Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 6 [ 128 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Pavo Ease & Excel

 
Profiel   

Ziet er goed uit. Ik had wel meer een 'muesli' verwacht, dit lijken meer een soort brokjes?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 17:47 



 
Profiel   

Susanne schreef
Ziet er goed uit. Ik had wel meer een 'muesli' verwacht, dit lijken meer een soort brokjes?



[ img ]

Klopt meer pellets dan muesli

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 18:08 



 
Profiel   

Citaat
Zoiets las ik op Facebook inderdaad, maar is dat andere merk te koop in Nederland dan?


Ja bij ons in Zeeland wel :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 18:08 



 
Profiel   

Pippa08 schreef
Citaat
Zoiets las ik op Facebook inderdaad, maar is dat andere merk te koop in Nederland dan?


Ja bij ons in Zeeland wel :j


Interessant! Toevallig een naam van de winkel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 19:04 



 
Profiel   

Het ziet er intressant uit ik ben erg benieuwd naar het proefzakje en of mijn moeilijke eter het lust :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 00:31 



 
Profiel   

Citaat
Interessant! Toevallig een naam van de winkel?

Meulenberg in Serooskerke

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 03:16 



 
Profiel   

Pippa08 schreef
Citaat
Zoiets las ik op Facebook inderdaad, maar is dat andere merk te koop in Nederland dan?


Ja bij ons in Zeeland wel :j


Interessant!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 07:58 



 
Profiel   

Ik heb gister mijn proefzakje binnengekregen en vandaag geprobeerd. Pony is vrij kieskeurig maar at dit prima en met smaak :j

Er zat ook een kortingsbon bij, twijfel of ik eens een zak zal proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 10:31 



 
Profiel   

Mijn kieskeurige merrie is helaas nog niet zo te spreken over de proefverpakking, zodra ze rook dat het 'anders' was, stond ze snurkend in een hoekje van d'r stal :+ Heeft uiteindelijk wel iets gegeten, maar lang niet op. Hopelijk went het nog wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 11:15 



 
Profiel   

Ik kreeg gisteren ook mijn proefzakje binnen. Nog niet gevoerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 11:23 



 
Profiel   

Ik heb hem ook gister ontvangen. Straks eens kijken wat meneer ervan vindt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 11:29 



 
Profiel   

Het lijkt me super interessant voer voor mijn paard. Ik voer nu Gastro+. Ik vroeg me alleen af wat de grootste verschillen zijn tussen pavo care 4 life en het nieuwe voer?
Op zich vond ik C4L ook altijd erg fijn voor mijn paard! Wat zal een goede reden zijn om deze muesli uit te proberen ipv de c4l?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 12:14 



 

Mijn paard vindt het niks...... Ik ook niet trouwens. Het is erg hard en prikt. Dat blieft mijn paard niet.

Kan ook niet tegen lucerne. Krijgt last van haar maag. Dus ik hou het bij Gastro

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 14:40 



 
Profiel   

Hier ook het voer binnen gekregen, weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden! Ik lees er echt enorm veel goeds over in het buitenland. Maar ik ben bang voor de korte stengels luzerne.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 17:37 



 
Profiel   

[***] schreef
Mijn paard vindt het niks...... Ik ook niet trouwens. Het is erg hard en prikt. Dat blieft mijn paard niet.

Kan ook niet tegen lucerne. Krijgt last van haar maag. Dus ik hou het bij Gastro


Je bedoelt dat ze niet tegen de stengels van de luzerne kan? Want Gastro bevat ook een groot aandeel luzerne.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 18:57 



 

NRJ schreef
[***] schreef
Mijn paard vindt het niks...... Ik ook niet trouwens. Het is erg hard en prikt. Dat blieft mijn paard niet.

Kan ook niet tegen lucerne. Krijgt last van haar maag. Dus ik hou het bij Gastro


Je bedoelt dat ze niet tegen de stengels van de luzerne kan? Want Gastro bevat ook een groot aandeel luzerne.
ja, echt de stengels. Dat prikt teveel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 19:12 



 
Profiel   

Ik heb het binnen en paard vond het heerlijk alleen is het niet echt in de directe omgeving te krijgen
Toch maar eens kijken of ik online ga bestellen of gastro blijf geven

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 19:17 



 
Profiel   

Vandaag een zak gekocht en de eerste schep gevoerd. M'n moeilijke eter at het met smaak op. Eens kijken hoe dat de komende dagen gaat.

Voer op het moment Gastro en speedibeet, dat gaat in principe goed. Vulde dat aan met luzerne van Hartog en dat blieft meneer niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 19:35 



 
Profiel   

Mijne vond t ook lekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 23:14 



 
Profiel   

Merrielief vond het maar niks. Gemengd met muesli at ze het wel, maar ik ga er geen zak van aanschaffen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 23:47 



 
Profiel   

Proefzakje is binnen maar heb het nog niet gevoerd, is er hier ook iemand die naast de gewone brok voert?
Dat was eigenlijk mijn bedoeling maar volgens Pavo is overstappen beter maar hij doet het ook goed op de Pavo Energy Control vandaar dat ik nog steeds twijfel om als hij het uberhaupt lust een zak aan te schaffen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 23:57 



 
Profiel   

Jonnekee schreef
Proefzakje is binnen maar heb het nog niet gevoerd, is er hier ook iemand die naast de gewone brok voert?
Dat was eigenlijk mijn bedoeling maar volgens Pavo is overstappen beter maar hij doet het ook goed op de Pavo Energy Control vandaar dat ik nog steeds twijfel om als hij het uberhaupt lust een zak aan te schaffen.



Nou hij hoeft het niet jammer maar helaas ik hou het bij mijn huidige voer.
Ik heb wel die kortingsbon nog dus als iemand hem hier wil hebben laat maar weten

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-18 13:35 



 
Profiel   

Ik heb zojuist een zak gehaald (met de kortingsbon van het proefpakje :D ). Ga het gewoon eens proberen. Mijn pony is niet zo zeer gevoelig op maag en darmen, maar een sportmuesli met relatief weinig suiker/zetmeel vind ik wel interessant.

Ik ben met name benieuwd of hij er voldoende energie uit haalt en hoe hij het er op gaat doen in het werk. Hij staat nu nog met een opbouwschema van de kliniek licht aan het werk na een 'blessure', maar werd daarvoor getraind op Z niveau en uitgebracht op M niveau (mennen dressuur).

Ik zal na een poosje mijn bevindingen hier delen. Mijn pony reageert altijd vlot op (nieuw) voer, ik weet altijd snel of iets wel of niet fijn werkt voor hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-18 14:11 



 
Profiel   

Vandaag de tweede dag gevoerd, ging met lange tanden naar binnen. Veel knoeien deed hij ook nog eens. Dit is niet het voer voor ons, we zoeken weer verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-18 14:29 



 
Profiel   

Ik heb het nu 2x gegeven en mijn paard eet het met smaak. Ben begonnen met een halve schep per keer. Hij krijgt er nu nog gastro bij namelijk aangezien dat nog niet op is.

Ik vind alleen dat je er dus nog best veel van moet geven.. 2 kg per dag dus ongeveer. Betaal dan denk ik 80,- per maand aan alleen het voer. Zit te twijfelen of ik dan ook de volle 2kg ga geven..Of minder en dan aanvullen met een vitaminebrokje?

Nu van Gastro geef ik ook veel minder dan de aanbevolen hoeveelheid. Denk dat hij 1,5 kg per dag krijgt. Doet hij het goed op.. Is een paard van +- 550 kg.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-18 18:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 6 [ 128 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen