Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 13 [ 323 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

erv ecostyle oerbalans, darmbalans etc

 
Profiel   

Ben vandaag begonnen met de brok vorm
Zal me benieuwen
Ons schimmeltje zit slecht in t haar . Nog veel wintervacht erop
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 18:06 



 
Profiel   

Iemand ervaring met de detox mix?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-20 18:08 



 
Profiel   

Heb even het topic doorgescand.

Hier een driejarige, nog wat lelijk in haar, slappe mest en last van mestwater. Vrij van wormen en ook redelijk stressvrij.

Ik zit in dubio darmbalans te bestellen, maar bestel ik dan voor 5 dagen of de grote verpakking voor 20 dagen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-20 15:51 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Heb even het topic doorgescand.

Hier een driejarige, nog wat lelijk in haar, slappe mest en last van mestwater. Vrij van wormen en ook redelijk stressvrij.

Ik zit in dubio darmbalans te bestellen, maar bestel ik dan voor 5 dagen of de grote verpakking voor 20 dagen?


Ligt eraan wat je nog meer hebt gedaan en uitgesloten al.

Hoe staat ze? Wat eet ze? Ze kan op een wei iets verkeerds binnen krijgen. Ze kan zand binnen krijgen. Of gewoon te weinig vrije beweging. En misschien tekorten, maar welke?

Je kan van alles kopen, maar dat is best duur, dus beter eerst meer info en andere dingen bekijken, zodat je zeker weet dat je de oorzaak aanpakt en niet zomeer geld door het toilet spoelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-20 17:42 



 
Profiel   

superpony schreef
PSvanLot schreef
Heb even het topic doorgescand.

Hier een driejarige, nog wat lelijk in haar, slappe mest en last van mestwater. Vrij van wormen en ook redelijk stressvrij.

Ik zit in dubio darmbalans te bestellen, maar bestel ik dan voor 5 dagen of de grote verpakking voor 20 dagen?


Ligt eraan wat je nog meer hebt gedaan en uitgesloten al.

Hoe staat ze? Wat eet ze? Ze kan op een wei iets verkeerds binnen krijgen. Ze kan zand binnen krijgen. Of gewoon te weinig vrije beweging. En misschien tekorten, maar welke?

Je kan van alles kopen, maar dat is best duur, dus beter eerst meer info en andere dingen bekijken, zodat je zeker weet dat je de oorzaak aanpakt en niet zomeer geld door het toilet spoelt.


Staat op stro, eet voordroog (zoveel ze lust) en 2x 0,75 kgbasisbrok. Buiten loopt ze op zand, helaas niet op de wei maar loopt 4 en 2 uur per dag buiten en eet geen zand. Werkt 4x per week een half uurtje.
Mest is schoon na een bloedwormbesmetting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-20 20:03 



 

Voordroog vervangen door hooi? Vaak wil dat wel helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-20 20:05 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Voordroog vervangen door hooi? Vaak wil dat wel helpen.


Dat kan helaas niet, en het voordroog is al van enorm droge kwaliteit, gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-20 20:09 



 

PSvanLot schreef
Marije_1997 schreef
Voordroog vervangen door hooi? Vaak wil dat wel helpen.


Dat kan helaas niet, en het voordroog is al van enorm droge kwaliteit, gelukkig.


Ik heb die van mij op oerbalans. En krijgt ook goed droog voordroog. Mar heeft zo nu en dam toch wat last van natte scheten. Niet zo zeer natte mest gelukkig. Maar vermoed dat het toch echt van de voordroog gaat. Ik kan ook niet over (zou ik zelf kleine baaltjes moeten halen, maarja zie daar maar eens aan te komen). Is voor mij wel veel schoon maak werk mer een cremello hahahha.

Is overigens de ene baal erger als deandere en soms helemaal niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-20 20:47 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Heb even het topic doorgescand.

Hier een driejarige, nog wat lelijk in haar, slappe mest en last van mestwater. Vrij van wormen en ook redelijk stressvrij.

Ik zit in dubio darmbalans te bestellen, maar bestel ik dan voor 5 dagen of de grote verpakking voor 20 dagen?


Als het probleem zich al langer voordoet kan je beter de 4 kg emmer bestellen. De kleine verpakking is meer voor na bv koliek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-20 21:05 



 
Profiel   

Iemand bekend met het nieuwe supplement spierkracht van hun?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-20 11:44 



 
Profiel   

Ik kan nergens de gehaltes/ waardes vinden?
Dus de hoeveelheden per vitamine ( mineralen?), suiker, zetmeel....

Van oerbalans dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-20 08:52 



 
Profiel   

Muze schreef
Ik kan nergens de gehaltes/ waardes vinden?
Dus de hoeveelheden per vitamine ( mineralen?), suiker, zetmeel....

Van oerbalans dus.


Zal kijken of er wat op de zak staat
Heb nog paar kg staan .ter doorverkoop
Mijne eten t niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-20 09:59 



 
Profiel   

Dat staat gewoon op de website, even op lees meer/lees verder klikken en dan vind je de volledige samenstelling en de percentages qua suiker en zetmeel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-20 11:13 



 
Profiel   

Gevonden inderdaad.
Pony wordt er wel echt een enorme glimworm van trouwens..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-20 12:57 



 
Profiel   

Kleine vraag; ik heb zojuist oerbalans besteld in brokvorm voor mijn mini. Krijgt nu vitalbix als vitaminebrok. Kan ik daarmee stoppen als ik oerbalans geef?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 21:07 



 
Profiel   

welmoedz schreef
Kleine vraag; ik heb zojuist oerbalans besteld in brokvorm voor mijn mini. Krijgt nu vitalbix als vitaminebrok. Kan ik daarmee stoppen als ik oerbalans geef?


Ja daar kan je mee stoppen. Het is namelijk allebei een soort van hetzelfde

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 09:00 



 
Profiel   

Mijn merrie kreeg afgelopen zomer Pavo Vital voor de benodigde vitaminen en mineralen aanvulling. Maar ik hoor ook goede verhalen over de Oerbalans. Is één van de twee beter volgens jullie? Wat zijn jullie ervaringen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 08:34 



 
Profiel   

Cynthia82 schreef
Mijn merrie kreeg afgelopen zomer Pavo Vital voor de benodigde vitaminen en mineralen aanvulling. Maar ik hoor ook goede verhalen over de Oerbalans. Is één van de twee beter volgens jullie? Wat zijn jullie ervaringen?


Mijn paard had meer baat bij de oerbalans.
De pavo vital deed bij geen van mijn paarden echt zichtbaar werk en de oerbalans heb ik bij dezelfde paarden gevoerd en zichtbaar veel betere resultaten

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 18:29 



 
Profiel   

Hier ook positieve ervaring met oerbalans pony zit in stuk beter in zijn vel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 09:06 



 
Profiel   

Die van mij aten het niet
Althans 1 van de 2
Maar dat is een kieskeurige eter

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 09:06 



 
Profiel   

Cynthia82 schreef
Mijn merrie kreeg afgelopen zomer Pavo Vital voor de benodigde vitaminen en mineralen aanvulling. Maar ik hoor ook goede verhalen over de Oerbalans. Is één van de twee beter volgens jullie? Wat zijn jullie ervaringen?

Hier ook eerst de Vital gevoerd en zag daar zeker resultaten van, maar toch overgestapt op de Oerbalans en binnen 3 weken echt zo'n groot verschil!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 14:03 



 
Profiel   

Nadat ik een emmer gratis had gekregen van Oerbalans ben ik nooit VitalBix gaan proberen. Mijn merrie heeft last van bultjes op haar hals en na vele supplementen geprobeerd te hebben helpt Oerbalans het beste.
Afgelopen jaar kwam ze helaas met een blessure te staan, waardoor er veel medicatie en verdoving in gegaan is. Toen weer flinke dosis oerbalans gegeven en haar bultjes zijn weer verdwenen. Ik heb ze in poeder vorm en heb bij de nieuwe emmer daar ook bewust weer voor gekozen. Ze eet het poeder namelijk droog ook op.

Nu heb ik ook een emmer hoef&pees gewonnen, voor de blessure (white line disease). Dit is wel brok, waar ik blij mee ben, want al die poeders wordt je ook gek van. Deze eet ze ook makkelijk op zonder haar normale brok erdoor. Emmer is nu op, dus we hebben een stopmaand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 14:35 



 
Profiel   

Dat klinkt als zeker de moeite waard om te proberen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-20 22:15 



 
Profiel   

Cynthia82 schreef
Dat klinkt als zeker de moeite waard om te proberen :)

Misschien een tip; je kan ook een klein proefzakje bestellen: https://www.ecostyle.nl/dier/paard/supp ... alans-brok

Het is niet genoeg om verschil te zien hoor, maar dan kan je kijken of ze het lekker vinden voor het koopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-20 22:41 



 
Profiel   

Mijn merrie krijgt ook al een paar jaar oerbalans. Ik dacht van de winter eens te stoppen omdat ze nu ook ander voer krijgt. Echter had ze gelijk jeuk in haar sokken en natte scheetjes. Toen oerbalans toch weer gaan geven en het trok weg.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 00:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 13 [ 323 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen