Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:34

Ik heb het vorig jaar een tijdje aan mijn paard gegeven, maar die at het met lange tanden en werd er ontzettend druk van. Dat werd gewoon gevaarlijk, dus ben ik er weer mee gestopt.

Muze
Berichten: 5267
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:47

Druk? Das wel bijzonder. Dat zou ik niet snel verwachten.

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:48

De brokken zelf heb ik nooit gegeven, maar het vitaminen en mineralen supplement wel en daar was ik zo blij mee ! Na een hele tijd alles te hebben uitgerekend aan hoeveel vit en min je moest bijvoeren en allerlei balancers gegeven te hebben, bleek dit brokje gewoon de oplossing te zijn voor mijn paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 13:42

Ik ben er ook mee gestopt. Pony at het helemaal niet meer en kwam duidelijk wat tekort qua vitaminen. Ook miste hij energie.

Ik heb zeker 3-4x geprobeerd om het te voeren. Het concept vind ik wel goed alleen ik werd een beetje kierewiet van de geheimzinnigheid rondom de ingrediënten. Dan kwam ik voer ophalen en vroeg ik iets over een product, kreeg een lijst met welke planten/kruiden erin zaten maar mocht er absoluut geen foto van maken.
Er werd heel negatief gepraat over andere merken maar mijn pony doet het echt super op één van die andere merken (Marstall) dus ik stap niet meer over.

odenxia

Berichten: 1301
Geregistreerd: 12-03-09

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:46

Mijne staat er nu 2 maanden op. Iedere keer als het voer bijna op is breng ik poep langs en word dat getest en gekeken welke behoefte ze heeft.

Zo heeft ze de eerste keer weide brok + souplesse mix gehad.
De 2e maand weide brok plus en ook weer de souplesse mix.

Toevallig vandaag weer laten testen en nu kwam daar Basis brok plus uit + omega 3-6-9 olie en eventueel aangevuld met basic nature plus. Dit ga ik straks op halen.

Ze eet het prima, meng het wel altijd met gehakseld hooi van hayster healthy.

Muze
Berichten: 5267
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Ervaringen met Hayster Healthy Herbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 16:00

Ik heb wat proefjes gekocht en gaat er met smaak in.
Vul T aan met wat vitamine brok ( en magnesium )