Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 6 [ 137 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Voermeesters nieuw paardenvoer

 

Ja daar moet je veel meer van voeren dan van de atleet.
Dus in verhouding maakt prijs weinig uit.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 12:59 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Ja daar moet je veel meer van voeren dan van de atleet.
Dus in verhouding maakt prijs weinig uit.


Ik zie het nu inderdaad, nu ik ze naast elkaar heb gezet.
Eiwitpercentage scheelt ook veel tussen deze twee producten, dus toch wel een ander soort product lijkt me

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 13:02 



 
Profiel   

Ik heb voor de pony's altijd Subli ponybrok maar die korrels zijn zo klein dat ze er veel mee knoeien. Iets grotere brokjes zou wel handig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 13:12 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar de sereen... ff kijken waar in dd regio rotterdam/ brielle dat verkocht wordt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 16:41 



 
Profiel   

Ik vind die Torso ook niet echt vergelijkbaar met de Atleet. Maar helaas kan ik de laatste alleen nog bij de petsplace vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 17:23 



 
Profiel   

Nieuwe aan deze brok zou zijn dat de ingredienten gesneden en gehakt zijn ipv gemalen, dus er zou meer structuur in zitten (dus meer kauwen voor de paarden)

Had een zakje Basis gekregen in Utrecht laatst, helaas stond paard binnen 3 dagen met dikke achterbenen. Geen idee of het alleen hier door komt, was het enige dat ik had veranderd qua routine. En maar een handje per dag. Voor mij dus geen Voermeesters helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 21:19 



 
Profiel   

Ik heb ook een zakje binnen ben erg benieuwd. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 12:13 



 
Profiel   

Hier ook het proefzakje gekregen en het ging erin als zoete koek. Moet wel zeggen dat we 2 alleseters hebben. Geur is vrij neutraal. Ze moeten duidelijk wel meer kauwen hierop

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 10:25 



 
Profiel   

_LiliM_ schreef
Ik heb ook een zakje binnen ben erg benieuwd. [ [url=m/s3ujkv.jpg]Afbeelding[/url] ]


dit zakje werd bij ons verkocht als snoepjes, heb ze nog vast gehad....ga het ook eens aanvragen is dit niet de bikkels die subli vroeger had. het lijkt er erg veel op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 10:48 



 
Profiel   

Ik heb gister voor mijn merrie de merriebrok gehaalt ben benieuwd! Ik vind het van subli juist fijn dat de brokjes zo klein zijn omdat de kleine mee eet ik weet niet of ze dit goed weg krijgt (veulen dan)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 11:01 



 
Profiel   

De Welkoop bij mij in de buurt had ook wat proefzakjes liggen waarvan ik er ook een heb meegenomen, de efficiënt. Toen ik las dat het geschikt zou zijn voor sobere rassen en daarna de prijs zag werd ik lichtelijk enthousiast, maar op het moment dat ik naar de specificaties ging kijken, verloor ik al vrij snel mijn enthousiasme. Ik vind het suiker- en zetmeelgehalte echt te hoog voor sobere rassen en zou het om die reden ook niet bestempelen als zijnde geschikt voor sobere rassen. Wat ik wel positief vind aan dit voer is dat de brokken een fatsoenlijke grootte hebben.

Hier wordt het proefzakje gebruikt als beloning tijdens de training, maar na dit proefzakje zal er hier geen voer van Voermeesters meer in komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 14:38 



 
Profiel   

Hoe groot zijn de brokjes? Misschien dat iemand een foto langs een snoepje kan leggen? Ik wil ze namelijk graag op beloning gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 14:59 



 
Profiel   

Voor beloning zijn ze echt prima :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 15:05 



 

Ja idd.
Heb n zakje basis ontvangen per post.
Gewoon als snoepje prima verder ga ik t niet voeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 15:52 



 
Profiel   

Ik was bij welkoop, dus ben er naar gaan kijken. Niet alle soorten lagen er, maar wel een folder. Ik vind het echt een gemiste kans. Bijna elk merk is aan het ontwikkelen en men weet tegenwoordig al zoveel meer over goed voeren. Dan kom je met iets nieuws en is dit het? Echt een gemiste kans, maar zal vanwege de prijs wel verkopen misschien. Ik vraag me alleen af voor hoelang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 23:03 



 
Profiel   

Ik had via hun FB gereageerd dat ik tevreden was over de proefverpakking en dat wij overwegen over te stappen als onze voorraad op is (haalde tot nu toe mijn voer in BE, maar we komen daar niet zo vaak meer dus is geen doen) en dat ik hoop dat ze in de dichtsbijzijnde winkel dan de Sereen (voor mijn merrie) en de Efficiënt (voor mijn vriend zijn Hafje) hebben. Dag later al antwoord dat als ik hun even een weekje van tevoren een berichtje stuur met wat ik wil en hoeveel zakken ik wil, dat ze het zullen klaarleggen in de winkel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 10:08 



 
Profiel   

mirriejj schreef
Hoe groot zijn de brokjes? Misschien dat iemand een foto langs een snoepje kan leggen? Ik wil ze namelijk graag op beloning gebruiken.




[ img ]
Kleine is Subli ponybrok, grote is Voermeesters. Ik gebruik ze ook als beloningsbrokjes, zeer geslaagd!

Mijn e pony krijgt een halve schep Voermeesters brok ze moet goed kouwen.
Hoe het verder bevalt kan ik niet eerlijk op antwoorden omdat mijn pony ook een vitaminekorrel er bij krijgt.
Haar mest is veel beter mAar ik denk niet dat het met deze brok te maken heeft gezien er aardig wat veranderd is met voer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 15:47 



 
Profiel   

Vandaag twee zakken sport alteet gehaald voor mijn twee paarden. Twee verschillende type paarden. Mijn merrie van 25 is een pittige kwpner en mijn ruin van 6 is een kwpn x draver. Beide lopen ze 3 keer in de week, merrie vooral stapwerk maar deze brok leek me erg prettig omdat bij grover van structuur is en ze meer moeten kauwen. Nu eens kijken hoe ze het erop doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 17:43 



 
Profiel   

Mijn pony krijgt nu een poosje een halve schep Voermeesters gevoerd samen met pavo vital. Haar ontstoken oog is al een paar dagen weg en ze begint mooie mest te krijgen. Nou staat er natuurlijk minder gras en eet ze meer hooi maar ik heb wel het idee dat het ook door de brokken komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 17:08 



 
Profiel   

Hier in de omgeving helaas nog steeds niet verkrijgbaar, zou heel graag de torso gaan voeren.
Morgen toch maar weer eens bellen of ze al leveranciers hebben gevonden hier in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 17:36 



 
Profiel   

Die van mij vind het niet zo lekker en eet normaal echt alles wat ik in zijn bak mik. Ook supplementen erdoorheen eet hij zo weg.
Wij zijn nog niet overtuigd, ook vind ik hem flauwig met rijden. Wel mooie groter brokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 18:22 



 
Profiel   

Mijn paard vond de Basis uit het testzakje wat ik gekregen heb heel erg lekker. Ik ben geïnteresseerd in de Torso en die heb ik inmiddels liggen. Zodra het andere voer op begint te raken, ga ik daar aan beginnen.

Via de Welkoop kon ik er gemakkelijk aan komen. Even informeren of ze het kunnen bestellen en mij werd verteld dat het via een special order geleverd kon worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 19:18 



 
Profiel   

Torso kan inderdaad gewoon besteld worden bij de Welkoop. Sommige winkels hebben het ook wel op voorraad liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 19:25 



 
Profiel   

Ik heb vorige week ook een zakje Efficiënt bij de Welkoop vandaan meegenomen.
Niet dat ik van plan ben om over te stappen, maar omdat ik wel nieuwsgierig was naar het voer an sich.
Het zakje ligt in de auto en mijn haf krijgt 1 of 2 brokjes als beloning als hij op de trailer staat.
En als er nog een brokje in m'n jas- of broekzak zit, dan is hij zeeeer geïnteresseerd in die bewuste zak, meer dan anders, als er gewone kruidensnoepjes in zitten.

Blijkbaar is het dus wel errug lekker volgens hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 19:31 



 
Profiel   

Wat is het voordeel van grotere brokjes?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 19:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 6 [ 137 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen