Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 10 [ 232 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lucerne Digest van Hartog

 

Is er iemand die mij een paar handjes wil sturen?
Hartog heeft geen proefjes...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 20:21 



 

De mijne eet het met lange tanden.
Geef drie handjes en dat laat ie al het liefste staan..
Baal ik fiks van, bijna nog niks van gevoerd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 13:53 



 
Profiel   

Anoniem schreef
De mijne eet het met lange tanden.
Geef drie handjes en dat laat ie al het liefste staan..
Baal ik fiks van, bijna nog niks van gevoerd..


Probeer er wat lijnzaad olie over heen te gooien! Dan eten ze het over het algemeen wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 15:00 



 

Heb t al weggeven.
Hij stond ook weer met mok plekken en niks erdoor hielp.. ook olie niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 15:13 



 
Profiel   

Zijn er nog recente ervaringen met dit voer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 00:33 



 
Profiel   

Ik voer het mijn pony's als ze gewerkt hebben nu. Verder is mijn oudste pony eigenlijk allergisch aan Luzerne, maar het moet op. Wat wil je weten?
De mest van mijn pony is inmiddels helemaal in orde namelijk en dan maakt het niet uit wat ik voer qua brok/extra.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 00:41 



 
Profiel   

Ik verkoop het en de eerste ervaringen van klanten zijn heel goed. Zelfs kieskeurige paarden eten het goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 17:11 



 

De
Mijne is niet kieskeurig en vond het erg vies

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 17:15 



 
Profiel   

Ik voer het nu meer dan een jaar en mijn paard doet het er goed op en eet het graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 20:49 



 
Profiel   

Ik ben geen fan. Eten doen de mijne het maar half, ik vind het vrij stekelig en haar mest is consequent slechter nadat ze dit binnen heeft gekregen. Daarnaast ga ik graag babbelen op beurzen met de mensen die voor het voer als representator erbij staan, en de twee dames van Hartog wisten helemaal niets over het voer. Ze zeiden dat er in geen enkel product van hun Melasse zat, zelfs. Niet correct natuurlijk, want het staat op de zakken, en er zitten altijd wel dat plakkerige stukjes bij. Nee, dit geef ik niet voor mijn paard met maagproblemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 06:43 



 
Profiel   

Ik voer het ook nu zo'n 2 maanden aan mijn ruin ( ook gevoelig voor maagzweren).

Hij doet het er goed op en eet het ook graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 07:48 



 
Profiel   

Zijn er nog recente ervaringen?
Iedereen tevreden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 23:33 



 
Profiel   

Ik ben gestopt om het te voeren want de paarden aten het niet graag. Inmiddels voor ik de hartog senioren lucerne en die eten ze met veel smaak op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 23:38 



 
Profiel   

Ik heb vandaag de gewone lucerne mix van Hartog gekocht. Heb het nooit eerder gebruikt voor mijn paardje, dus ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 16:08 



 
Profiel   

.


Laatst bijgewerkt door BoktVerlaten op 17-02-23 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 16:52 



 
Profiel   

Ik ben ondertussen overgestapt naar de Pavo Daily Plus, hij at de Digest niet meer en de daily plus met smaak dusja :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 19:53 



 
Profiel   

Ik voer al langer dan een halfjaar luzerne digest aan mijn nu 2.5 jarig paard. Ik ben er erg enthousiast over en mijn paard vind het nog steeds erg lekker. Ik mix het wel door de biks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 20:57 



 
Profiel   

Ik geef het ook door haar havens gastro+ brok ivm dat ze daar niet veel van krijgt en dan beter moet kauwen en zodat de supplementen wat beter door elkaar kan mengen. Ze eet het graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 21:26 



 
Profiel   

Wat zijn de ervaringen qua energie ? worden ze er fit(ter) van?

Mijn paard zou vanwege zijn spijsvertering best deze versie kunnen gebruiken maar hij heeft absoluut geen extra energie nodig momenteel :).

In het verleden weleens een paard ook op luzerne gehad en die werd echt schrikachtig van luzerne. Was volgens mij wel een versie waar melasse in zat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 21:31 



 
Profiel   

Zijn hier nog recente ervaringen van? Ik twijfel om dit (of de Hartog Comfort) aan mijn 3 jarige te gaan geven die gevoelig is voor maag/darm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-22 15:34 



 
Profiel   

Jonnekee schreef
Ik ben ondertussen overgestapt naar de Pavo Daily Plus, hij at de Digest niet meer en de daily plus met smaak dusja :Y)


Ja maar deze 2 kan je niet vergelijken. Pavo daily plus is melasse aan toegevoegd . Dus logisch dat die lekkerder gevonden word.
De Digest heeft een heel andere werking

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-22 15:46 



 

Ik ben van Lucerne mix overgestapt op digest om dat het eiwitgehalte daarin lager is.
Ik voer het samen met dieetmix van Subli. Paard eet het graag en doet het er super op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-22 15:55 



 
Profiel   

De mijne doet het er super op en eet het met smaak en dat is echt een pieperd met eten haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-22 16:59 



 
Profiel   

baudyh schreef
Jonnekee schreef
Ik ben ondertussen overgestapt naar de Pavo Daily Plus, hij at de Digest niet meer en de daily plus met smaak dusja :Y)


Ja maar deze 2 kan je niet vergelijken. Pavo daily plus is melasse aan toegevoegd . Dus logisch dat die lekkerder gevonden word.
De Digest heeft een heel andere werking


Tegenwoordig zit er geen melasse meer in de Pavo DailyPlus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-22 15:56 



 
Profiel   

Ik wou net zeggen Pavo Dailyplus is graan en melassevrij.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-22 15:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 10 [ 232 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen