Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Slobber

 
Profiel   

Hoi iedereen! Ik had een paar vragen over slobber namelijk waar dient het voor en hoe maak ik slobber en is het goed om je paard slobber te geven als lekkernij?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-18 19:09 



 
Profiel   

Ligt aan het type slobber dat je wilt geven, sommigen daar zit niet zo veel in maar je hebt ook slobber die meer een maaltijdvervanger is waar paarden echt op kunnen leven. Dan kan je bijvoorbeeld denken aan oude paarden, paarden met pijnlijke mond die niet kunnen kauwen enzovoorts, die krijgen dat type slobber. Wat er precies in de slobber zit, waar het precies voor dient, en hoe je je slobber klaar maakt staat op de verpakking. Je hebt slobber die je vrij snel na het maken kan geven, andere soorten slobber moet je langere tijd laten weken. Je hebt slobber die je met heet water klaar moet maken, en slobber die ook eventueel met koud water aangemaakt kan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-18 19:46 



 
Profiel   

Je kunt slobber inderdaad geven als lekkernij, bijvoorbeeld na het rijden.

Slobber wordt vaak gebruikt als een extra 'dikmaker' voor schrale paarden of voor oude paarden die wel wat extra's kunnen gebruiken.

Er is natuurlijk per slobber ook weer ontzettend veel verschil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-18 20:41 



 
Profiel   

Je hebt inderdaad verschillende slobbers. En waar het voor dient? Inderdaad om paarden die niet goed kunnen kauwen op gewicht te houden. En ook als lekkere maaltijd voor paarden die het lusten. Die van mij maak je echt niet blij met slobber. Die houden alleen van voedsel met een bite :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-18 04:39 



 
Profiel   

Hoi ik heb perongeluk mijn paard slobber met koud water gegeven.
Ik kwam er pas achter dat het koud was toen ik het al had gegeven ik had de verkeerde kraan aangedraaid.
Is dit heel schadelijk voor mijn paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 18:32 



 
Profiel   

Schleichxxx schreef
Hoi ik heb perongeluk mijn paard slobber met koud water gegeven.
Ik kwam er pas achter dat het koud was toen ik het al had gegeven ik had de verkeerde kraan aangedraaid.
Is dit heel schadelijk voor mijn paard?



Moet je even op de verpakking kijken. Zoals al meerdere keren aangegeven is, het verschilt per slobber.

Hier hebben we slobber die met zowel warm als koud water gemaakt kan worden maar wel een paar uur moet weken. Zolang wij niet weten welke slobber je hebt gegeven weten we ook niet of het erg is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 18:37 



 
Profiel   

prugelpiet schreef
Schleichxxx schreef
Hoi ik heb perongeluk mijn paard slobber met koud water gegeven.
Ik kwam er pas achter dat het koud was toen ik het al had gegeven ik had de verkeerde kraan aangedraaid.
Is dit heel schadelijk voor mijn paard?



Moet je even op de verpakking kijken. Zoals al meerdere keren aangegeven is, het verschilt per slobber.

Hier hebben we slobber die met zowel warm als koud water gemaakt kan worden maar wel een paar uur moet weken. Zolang wij niet weten welke slobber je hebt gegeven weten we ook niet of het erg is.


Het is de pavo slobbermash warm treat

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 18:39 



 
Profiel   

Schleichxxx schreef
prugelpiet schreef



Moet je even op de verpakking kijken. Zoals al meerdere keren aangegeven is, het verschilt per slobber.

Hier hebben we slobber die met zowel warm als koud water gemaakt kan worden maar wel een paar uur moet weken. Zolang wij niet weten welke slobber je hebt gegeven weten we ook niet of het erg is.


Het is de pavo slobbermash warm treat


Ik heb even voor je gegoogled, en kwam bij pavo zelf uit:

http://www.pavo.nl/applications/pavo/as ... Video?v=92

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 18:54 



 
Profiel   

Schleichxxx schreef
prugelpiet schreef



Moet je even op de verpakking kijken. Zoals al meerdere keren aangegeven is, het verschilt per slobber.

Hier hebben we slobber die met zowel warm als koud water gemaakt kan worden maar wel een paar uur moet weken. Zolang wij niet weten welke slobber je hebt gegeven weten we ook niet of het erg is.


Het is de pavo slobbermash warm treat


Ik heb even voor je gegoogled, en kwam bij pavo zelf uit:

http://www.pavo.nl/applications/pavo/as ... Video?v=92[/quote]

Heel erg bedankt! Ik heb nu mijn antwoord.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 18:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen