Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 17 [ 419 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Horse complete kruiden mixen

 
Profiel   

Ik weet niet zeker of het hier goed staat.

Wie heeft er nog meer ervaringen met

https://www.horsecomplete.nl?

Zelf geef ik nu een kruidenmix en heb zeker het gevoel dat hij werkt.

Stan had wat last van traanogen en nu is dat weg. En nee komt niet omdat er geen vliegen meer zijn.

Uit bloedonderzoek weet ik dat zijn lever waarden iets verhoogt is (volgens dierenarts niet alarmerend want lever waarders schijnen snel omhoog te gaan als er wat afvalstoffen in lichaam zit wat niet hoort bijv een plantje in t ruwvoer) en extreem verhoogd was het niet.

Maar paarden met verhoogd leverwaardes kunnen sneller last krijgen van traanogen.

Dus ik heb zeker het gevoel dat het werkt.

Wie heeff nog meer ervaringen ermee?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-19 21:31 



 
Profiel   

Ik denk zeker dat kruiden ondersteunende werken. Ga eens kijken naar ondersteunende kruiden voor de lever, die van ons heeft ook vaak een traanoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-19 21:41 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Voeding en supplementen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-19 21:45 



 
Profiel   

Ik ben 1,5 jaar geleden met HC mixen begonnen voor mijn paard. Het heeft haar onwijs vooruit geholpen! Inmiddels bestel ik alleen nog als ik tegen problemen aanloop. Jente is heel kundig en vriendelijk, misschien kun je contact opnemen met haar voor advies.
Maar ik kan je zeker aanraden het een keer te proberen, je ziet vrij snel de werking ervan op je paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-19 23:09 



 
Profiel   

Heb je hem op afstand of locatie uit laten meten? Weet je dan ook de resultaten van de meting en welke kruiden je geeft?
Ik vind wel intressant principe... ben wel benieuwd naar de ervaringen van mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-19 23:17 



 
Profiel   

Ik heb nu een keer of drie keer kruiden uit laten meten (op afstand) en merk duidelijk verschil bij mijn paard. Ik doe net als Calente, ik laat uitmeten en bestel als ik denk dat mijn meisje wel wat hulp kan gebruiken.

Ik heb verschillende cursussen intuïtief communiceren met dieren gevolgd en heb daarbij bijzondere ervaringen opgedaan met communiceren op afstand, ik heb dus vertrouwen in die werkwijze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-19 23:24 



 
Profiel   

Chesss schreef
Heb je hem op afstand of locatie uit laten meten? Weet je dan ook de resultaten van de meting en welke kruiden je geeft?
Ik vind wel intressant principe... ben wel benieuwd naar de ervaringen van mensen.


Bij je bestelling zit een label met een kort verslagje over de meting (wat ze doorkreeg/wat het paard aangaf) en daarbij een overzicht met de kruiden. Deze kan je dan in de wiki op de site van HC opzoeken om te lezen wat die kruiden allemaal (nog meer) doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-19 23:26 



 
Profiel   

Ze is zeker aardig en geef goed advies. Ik ben in contact gekomen via de fysio van mijn paard. Toch was ik benieuwd of er meer mensen ervaring hier mee hebben.

Fijn om te horen dat het vooral positieve ervaringen zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-19 06:49 



 
Profiel   

Ik heb nu mijn 2e x de kruiden van horsecompleet. Een kennis van mij meet op locatie en jente met op afstand nog een x na.
Maar wat een verschil ben al 11 jaar bezig met mijn shet want wat ik ook probeerde ze bleef dik en wou niet afvallen. Nu na de 1e x van horsecompleet is haar bolle buik al weg. Ben benieuwd wat deze x gaat geven heb hem nu ook besteld voor mijn andere paard met een probleem rug ( zenuw technisch) dus ben zeer benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-19 07:05 



 
Profiel   

ik heb ook een keer een meting gedaan. Door iemand anders.. die Meting was gewoon bij mijn paard.
Alle suplimenten voor zijn atrose zouden niet werken.. Zelf niet die van phytonics. En kwa vitamine korrel kwam de metzoa beste uit de test.. Maar het eten ho maar...

tja ga niet er iets in stoppen wat hij niet wilt eten haha. Diegene maakte geen kruidenmixen. Maar mete gewoon of je paard genoeg had aan zijn eten,suplimenten enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-19 07:51 



 
Profiel   

plutolover schreef
Maar het eten ho maar...
tja ga niet er iets in stoppen wat hij niet wilt eten haha.


Gelijk heb je.
Dat is ook nog zoiets. De mix is voor 5 weken ongeveer. In het begin valt ze er echt op aan en likt ze de bak schoon, maar na een week of 4 eet ze het duidelijk minder enthousiast, dus dan denk ik ook ... OK heeft zijn werk gedaan en is niet meer nodig. ☺️

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-19 08:21 



 
Profiel   

devitootje: de kruidenmix wou hij ook niet echt eten haha. (maar mijne kan ondanks een haf soms een mieperd zijn kwa suplimenten/kruiden) miss de combi van kruiden en suplimenten dat het niet lekker smaakt.

maar met halve schep lucerene en 200 gram vitalbix active wat lijnzaad olie en klein beetje water en goed mengen eet hij t wel goed op.

de meting gaf wel aan dat hij geen lucerne nodig zou hebben en eigenlijk ook geen krachtvoer maar tja hij krijg wel zijn suplimenten voor zijn atrose die hij wel aangaf nodig te hebben. Tja moet het toch ergens mee mengen.

Maar gaf eerst hele schep lucerene en nu dus een halvje (is ongv 2 handjes) En mijn pavo18plus 300 gram heb ik nu over gezet op de vitalbix active dus minder suikers en zetmeel. Ben eigenlijk opzoek naar een soort slobber, MAar de vitalbix slobber vind ik echt te duur.. En de andere slobber te veel zetmeel/suikers.


de pavo vital gaf hij ook aan nodig te hebben. Dat eet hij gelukkig ook goed op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-19 08:38 



 
Profiel   

Leuk! Ik heb Jente een pijnprotocol laten maken, en wil een kruidenmix bestellen maar ben nu nog bezig met drainage.
Dus wil het daar doen.

Leuk om wat meer ervaringen te lezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-19 10:32 



 
Profiel   

Ik volg. Ben benieuwd hoe zo’n meting op afstand gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-19 10:49 



 
Profiel   

pijn protocool durf ik niet aan.. Weet dat hij atrose heeft en krijgt daarvoor ook duivelsklauw. Daarnaast weet ik nog niet wat ik daar van moet vinden. Ninx wat waren haar bevindingen daarvan mag via pb?

Atrose zal altijd wel beetje pijn doen. Maar hij loopt er niet kreupel op. Gaf wel aan duivelsklauw nodig te hebben. Maarja miss heeft hij wel spierpijn kan hij ook pijn aan deuden terwijl het niks ernstig is,

en stel hij 'zegt' ik heb een dierenarts nodig maar die kan niks vinden.. tja wat moet ik dan.. Ben ik weer een dierenarts rekening rijker. En niet dat ik het niet kan betalen maarja onodig een da bij laten komen vind ik ook weer zo wat.

Hij is vrolijk en loopt voor zijn 20e jarige prima. Heel soms licht onregelmatig maar komt echt van de atrose.

Maar misschien ben ik ook bang voor andere bevindingen.. En ik heb mijn haf al 13.5 jaar, ik merk wel aan hem wanneer hij pijn heeft.

pas nog de paardenmasseur laten komen. En die vond hem beter dan ooit kwa spieren dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-19 10:59 



 
Profiel   

Heb even de site geopend, maar metingen op afstand door trillingen uit de ether? Hebben ze daar geen DNA / haar of iets anders voor nodig?

Wat zijn de ervaringen met deze methode?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-19 11:21 



 
Profiel   

Even een schopje

Account en paard aangemaakt. Maar ben heel benieuwd hoe ze zonder foto oid een meting kan doen

Iemand die de kosten weet om haar op locatie te laten komen? Zit in dezelfde regio als waar ze woont.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 19:21 



 
Profiel   

Saaams schreef
Even een schopje

Account en paard aangemaakt. Maar ben heel benieuwd hoe ze zonder foto oid een meting kan doen

Iemand die de kosten weet om haar op locatie te laten komen? Zit in dezelfde regio als waar ze woont.


Geen idee hoe ze dat doet.... maar ik moet eerlijk zeggen dat ik, na 12 dagen de eerste mix te hebben gevoerd, verandering zie bij beide paarden.
Mijn merrie heeft een rustiger en minder opgeblazen buik, mijn ruin wordt ZEER levendig..... en hij lijkt zijn afvalstoffen wat kwijt te raken.
So far so good dus....

Geen idee wat dat kost, maar gewoon mailen of bellen.... ze is erg sympathiek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 19:42 



 
Profiel   

Ik geef mijn paard en mijn bijrijdpaard al wel 3 of 4 jaar de kruidenmixen van Horsecomplete. Het helpt mijn paard enorm. Ook om te weten hoe hij in zijn vel zit e.d. Ik heb ook 2x het pijnprotocol laten doen en dat klopte 2x heel precies waar hij last van had en goed gericht kunnen behandelen daarna (door fysio en osteopaat).
Ze meet met een biotensor op afstand. Kun je wel googlen. Klinkt heel zweverig misschien, maar ze heeft al vaker de juiste kruidenmix uitgezocht toen mijn paard hoestte en snot had (ik had niks gezegd, alleen de mix besteld) en heeft toen allerlei kruiden uitgezocht voor luchtweg vrijmaken, snot oplossend e.d.

Ze denkt soms ook fijn met je mee als je met iets zit. Door Horseconnect kan ze je altijd doorsturen naar goede professionals (DA, fysio, osteo, cranio e.d.).

Voor uitgebreidere ervaringen PB maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 19:45 



 
Profiel   

Net als Orion456 (onze paarden staan bij elkaar) voer ik al jaren de kruidenmixen van Horse complete. Ik ben er erg tevreden over.
Mijn paard is twee jaar geleden geopereerd en heeft lang moeten revalideren. Zij heeft toen juist heel veel aan de kruiden gehad om te detoxen en alle afvalstoffen kwijt te kunnen.
De dierenarts die mijn paard heeft geopereerd heeft toen nog bij mij geïnformeerd naar de kruiden en naar Jente. Zij vond het herstel sneller gaan dan normaal.
Meestal krijg ik kruiden voor mijn paard waarvan ik zelf ook al had verwacht dat ze die zou krijgen. Dat is wel mooi om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 20:01 



 
Profiel   

Bedankt voor de info. Ze werkt samen met degene die voorheen mijn osteopaat was. Maar nu over op een chiropractor, dit past beter bij haar lijf.
Heb haar inderdaad even gemaild. Super dat jullie zoveel resultaat merken. Zo’n pijnprotocol klinkt ook erg interessant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 20:01 



 

Hoe gaat zo’n meting? Bekijkt ze het paard objectief of moet het met zo’n krom geslagen klerenhanger?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 20:20 



 
Profiel   

Elvirawortel schreef
Hoe gaat zo’n meting? Bekijkt ze het paard objectief of moet het met zo’n krom geslagen klerenhanger?


In een kristallen bol, naakt, in de maneschijn......

Ik lees al dat je het niet bijzonder serieus neemt, dus dan hoef ik vast niet serieus te antwoorden ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 20:22 



 
Profiel   

plutolover schreef
devitootje: de kruidenmix wou hij ook niet echt eten haha. (maar mijne kan ondanks een haf soms een mieperd zijn kwa suplimenten/kruiden) miss de combi van kruiden en suplimenten dat het niet lekker smaakt.

maar met halve schep lucerene en 200 gram vitalbix active wat lijnzaad olie en klein beetje water en goed mengen eet hij t wel goed op.

de meting gaf wel aan dat hij geen lucerne nodig zou hebben en eigenlijk ook geen krachtvoer maar tja hij krijg wel zijn suplimenten voor zijn atrose die hij wel aangaf nodig te hebben. Tja moet het toch ergens mee mengen.

Maar gaf eerst hele schep lucerene en nu dus een halvje (is ongv 2 handjes) En mijn pavo18plus 300 gram heb ik nu over gezet op de vitalbix active dus minder suikers en zetmeel. Ben eigenlijk opzoek naar een soort slobber, MAar de vitalbix slobber vind ik echt te duur.. En de andere slobber te veel zetmeel/suikers.


de pavo vital gaf hij ook aan nodig te hebben. Dat eet hij gelukkig ook goed op.


Welke lucerne voer je? Bij veel merken is melasse toegevoegd. Vitalbix heeft zonder suikers. Metazoa volgens mij ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 20:49 



 
Profiel   

De luzerne van subli heeft ook geen melasse en is niet duur!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 21:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 17 [ 419 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen