Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 7 [ 169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hippalgo Body Builder

 
Profiel   

NinaCharlie schreef
Ja, dus vandaar mijn voorstel om bakjes klaar te maken. Met voer, supplementen en alles wat je er nog meer in wil doen.. :')


Ja die geeft die dus niet op dagen dat ik er niet ben :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 21:09 



 
Profiel   

geen stalgenootje die het even voor je doet?
ik voer mijn eigen paarden krachtvoer,ben ik er niet,dan krijgen ze dus niks.
maar daarom, 4x per week helpt altijd wel wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 21:38 



 
Profiel   

alice0cullen schreef
Zou dit ook effect hebben als ik het vier keer in de week voer, stalhouder doet niet aan supplementen helaas.


Dan zou je echt een andere stal moeten overwegen. JOUW paard, dus jij bepaald wat ie eet. Een paard is geen standaard apparaat wat op elke biks maar loopt.

Ik heb jaren in pension gestaan en altijd mijn eigen voer gevoerd. Klaarzetten is nog nooit ergens een probleem geweest. Maar heb ook nog nooit gevraagd of ik dan minder mocht betalen als ik stal biks niet afnam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 16:54 



 

Worden ze hier trouwens niet heet of “ vervelend” van?
( algemeen genomen ...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 00:58 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Worden ze hier trouwens niet heet of “ vervelend” van?
( algemeen genomen ...)


Niks van gemerkt. Ik heb het bijna een jaar gegeven en heel tevreden over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 09:40 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Worden ze hier trouwens niet heet of “ vervelend” van?
( algemeen genomen ...)


Ik ben even gestopt met de bodybuilder omdat er bijna niet meer te mennen viel met mijn merrietje van 90cm.
Omdat ze wat schraal in de bespiering staat, heb ik haar flink bijgevoerd met bodybuilder, maar ze werd er echt heel heet van.

Nu na paar weken gestopt, heb ik mijn 'gewoon pittige' merrie weer terug in plaats van een bommetje wat op ontploffen stond...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 09:53 



 
Profiel   

:D Misschien iets té flink gevoerd voor zo'n kleine ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 10:23 



 
Profiel   

Ik vind juist dat mijn kalmer en stabieler is geworden

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 11:11 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Worden ze hier trouwens niet heet of “ vervelend” van?
( algemeen genomen ...)


Die van mij werden er in eerste instantie niet vervelend oid van. Pas toen ze fitter werden na een paar weken merkte ik dat ze meet energie kregen. Link dit niet direct aan het voer, maar meer dat ze beter in hun vel kwamen te zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 13:48 



 
Profiel   

Mijne is traag van zichzelf maar werd hier ook echt niet vlugger of heter van

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 16:26 



 
Profiel   

Ik merk wel dat mijn paard er heel goed uit ziet door bodybuilder, maar ik heb soms ook het idee dat de bodybuilder jeuk kan geven (eczeem).. Zou de hoeveelheid suiker en eiwit hoog zijn in dit product?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 18:14 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
Ik merk wel dat mijn paard er heel goed uit ziet door bodybuilder, maar ik heb soms ook het idee dat de bodybuilder jeuk kan geven (eczeem).. Zou de hoeveelheid suiker en eiwit hoog zijn in dit product?


Als je mijn berichten terug leest kan je de hele analyse zien. 25% suiker en zetmeel en er zit mais in. Ik weet niet of dit ontsloten is, maar als dit niet zo is is het moeilijker te verteren. Ik zou het niet raar vinden als die combi jeuk kan veroorzaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 18:16 



 
Profiel   

Slmt9 schreef
Gizeppie schreef
Ik merk wel dat mijn paard er heel goed uit ziet door bodybuilder, maar ik heb soms ook het idee dat de bodybuilder jeuk kan geven (eczeem).. Zou de hoeveelheid suiker en eiwit hoog zijn in dit product?


Als je mijn berichten terug leest kan je de hele analyse zien. 25% suiker en zetmeel en er zit mais in. Ik weet niet of dit ontsloten is, maar als dit niet zo is is het moeilijker te verteren. Ik zou het niet raar vinden als die combi jeuk kan veroorzaken.


Dan zal dat het dus zijn! De knutten zijn helaas ook niet volledig weg. Maar hij blijft plekjes houden. Ja zit er zoveel suiker in! POEEHH Dat is heftig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 18:18 



 
Profiel   

Hallo ook ik heb intesse in dit product maar vind 15 kg nog al veel is er iemand die een kilo of 4/ 5 op wil stueren tegen betaling

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 22:32 



 
Profiel   

snorkel1986 schreef
Hallo ook ik heb intesse in dit product maar vind 15 kg nog al veel is er iemand die een kilo of 4/ 5 op wil stueren tegen betaling


Je kan bij Mijten/Hippalgo zelf proefverpakkingen kopen voor een gereduceerd tarief zag ik op hun website.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 09:29 



 
Profiel   

Oh heb ik dat helemaal gemist.. Ik ga kijken dank je voor de tip

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 09:56 



 
Profiel   

Eventjes weer bovenhalen... heb een 2,5 jarige ruin met een ingevallen bovenlijn en achterhand. Vit. e en seline waarden zijn erg laag, dus daar wordt hij in ondersteund, maar zijn spieropbouw mag echt wat ondersteund worden. Hij is wel heel heet en gevoelig aan gaskolieken. Kan het iets voor hem zijn? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 15:49 



 
Profiel   

JulieP schreef
Eventjes weer bovenhalen... heb een 2,5 jarige ruin met een ingevallen bovenlijn en achterhand. Vit. e en seline waarden zijn erg laag, dus daar wordt hij in ondersteund, maar zijn spieropbouw mag echt wat ondersteund worden. Hij is wel heel heet en gevoelig aan gaskolieken. Kan het iets voor hem zijn? :)


Zeker wel.
Gaskolieken en het gras in deze periode van het jaar gaan niet zo goed samen, anders zou ik zeggen zet 'm op een goeie wei, dan heeft hij meteen alles wat hij nodig heeft en zal het rap bijtrekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 15:56 



 
Profiel   

JulieP schreef
Eventjes weer bovenhalen... heb een 2,5 jarige ruin met een ingevallen bovenlijn en achterhand. Vit. e en seline waarden zijn erg laag, dus daar wordt hij in ondersteund, maar zijn spieropbouw mag echt wat ondersteund worden. Hij is wel heel heet en gevoelig aan gaskolieken. Kan het iets voor hem zijn? :)


daarvoor geef je veel te weinig info.

Hoeveel staat ie buiten en kan hij vrij bewegen? Hij is jong en in ontwikkeling.

Hoeveel ruwvoer krijgt hij en wat voor?

Wat voer je verder? En is de rest uitgesloten? Dus kan hij goed eten ( tanden ) en geen wormen?

Hij is eigenlijk nog veel te jong om al met dit soort supplementen te beginnen en moet gewoon nog een tijd uitgroeien, dus basis moet goed zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 16:24 



 
Profiel   

Hij komt 10u/dag op de weide, vanwaar zijn gevoeligheid voor gaskoliek. Maar dierenarts wil hem er niet helemaal afhalen, dus 10u/dag lijkt te werken. Krijgt een combo tussen voer voor jonge paarden en recreatiepaarden. Zonder haver!

Bloedproef had als resultaat: geen verborgen wormen/larven, wel tekort aan selenium en vitamine E. Krijgt hier een voorgeschreven kuur voor, maar heeft hoe dan ook nog extra ondersteuning nodig. Is trouwens over twee weken drie, dus kan dan langzaam beginnen met lichte oefeningetjes, en dan zou die ondersteuning zeker belangrijk zijn. Krijgt overigens onbeperkt ruwvoer wanneer hij toch op stal staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 16:36 



 
Profiel   

JulieP schreef
Hij komt 10u/dag op de weide, vanwaar zijn gevoeligheid voor gaskoliek. Maar dierenarts wil hem er niet helemaal afhalen, dus 10u/dag lijkt te werken. Krijgt een combo tussen voer voor jonge paarden en recreatiepaarden. Zonder haver!

Bloedproef had als resultaat: geen verborgen wormen/larven, wel tekort aan selenium en vitamine E. Krijgt hier een voorgeschreven kuur voor, maar heeft hoe dan ook nog extra ondersteuning nodig. Is trouwens over twee weken drie, dus kan dan langzaam beginnen met lichte oefeningetjes, en dan zou die ondersteuning zeker belangrijk zijn. Krijgt overigens onbeperkt ruwvoer wanneer hij toch op stal staat.


Dan zou ik persoonlijk gewoon een vitamine E met selenium supplement geven zoals bijvoorbeeld de natuurlijke vitamine E van HorseFlex of de Vitamine E Excellent van Pharmahorse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 18:41 



 
Profiel   

Super spul! Mijn langpootmug is er een echt paard door geworden. Sinds een half jaar gestopt omdat hij mooi op gewicht blijft
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 20:10 



 
Profiel   

Kan je dit goed oplossen in slobber? Mijn paard mag geen droog krachtvoer meer dus hoop enorm dat dit goed oplosbaar is door zijn pap :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-20 16:37 



 
Profiel   

Gulpje schreef
Kan je dit goed oplossen in slobber? Mijn paard mag geen droog krachtvoer meer dus hoop enorm dat dit goed oplosbaar is door zijn pap :)


Absoluut wel. Zijn hele kleine brokjes. Denk dat ze binnen de 5min '' vermengd '' zijn met de pap :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-20 17:07 



 
Profiel   

Ik heb ze over mijn slobber gegooid en het neemt al het water op. Heb het er niet door heen geroerd maar ik denk dat het dan gewoon mee wordt gemengd in je slobber
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-20 06:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 7 [ 169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen