Ervaringen Gastro Reset

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Martie

Berichten: 2392
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 00:00

Voor zover ik het begreep: het is geen medicijn dus zal de maagzweer zelf niet verhelpen.
Het is een supplement dus ondersteunend, kan de symptomen verminderen, door slijmlaagje in de maag aan te maken heeft paard minder last van het maagzuur. In hoeverre het preventief werkt kan je beter aan Floris vragen.
Laatst bijgewerkt door Angela op 20-01-17 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam op verzoek aangepast

Daphne__
Berichten: 12451
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 04:00

Daphne__ schreef:
Gewoon even opbellen en vragen! Is een héle aardige man! :j

Ik kreeg nav mijn berichtje in dit topic een mailtje of ik even wou bellen. Ze vonden mijn idee over wat betalen en dan 100 gram krijgen om te testen goed en hebben dat nu ook als optie op de site. Als bedankje heb ik een emmer Gastro Reset gekregen voor mijn paard met maagproblemen! :)

Paard eet het iig zonder problemen! Ben heel benieuwd of het wat gaat doen, dan blijf ik het zeker geven.



Ondertussen kan ik zeggen dat het bij mijn paard zeker effect heeft. Ze is minder narrig naar het been, eerder liep ze altijd met de handrem erop zegmaar, hoofd in de lucht etc. Ook stond ze nog wel eens met haar buik opgetrokken. Wat bij haar ook altijd heel duidelijk was is het duwen op de plek van de singel.. Toen we dat deden, lag haar deken op de vloer en die greep ze en smeet hem naar de andere kant van de stal.

Dat is echt een stuk minder! :j

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 13:38

Ik schop dit topic even omhoog :) het lijkt me een fijn product, ik heb even gemaild voor een proefverpakking voor mijn kieskeurige merrie. Zijn er recente ervaringen met deze pellets?