dat niet moeilijk, kiezen wat nu het beste is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 20:31 



 

zou lekker de agrobs opvoeren.
T is dat ik Agrobs steeds moet bestellen en dat begint me nogal de keel uit te hangen,
Daarom voer ik tegenwoordig liever voer dat ik zo kan halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 21:01 



 
Profiel   

Oh dat maakt mij niet zo uit. VS200 moet ik ook bestellen.
Heb besloten de Agrobs inderdaad te gaan voeren :-) Eens kijken of ik verschil merk

Darkadia; bedoel je de alpengrun musli van Agrobs? Je hebt het over natuurmuesli?
Ik voer mijn vitaminebrokje met beetje alpengrun musli, vind ik zo'n mooi produkt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 08:51 



 
Profiel   

Owja alpengrun idd. Haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 12:58 



 
Profiel   

Ziet er super goed uit he! Pony lust het ook graag!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 13:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen