Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 10 [ 232 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lucerne Digest van Hartog

 
Profiel   

Hallo!

Vandaag kwam ik de Lucerne-mix Digest van Hartog tegen. Mijn paard staat op de Gastro+ van Havens en ik zit erover te denken om Lucerne Digest in de winter bij te voeren. Het lijkt me erg geschikt aangezien ze een gevoelige maag heeft.

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met deze lucerne mix (ook bij paarden met een gevoelige maag)!
Het is sinds deze maand verkrijgbaar.

Linkje naar het product: https://www.hartog-lucerne.com/ruwvoer/ ... mix-digest

Groetjesss :wave:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 19:47 



 
Profiel   

Ik kom mee lezen en praten. Heb mijn paard ook op de Gastro+ staan (maar een lage dosering) en voer zelf graag nog bij ivm supplementen mengen. Nu heb ik vandaag de Hartog Digest gekocht en ga ik het uitproberen.
Ga ons 2,5 jarige hengst het ook voeren (die kreeg de normale luzerne gemixt met compactgras)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 19:54 



 
Profiel   

Ik lees ook mee!
Had al een zak willen bestellen om te proberen maar twijfelde omdat er tannines in zitten... dat wilde ik eerst nog verder uitzoeken.
Ik ben erg benieuwd naar ervaringen en meningen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 19:57 



 
Profiel   

Ik volg. Mijn merrie krijgt ook Gastro, maar nu met de Havens Mix. Dit lijkt mij ook een mooi product.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 19:59 



 
Profiel   

Ik heb vorige week een zak gekocht. Melassevrij en weinig suiker. Mooi spul, ruikt heerlijk. Mijn pony kan behoorlijk kieskeurig zijn met dit soort dingen maar vreet het met zeer veel smaak, hij is er echt gek op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 21:05 



 
Profiel   

Ik heb ook een zak gekocht.
mijn merrie krijgt ook havens gastro gewone lucerne wil ze niet eten. Hoop dat ze dit wel lust

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 12:34 



 
Profiel   

ik heb deze weekend ook aangeschaft en mijn paardje eet gelukkig zo op :) ben benieuwd wat dit op langere termijn gaat doen,

mijn paardje heeft snel last van diarree en heeft hele gevoelige darmen dus ben benieuwd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 10:02 



 
Profiel   

Ik heb ook net een zak gehaald. Paarden vinden het heerlijk. Het is niet te hoog in eiwit en energie en laag in suiker. Het lijkt mij een fijn product.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 13:49 



 
Profiel   

Ik vind het top spul! het is juist speciaal voor paarden met een gevoelige maag en darm functie en voor paarden met diarree. daarbij zit er geen toegevoegde suiker inzit dus dat is altijd fijn.

daarnaast is er nog een actie ook haha dat is altijd leuk. als je 2 zakken digits koopt krijg je er een voerbak b ij zodat je de kilo af kan meten die het paard iedere dag nodig heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 13:20 



 
Profiel   

Zou het ook werken als je 2 x 500 gram per dag geeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 13:26 



 
Profiel   

Ja dat is juist de aanbevolen hoeveelheid en dan kan je het mengen met je krachtvoer waardoor dat ook weer beter opgenomen kan worden.

behalve als je geen krachtvoer geeft kan je het gewoon los geven 2x 500 gram en voor kleine pony's de helft/driekwart

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 13:28 



 
Profiel   

Ik geef een supplement (balancer JPGEF) en doe dat nu door 500 gram luzerne mix. Ze vinden het zo lekker dat er eigenlijk niks anders door heen hoeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 13:31 



 
Profiel   

Die (voer)bak kreeg ik er inderdaad ook bij! Bij 1 zak trouwens haha :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 14:11 



 
Profiel   

Oh haha wat lief! het is echt een super bak

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 14:11 



 
Profiel   

Heel handig inderdaad! :) Ik ga nog even kijken of de deksel van mijn andere soortgelijke bakje er op past. Dan kan hij mooi mee op concours. Want goudkleurig bakje is stiekem het leukst *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 14:15 



 
Profiel   

Ik volg ook mee,

Ik ben het mijn tinker van nu 3,5 jaar ook gaan geven, in combinatie met nog een musli en vitamine brok omdat hij veel te weinig energie had en slecht in zijn vacht zat. Mijn kieskeurige eter eet het op met zeer veel smaak en het ruikt ook echt heerlijk! Ik ben er tot nu toe tevreden over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 14:15 



 
Profiel   

@SaphiraR

misschien kan je de muesli verminderen en de gewone hartog Lucerne erbij voeren? daar zit een kleine hoeveelheid melasse in en daar kunnen ze heel veel energie uit halen. dat doe ik nu bij mijn paarden omdat er in muesli en bizar veel suiker zit! en daar halen mijn sportpaarden veel energie uit. en zeker omdat je Tinker nog zo jong is heeft hij eigenlijk geen muesli nodig

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 14:30 



 
Profiel   

Ik wou vandaag een zak halen, maar ze hadden het hier bij de Welkoop niet.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 16:14 



 
Profiel   

Mijn paard vindt het heerlijk. Hier was er ook moeilijk aan te komen. Heb het via internet besteld

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 16:23 



 
Profiel   

Bij onze welkoop hebben ze nooit Hartog. Maar verder wel op meerdere plekken hier te krijgen.

Ciska, bij Kroon hebben ze het ook! Voor jou wel te doen denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 16:27 



 
Profiel   

En ook mijn pony eet het met smaak. Mooi produkt en nuttig gezien hij net maagzweren heeft gehad en nu wat last van zijn darmen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 18:20 



 
Profiel   

Susanne schreef
Bij onze welkoop hebben ze nooit Hartog. Maar verder wel op meerdere plekken hier te krijgen.

Ciska, bij Kroon hebben ze het ook! Voor jou wel te doen denk ik?


Ik dacht dat ik het van de week bij Koenis in Opmeer ook heb zien liggen dus als je een keer daar in de buurt bent...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 19:07 



 
Profiel   

Koenis is ook nog een goeie! De buurman van waar ons bedrijf eerst stond, ben er nog nooit geweest maar kom er morgen wel bijna langs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 19:21 



 
Profiel   

Ik heb het bij Koenis vandaan. Daar hebben ze ook de actie, 2 zakken halen met een voerbak er gratis bij. Ik heb het ook bij Zeeman in Winkel zien staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 19:31 



 
Profiel   

Ik voer het nu 3 weken heel fijn product! Voor het in combinatie met havens gastro.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 19:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 10 [ 232 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen