Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 25 [ 616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Louis Venhorst hooi

 
Profiel   

Popstra schreef
Lekker geloofwaardig dan al die excuses steeds voor de verhogingen


Nou inderdaad, eerst €30 erbij en dan nu €10 eraf, blijft nog altijd veel te duur.

Vraag niet hoe het kan, de buren hebben nu 2 paarden bevangen op het kruidenhooi. Staan alleen op zand en krijgen hooi. DA heeft nu geadviseerd om zelf ook een analyse te laten maken van deze lichting, omdat Venhorst met gemiddelden werkt en dat kan natuurlijk nooit met zoveel verschillende partijen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 15:32 



 
Profiel   

Ninx schreef
Popstra schreef
Lekker geloofwaardig dan al die excuses steeds voor de verhogingen


Vraag niet hoe het kan maar geniet ervan zou ik zeggen ;-)


Maar dan is een bundel toch alsnog 185 euro? Dat is dan de nieuwe prijs... Alsnog een flinke verhoging vind ik persoonlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 19:34 



 
Profiel   

Klopt 20 euro huppa omhoog. En dan zogenaamd een blije mail etc sturen terwijl het gewoon een sigaar uit eigen doos is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 20:58 



 
Profiel   

Zijn er hier mensen die ook zulk kort weidehooi hebben ontvangen? Lijkt wel of het door een hakselaar is gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 08:17 



 
Profiel   

Wij hebben kruidenhooi maar onze baal is meer zuuring al hooi 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 10:02 



 
Profiel   

Mensen ,ik zou zeggen; geef ze dan online een recentie.
Ik zie online alleen maar goede(behalve die van mij)en als ik jullie ervaringen zo lees zijn ze de 5 sterren die ze krijgen echt niet waard ! := :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 10:49 



 
Profiel   

Nou, 3 jaar terug had ik ook steeds prima hooi bij ze vandaan.
De laatse 2 jaar is het inderdaad kwa kwaliteit erg wisselend en naar beneden gegaan en de prijs maar omhoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 10:53 



 
Profiel   

Ik heb weidehooi en lijkt tot nu toe goed en netjes, maar heb er 84 staan en nog niet veel gebruikt. Ze eten het graag.

De shet loopt in de schuur. Tot waar hij kan staat het vorige hooi en daarnaast het Venhorst hooi. Hij pakt het hooi van Venhorst waar hij dus wel bij kan, maar laat wel dus voorkeur zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 12:31 



 
Profiel   

Ik heb in April een bundel stofarm kruidenhooi besteld, al 2 pakken met flinke schimmel erin. Krijg de pakken wel terugbetaald, want een nieuwe bestelling met omruiling zoals ze voorstelde zag ik niet zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 15:08 



 
Profiel   

Ik denk wel dat ze een keuze moeten maken:
OF constante kwaliteit willen blijven leveren en daardoor gewoon NEE verkopen als het op is en niet blijven uitbreiden om nog meer bestellingen aan te kunnen.
OF op deze voet verder gaan, links en rechts moeten opkopen omdat er bijna niks meer is en dan flink inleveren op kwaliteit en gehalten.

Ik denk dat deze groei ze een beetje nekt op den duur. Mijn laatste levering was een beetje een ratjetoe. Half mooi, en half gewoon raar krullerig bruin…..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 16:30 



 
Profiel   

Ik bestel altijd weidehooi. Maar kwaliteit is wisselend. Ene keer vinden de paarden het heerlijk en andere keer eten ze het niet op. Ze verkiezen soms het graszaadhooi dan boven het weidehooi.

Ene keer is het zeer grof van structuur en andere keer heel fijn.

Heb ook een keer gehad dat het weidehooi vol met stokken zat. Dat hebben ze uiteindelijk wel netjes opgelost door het hooi mee terug te nemen en nieuwe balen te leveren.
Ze zijn vriendelijk in het contact.

Ik vind de prijsstijging nog steeds erg hoog, ook nu met de prijs verlaging van 10 euro.
Begin van het jaar betaalde ik 135 euro voor een bundel weidehooi en nu is het dan 165 euro.

Als de kwaliteit goed is vind ik het niet erg om wat meer te betalen, maar de kwaliteit is dus niet altijd even goed.

Ik vraag me ook af waar de prijs stijging op gebaseerd is. Ze hebben dit jaar wat later pas kunnen hooien doordat het lang koud is geweest. Maar verder is het seizoen tot nu toe perfect groeiweer met warmte en regen. Zou zomaar kunnen dat er alsnog een goede 2e en 3e snede aan komt. Ik hoor ook al om me heen dat mensen nu bij de eerste snede al veel meer balen van hun land hebben gehaald dan voorgaande jaren, door het goede groeiweer.
Eigenlijk kan je pas op het eind van het seizoen bepalen of het een goed of slecht jaar is geweest imo.

Venhorst haalt het hooi ook uit het buitenland, dus wellicht dat het de opbrengst daar meer tegen valt ivm Nederland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 17:12 



 
Profiel   

Buxy schreef
Wij hebben kruidenhooi maar onze baal is meer zuuring al hooi 8)7


Dan heb jij zeker dezelfde partij als ik. De hele bundel zit vol met takken en harde stengels. Kan dit echt niet voeren. Ik heb het gemeld dus ik hoop dat ze de partij om komen ruilen.
Ik heb juist bij venhorst besteld vanwege de aangeboden constante kwaliteit. Maar deze bundel is gewoon te slecht en ongeschikt als paardenvoer. Ik snap niet dat ze zulk slecht hooi de deur uit laten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 18:01 



 
Profiel   

Dat woordje ,,constante,, kunnen ze iig beter weg laten

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 18:47 



 
Profiel   

Hier vandaag ook een klacht ingediend, had weidehooi besteld, maar zat naar mijn idee gewoon sto doorheen, zo grofstengelig, de paarden vinden het echt niet lekker.
Jammer, voorheen altijd tevreden geweest, maar dit is meer strooisel voor de bodem dan om te eten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 18:58 



 
Profiel   

Buxy schreef
Wij hebben kruidenhooi maar onze baal is meer zuuring al hooi 8)7


Ik heb van vorig jaar nog balen liggen en dit is inderdaad meer takken zuring dan echt mooi hooi. Terwijl ik daarvoor echt de meest prachtige frisse balen had. Deze balen zijn vrij bruin ook. Jammer, want het is hartstikke duur en ze worden met lange tanden gegeten :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 21:36 



 
Profiel   

Ik kan nog niet alles beoordelen, maar ziet er van de buitenkant allemaal hetzelfde uit. Zouden ze nieuwe klanten een wel constante en nette partij sturen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 21:46 



 
Profiel   

superpony schreef
Ik kan nog niet alles beoordelen, maar ziet er van de buitenkant allemaal hetzelfde uit. Zouden ze nieuwe klanten een wel constante en nette partij sturen?


Je zou het wel bijna denken :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 06:41 



 
Profiel   

Nee.
Eerste bestelling, bundel kruidenhooi en bundel weidehooi, en het weidehooi werd niet gegeten. Snapte plotseling waarom toen ik 2 plakjes zwart en harig beschimmeld tegen kwam. Duidelijk mee geperst bij het ompersen van grote naar kleine baal...

Kruidenhooi zitten dikke stokken hout in, maar dat hooi eten ze wel graag. Weidehooi geen hap.
(Fjord en ijslander, dus geen kieskeurig typje)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 07:05 



 
Profiel   

superpony schreef
Zouden ze nieuwe klanten een wel constante en nette partij sturen?
nee dus ....mijn eerste en laatste partij was ook zijn geld niet waard.3 verschillende soorten in 1 pak waarvan zeker een 3e echt rommel was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 07:20 



 
Profiel   

Ik ben een nieuwe klant. Ik heb in april en mei een bundel graszaaihooi laten komen, die kwaliteit is ok en constant. Ik krijg in juli mijn laatste bundel (dan kan ik weer over op mijn vaste leverancier), ik hou mijn hart vast voor de levering in juli als ik jullie verhalen zo lees. Maar goed, so far so good.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:37 



 
Profiel   

Buxy schreef
Wij hebben kruidenhooi maar onze baal is meer zuuring al hooi 8)7


Wij hadden vorig jaar 1 vrachtwagen grote balen kruidenhooi laten komen; bijna alle balen waren oke maar de balen die er nu nog liggen zitten ook vol met zuring. Paarden vissen het goede er wel uit maar alles bij elkaar denk ik dat we wel 1 grote baal hadden kunnen maken van alle zuring.................

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:18 



 
Profiel   

Ik heb denk ik in beginsel ook ten onrechte geconcludeerd dat ze met vaste toeleveranciers werkten, waardoor ze dus constante kwaliteit en gehalten konden garanderen (met een beetje marge uiteraard).
Maar nu begrijp ik eigenlijk dat ze echt links en rechts opkopen wat er te krijgen valt om de bestellingen te kunnen voldoen. Dan heb ik toch echt liever een 'nee', dan hooi dat OF heel slecht is OF alsnog tjokvol suiker blijkt te zitten :-(

Als bedrijf teveel groeien kan toch nadelig zijn voor de kwaliteit....

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:21 



 
Profiel   

Mocht je echt wat tegenkomen in je hooi, bel dan meteen, want ze willen altijd een oplossing vinden. Ze denken echt heel goed mee! Het is zo makkelijk om elkaar in zo'n topic op te hypen, maar ik weet niet of ze meelezen en dan kunnen ze het natuurlijk ook niet voor je oplossen.
Bel of mail ze, dan krijgen ze een eerlijke kans om het op te lossen.
Ik ben al 5 jaar fan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 10:10 



 
Profiel   

Dat is waar, wij hebben al een jaar of 10 hooi van Venhorst en we hebben eigenlijk nooit wat te klagen gehad. Het is nu wat jammer met de zuring maar daar is overheen te komen en gezien het een natuurproduct is kan dit gebeuren. Het is wel jammer dat de prijzen zo enorm zijn gestegen maar het is, over het algemeen, prima hooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 10:17 



 
Profiel   

Puchje schreef
Mocht je echt wat tegenkomen in je hooi, bel dan meteen, want ze willen altijd een oplossing vinden. Ze denken echt heel goed mee! Het is zo makkelijk om elkaar in zo'n topic op te hypen, maar ik weet niet of ze meelezen en dan kunnen ze het natuurlijk ook niet voor je oplossen.
Bel of mail ze, dan krijgen ze een eerlijke kans om het op te lossen.
Ik ben al 5 jaar fan :)


Ik ben verder ook steeds tevreden geweest hoor.
En wilde ze wel mailen of de explosieve groei nu wel verstandig is omdat je dan toch sneller complicaties krijgt. Maar dat kan ik wel zeggen, maar dat is toch een keuze geweest om dat te doen natuurlijk…..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 10:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 25 [ 616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen