Dommelsche Watermolen Meal ervaringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macquintosh4
Berichten: 1
Geregistreerd: 24-10-16

Dommelsche Watermolen Meal ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-18 23:16

Hoi allemaal,

Mijn paard van 28 kreeg afgelopen winter seniores priores + pavo 18+, maar is zo ingeteerd dat ik naar iets anders zocht.
Nu kwam ik uit bij DW Meal, wat veel mensen een wondermiddel noemen voor magere paarden. Op de site kan ik echter niet veel vinden over dosering, behalve dit: max 1kg per dag voeren.

Ik voer nu dus 's morgens en ' avonds 500 gram (droog gewogen). Voor mijn gevoel is het zo weinig!

Zijn hier mensen die dit ook voeren? Hoeveel voer je dagelijks en hoe snel merkte je resultaat? Mijn paard moet van ver komen, maar ik hoop hem toch weer wat voller te krijgen met dit product.

calamity2007
Berichten: 3
Geregistreerd: 31-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 20:02

hoi

wij voeren het aan een mini shetlander van 43 jaar en super resultaat vorig jaar september waren we aan het overleggen om hem in te laten slapen zo mager werd hij. maar toch ineens een opleving met pavo 18+ dus toen toch maar gezegd we kijken het nog even aan tot we in januari zijn begonnen met dommelsche watermolen meal. nou hij is echt verdikt en ziet er mooi uit tenminste voor zijn leeftijd. hij krijgt 2x per dag 1/3 schep dw meal en beetje kuil/hooi (eet wat moeilijk met bijna geen kiezen). heb geen foto van er voor maar wel een van 16 feb toen gebruikte we het 6 weken ongeveer hij is heel snel verbeterd anders kan je ook altijd bij hun advies vragen
wij halen het bij https://www.facebook.com/dommelschewate ... ardenvoer/
dit zijn hele lieve mensen en willen je zeker helpen.

succes

calamity2007
Berichten: 3
Geregistreerd: 31-01-14

Re: Dommelsche Watermolen Meal ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 20:03


Evelienepien

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:53

Heb het jarenlang gevoerd bij mijn vorig paard.
Wij deden dit in combi met geweekte bietenpulp (ook van dw).
Hij stond er lekker van te slobberen en Werkte goed iig!
Zou idd ff bellen naar ze voor je vragen!

incredible90
Berichten: 257
Geregistreerd: 03-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 23:18

Ik weet dat het een oude topic is maar ik wil toch even laten weten dat dit super voer is, gaf dit mijn 28 jarige merrie, barste met haar eten, slechte tanden etc maar heb haar hiermee tot haar dood op gewicht kunnen houden en rijden. Heb diverse merken geprobeerd maar deze was favoriet . Ze at het graag, zag er super goed uit, is makkelijk om medicatie in te verstoppen, zit in grote 25kg zakken ipv andere merken met 15 of 20kg. Top voer, ik geef het mijn nieuwe jonge paard ook elke dag een halve schep, gewoon omdat ze het lekker vinden en het er goed op doen, zeker na het rijden is het een lekkere gezonde tractatie
Ik gaf er ook altijd een scheutje omega 3 6 9 olie van naf bij.