Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welk voer voor mijn paard?

 
Profiel   

Hoi!

Ik zie door de bomen het bos niet meer qua voer dus zou graag wat advies willen!

Mijn paard is sinds kort verhuist van pensionstal naar 24/7 buiten. Hij kreeg altijd krachtvoer op de pensionstal, maar hij is energiek van zichzelf, dus ik wil liever iets voeren waar hij niet te veel energie van krijgt. Hij staat nu op een paddock, we zijn nu rustig aan het opbouwen met op wei staan, uiteindelijk komt hij de hele dag op de wei en 's nachts op de paddock (met hooi en liksteen). Verder zal ik meestal 4 a 5 keer per week rijden.

Wat voor voer zou geschikt voor hem zijn? :)

Groetjes
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 12:37 



 
Profiel   

Een vitaminebrok?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 12:39 



 
Profiel   

Je zou even kunnen kijken naar de producten van vitalbix! Zeker wel een aanrader, daar kun je ook even een gratis voeradvies opvragen voor je paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 13:04 



 
Profiel   

EvaaxGucci schreef
Je zou even kunnen kijken naar de producten van vitalbix! Zeker wel een aanrader, daar kun je ook even een gratis voeradvies opvragen voor je paard.


Heb voor mijn andere paard ook vitalbix, merk dat zij een stuk energieker is geworden (bij haar niet erg) en las ook bij veel andere mensen dat hun paarden een bommetje werden. Dus dat is voor dit paard geen optie ben ik bang :')

Vraag me af of Pavo Vital wel geschikt zou zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 14:08 



 
Profiel   

Wat heeft hij nodig naast zijn ruwvoer?

Alleen vitaminen/mineralen? Of juist eiwitten voor meer spier, calorien om hem op gewicht te houden? Of wat anders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 15:51 



 
Profiel   

troi schreef
Wat heeft hij nodig naast zijn ruwvoer?

Alleen vitaminen/mineralen? Of juist eiwitten voor meer spier, calorien om hem op gewicht te houden? Of wat anders?


Ik denk voornamelijk vitaminen en mineralen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 16:30 



 
Profiel   

xdaniejelle schreef
troi schreef
Wat heeft hij nodig naast zijn ruwvoer?

Alleen vitaminen/mineralen? Of juist eiwitten voor meer spier, calorien om hem op gewicht te houden? Of wat anders?


Ik denk voornamelijk vitaminen en mineralen!


Dan zou ik voor een simpel vitaminebrokje gaan.

Hier een topic vol inspiratie : [VS] Vitamine/mineralenkorrels, ervaringen, soorten en resultaten

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 16:49 



 
Profiel   

Mijn paard wordt zeker niet heet van vitalbix (daily complete) en geen een paard op stal. Dus als je het toch hebt staan voor je andere paard is het misschien het proberen waard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 20:52 



 
Profiel   

Als je paard voldoende ruwvoer krijgt zou een goede aanvaller genoeg moeten zijn. Wij geven onze paarden Equilin Balancer en 2/3x daags een bodempje muesli.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 21:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen