Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 17 [ 419 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Plaats een nieuw onderwerp

Horse complete kruiden mixen

 
Profiel   

Hier heb ik de kuur niet af kunnen maken, ze wilden met geen mogelijkheid de kruiden eten. Wel is het voeradvies wat ze gaven goed, ze verharen voor het eerst sinds jaren nu al.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 12:24 



 
Profiel   

Los eet mijne de kruiden ook niet altijd dus meng ik het met het beetje krachtvoer en lijnzaadolie en beetje water en hij eet het zo op

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 13:34 



 
Profiel   

Het was bij mij ook door de muesli, maar ze vraten het niet op. Wel dat van elkaar (want voedsel van een ander is altijd lekkerder), maar niet hun eigen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 15:44 



 
Profiel   

Jorex schreef
Het was bij mij ook door de muesli, maar ze vraten het niet op. Wel dat van elkaar (want voedsel van een ander is altijd lekkerder), maar niet hun eigen _O-


Haha geweldig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 15:55 



 
Profiel   

Mijn paard ws vorig jaar licht HB, met kruiden van Jente was het fijne ondersteuning in kwijtraken afvalstoffen, maar heeft em niet gered ofzo. Dat was gewoon van het gras af en heel arm hooi. Je moet het niet als wondermiddel zien of als medicijn. Het is goede ondersteuning van je paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-21 15:27 



 
Profiel   

Iemand nog recente ervaringen?

Ik heb afgelopen week een meting laten doen. Heb inmiddels de kruiden binnen heel snel en Jente denkt erg goed mee. Ik hoop dat dit voor mij paard ook gaat werken om hem te ondersteunen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 16:18 



 
Profiel   

jes_sam schreef
Ik gooi hier ook even een kleine reactie in van mijn bevindingen. Misschien helpt het andere mensen :o .
Vandaag wordt mijn 3e kruidenmix geleverd voor mijn paard. Dus we zijn nog niet zo lang bezig.
Mijn paard is altijd erg moeilijk met zijn gewicht en zat wat vast rondom zijn maag qua bespiering (osteopaat is erbij geweest). Vanuit de 1e mixen kwamen allemaal kruidensoorten voor zijn spijsverteringsstelsel. Ze doen de 1e keer altijd een voermeting, hierbij hadden ze ander voer geadviseerd. Maar daar ben ik zelf nogal huiverig in, hij eet zijn brok nu eindelijk goed (kieskeurig paard). Ik was dus ook erg benieuwd of hij de kruidenmix wel zou gaan eten, maar dit is tot nu toe nog geen enkel probleem geweest!
Hij was zeker al op de goede weg qua gewicht voordat hij kruiden kreeg maar nu ziet hij er echt weer goed uit (dit was uiteindelijk ook wel gebeurt zonder kruiden. Dat klopt). Ik hoop nu alleen dat het zo kan blijven.
Ik heb wel het idee dat hij mentaal wat rustiger is geworden. Hij kijkt wat rustiger uit zijn ogen.
Hij schuurt op het moment wel met zijn staart, geen idee of dit door de kruiden komen of ergens anders door.

Al met al ben ik best tevreden over hoe hij het doet met de kruiden. Ik ben benieuwd of hij op gewicht kan blijven. Voorlopig blijven we nog even kruiden bestellen. Misschien dat ik ooit, zoals andere mensen hier af en toe een mix ga kopen als ik merk dat hij het eraan toe heeft. Want prijzig is het helaas wel :(



Ik quote mijzelf even voor toekomstige mensen. Ondertussen zijn we dus al een jaar verder en mijn paard is het hele jaar door goed op gewicht gebleven! Hij is niet terug gevallen in zijn gewicht en ook niet in zijn bespiering. Ik ben dus ontzettend blij want kan eindelijk blijven door trainen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 10:38 



 
Profiel   

wat super fijn jes_sam.

Hier ook nog steeds erg tevreden over de kruiden van jente. Enige nadeel is dat ik agrobs moest bestellen en het is al niet zo goedkoop merk.. De dichtsbijzijnde winkel is 40 min rijden en niet eens op de route vanaf stal of huis..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 08:32 



 
Profiel   

Ik bestel Agrobs altijd bij Rene Wielens

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 09:58 



 
Profiel   

NienkeV1994 schreef
Ik bestel Agrobs altijd bij Rene Wielens


ja had ik ook laatst besteld 2 zakken zo rond de 60€.. en het voer vliegt er door heen met 2 paarden..

1 heb ik terug op de dieetmix gezet van subli omdat hij Agrobs niet zo lekker meer vind. De ander eet alles wat ik maar in zn voerbak gooi... eigenlijk zoek ik nog een alternatief omdat ze naast kruiden ook goede vitamine korrel krijgen (equilin) dus eigenlijk is het meer beetje aanvulling.

maar ik om niet verder dan cavalor fiber force, pavo care4life of equifirst healty fiber mix. Wat hier goed verkrijgbaar is. Miss de nieuwe sleuslimix van vitalstyle maar die heb ik nog niet in mijn eigen meet pakket.. zie mezelf al gaan met mijn biotensor door de welkoop :D

De dieetmix meet trouwens goed bij mijn oudere haflinger. Maar mijn jonge haflinger weer niet. Nu kan ik zelf ook voer moeten(cursus gedaan bij horscomplete) alleen is het soms lastig omdat je eigen paarden zijn en dan ook nog mijn eigen energie/gevoel.

Zo wou ik wat meten kwa eiwitten ivm dat mijn jonge haflinger wat meer bovenlijn mag hebben (ik weet komt ook uit training, dat doen we nog niet heel veel) en toen kwam ik op pavo muscl build. maar tja als ik kijk wat erin zit... wordt ik ook niet blij (Dextrose). Al is de muscl build meer een soort kuur dan dat je het vast moest geven.

maar goed als de ander op de dieetmix staat doe ik ook weer langer met agrobs haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 10:11 



 
Profiel   

Wat doen jullie als de voer meting ( zat erbij) +_ aangeeft? Heb van alles net nieuw gekocht en eigenlijk geen ruimte voor wat anders op dit
Moment…
Kruiden zijn onderweg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 21:04 



 
Profiel   

Muze schreef
Wat doen jullie als de voer meting ( zat erbij) +_ aangeeft? Heb van alles net nieuw gekocht en eigenlijk geen ruimte voor wat anders op dit
Moment…
Kruiden zijn onderweg.


Ik zou het opmaken en daarna vragen wat wel goed meet. Heb je ook antwoord gekregen wat dan wel goed zou zijn?

Het is echt niet erg als je het eerst op maakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 21:08 



 
Profiel   

Jawel. Hij gaf een ander voer aan. Wat prima is, wil ik wel geven maar ik heb echt nog maar net m’n nieuwe voorraad huidige voer aangebroken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 21:14 



 
Profiel   

Gewoon opmaken en daarna over gaan op het ander voer. Het is echt niet dat je paard nu ineens slecht doet op je huidige voer ;-).

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 21:21 



 
Profiel   

Heeft iemand ook ervaring met de uitgemeten Natural Equirelief mix?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 19:29 



 
Profiel   

Pauline2cv schreef
Heeft iemand ook ervaring met de uitgemeten Natural Equirelief mix?


Sinds het bestaat geef ik het aan m.n paard met atrose en hij doet het er super op! Beter dan op alleen Duivelsklauw

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 20:47 



 
Profiel   

Ik lees even mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-22 11:17 



 
Profiel   

Het is een oud topic, maar zag geen recente. Ik ben benieuwd, nog steeds tevreden gebruikers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 22:50 



 
Profiel   

Mijn stalgenoot heeft de fase 1 afgeronf en gaat de fase 2 cursus volgen.
Sindsdien herstart met de kruiden.

Paard 1 begint morgen aan haar tweede mix.

Paard 1 eindigt deze week met de eerste mix.
Die hoestte hevig en dat kwam ook uit de kruiden. Sinds de kruiden geen hoest meer
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 23:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 17 [ 419 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen