Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 25 [ 624 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Louis Venhorst hooi

 
Profiel   

Wij hebben ook jarenlang, naar volle tevredenheid, hooi van Venhorst gebruikt. Soms wel eens een slechtere baal maar over het algemeen prima.
We zijn nu overgestapt naar Souman in Marknesse, voor ons een stuk dichterbij dus we kunnen het hooi van te voren keuren en we halen er ook ander voer, etc. en ze zijn een stuk goedkoper. Voor ons dus vooral een logistieke reden en deels financieel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-22 15:52 



 
Profiel   

Ik had een bundel kruidenhooi van Venhorst. Stofarm was het wel, maar vond persoonlijk wel dat het héél kort gesneden was waardoor er best veel hooi verspild werd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-22 15:53 



 
Profiel   

Dat is inderdaad het nadeel van de bundels; die worden gemaakt van de grote balen die ze aankopen. Het gaat door een speciale machine, waar het heel veel stof verliest, en die perst het in de kleine baaltjes maar snijdt het ook meteen korter. Ze hebben ons een paar jaar geleden het apparaat lieten zien en uitgelegd hoe het werkt. Het hooi in de grote balen is meestal veel langer qua stengel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-22 16:22 



 
Profiel   

Ik voer ook sinds afgelopen najaar Duits kruidenhooi van dit bedrijf.
De eerste keer was echt top. Iedereen die langs de balen liep mòest ff met ff neus er in. Paarden vonden het heerlijk.
De 2 e lading was al minder. Veel grover en erg veel gruis met als gevolg een hoestend paard.
De laatste balen zijn totaal niet wat ik mag verwachten.
Het is volgens mij gewoon weidehooi, bruin en stoffig. Heb gevraagd of dit weidehooi of kruidenhooi was wat er geleverd was. Was kruidenhooi volgens de reactie.
Dit was dus ook meteen de laatste x dat ik daar besteld heb. Ik zit hier midden in de polder met stal en kan als ik weidehooi wil, betere kwaliteit en voor de 1/2 minder kosten wel hier bestellen. Jammer....

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 11:31 



 
Profiel   

Hier ook die ervaring helaas. 1e bundel was top. Daarna enorm grof en stekelig en geen enkel paard wou het eten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 14:01 



 
Profiel   

Hollyleaves schreef
Ik ben ruim 1,5 jaar geleden over gegaan op Horsemaster paardenhooi. Beste keuze ooit qua hooi, wilde dat ik t eerder had geweten. Elke analyse laag in suiker maar voldoende in eiwitten. Hele fijne particulier waar ik t hele jaar kan afnemen. Geen stof en ontzettend geurend. En stukken schappelijker geprijsd. Ik liep op een gegeven moment ook echt tegen die kosten aan in verhouding van hoeveel ze ook lieten liggen en niet wilden opeten.


Wat is horsemaster hooi?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 14:23 



 
Profiel   

Spenk schreef
Hier ook die ervaring helaas. 1e bundel was top. Daarna enorm grof en stekelig en geen enkel paard wou het eten...


Echt zo jammer want het eerste was ook hier top.
Ben nu met een baal bezig die ik moet uitschudden met de mestvork tegen het stof ( 1 van mijn paarden na 1 dag aan het hoesten als een zeehond, en ikzelf trouwens ook) maar ook omdat er iets van rozenstruik in zit.
Misschien dat we net ff te ver weg zitten en dat ze liever niet leveren hier

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 10:09 



 
Profiel   

Hier dezelfde ervaring helaas. Ook dermate duur voor de kwaliteit die ze zeggen te hebben. Ik ben er nee gestopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 20:21 



 
Profiel   

PBA_ schreef
Hier dezelfde ervaring helaas. Ook dermate duur voor de kwaliteit die ze zeggen te hebben. Ik ben er nee gestopt


Ik heb helaas dezelfde ervaring. Kwaliteit is erg achteruit gegaan en prijs enorm gestegen.
Ik betaal hier in de buurt de helft van wat Venhorst vraagt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 14:47 



 
Profiel   

Reken er maar op dat de beste kwaliteit naar de grote stallen gaat ,want dat zijn de grootste (belangrijke)klanten.
Het ondereind(want er is altijd wel een partij dat toch niet zo mooi is)van het voer gaat naar de particulieren met 2 ponys of paarden; als ze niet klagen,dan hebben ze weer wat verkocht en anders tja...die kunnen ze wel missen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 08:55 



 
Profiel   

En als klein verbruiker betaal je ook nog eens meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 10:23 



 
Profiel   

Jammer, want voor goede kwaliteit wil ik best betalen, maar dit lijkt een soort (dure) Russische roulette.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 10:59 



 
Profiel   

Ik lees ook weleens dat er een partij gedoneerd wordt aan een goed doel. Dus dan geven ze ook nog een flinke partij weg.....

Wij hebben een partij laten komen en we waren ook niet onder de indruk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 11:52 



 
Profiel   

Plaatsen jullie deze recensies ook op trustpilot? Daar is het namelijk grotendeels 5* en fantastisch :+

Geloof mij, ook bij de grote afnemers wordt gesjoemeld. Goede balen vooraan, de mindere achterin. Tegen de tijd dat je die gaat voeren, kom je schimmel tegen. Ach, dat zal wel door lekkage of de opslag komen..... Wij waren met het uitladen er helaas niet altijd bij. Soms kwamen ze onder melktijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 17:44 



 
Profiel   

Hier ook gestopt na een aantal keer tevreden te zijn geweest. Op een gegeven moment echt al wat mindere balen ertussen (graszaadhooi was het bij ons). En de laatste keer zo slecht dat we alles weer hebben laten ophalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 00:33 



 
Profiel   

Zijn er nog recente ervaringen ? :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-22 08:48 



 
Profiel   

Nee las alleen dat de prijzen per september weer omhoog gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-22 09:40 



 
Profiel   

Ik heb afgelopen maand mijn nieuwe voorraad binnen gekregen. Ziet er erg goed uit. De prijs was toen ook prima, hij was flink verlaagd t.o.v. het jaar ervoor. Per 1 september verhogen ze de prijzen weer inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-22 09:48 



 
Profiel   

Hier ook recent Duits kruidenhooi bundel gekregen. Hooi ziet er prima uit, en ze eten het graag.
Was voor actieprogramma. Ivm droogte overal wordt het hooi idd weer duurder, dus ik ga wel voor 1/9 nog even nieuwe bestelling plaatsen. Ben vooralsnog zeer tevreden. Ook de levering netjes gebeld vooraf, en keurig op tijd. Vriendelijke chauffeur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-22 10:43 



 
Profiel   

Hier ook weer een nieuwe lading kruidenhooi. Mijn paard laat er z'n muesli voor staan, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-22 19:57 



 
Profiel   

Hopelijk weet iemand hier dit. Ik heb begin September een bestelling bij LV geplaatst. Die zou tussen morgen en volgende week woensdag worden geleverd. Maar ik heb nog niks gehoord, heb ze gemaild ook. Zijn ze vaker zo laat met planning doorgeven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 18:01 



 
Profiel   

Stuur ze even een appje en ja, ze zijn vaker laat met de planning; hebben wij ook wel eens meegemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 18:11 



 
Profiel   

Okee, dan maak ik me minder zorgen over of het misschien mis is gegaan. Zal ze morgenochtend idd even appen, die optie was ik even vergeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 00:03 



 
Profiel   

Hoe zijn de ervaringen inmiddels met het hooi van deze leverancier?

Ik ben op zoek naar arm hooi voor mijn COPD paard met hoefbevangenheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 15:42 



 
Profiel   

Nog steeds prima!!
Goede, snelle service, denken met me mee (stofgevoelige paarden en hb shet) en fijne communicatie. Ohja, en goed hooi. Levering in september was minder goed hooi (te stoffig voor mijn paarden) , maar wordt niet moeilijk gedaan over omruilen de volgende levering!

Je zou het graszaadhooi kunnen proberen, maar dit mag niet alleen gegeven worden, dus wellicht een idee om het te mengen met kruidenhooi!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 21:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 25 [ 624 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen