Het beste spieropbouwend supplement

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Het beste spieropbouwend supplement

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 07:55

Ik kom ook nog even binnenvallen hoor, heel interessant alle reacties te lezen, vooral omdat ik zelf ook bezig met spieropbouw.

Ts ik kan je zelf niet echt goed advies geven wat je het beste kan gebruiken maar ik ben sinds gisteravond begonnen met pavo muscle build.
Als je het interessant vind kan je mijn topic daarover volgen, heet oudje back on track met pavo muscle build.
Topic is al een paar weken oud maar door kreupelheid nog niet de pavo gegeven, nu dus eindelijk wel, ben nieuwschierig.

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Re: Het beste spieropbouwend supplement

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 08:40

Hier fijne ervaring met Hippalgo Body Builder (Mijten), uiteraard wel in combinatie met voldoende vulling (hooi) en eiwit. Merk dat mijn paard hiermee sneller hersteld en minder verzuurd na een (zware) training. In de winter heb ik dit gecombineerd met bietenpulp (3/4 schep ongeweekt) en luzernebrok (3/4 schep) en zo heb ik heb voor het eerst mooi op gewicht en fijn in de spieren de winter door gekregen.

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Het beste spieropbouwend supplement

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 08:45

Hier ook super ervaring met de Mijten BodyBuilder.

Popstra
Berichten: 13735
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 13:25

Ik vind het knap dat mensen een paard echt goed voorwaarts kunnen laten lopen en overgangen laten maken en de paarden dit doen met hun hoofd omlaag zonder enig vorm van bijzet.....

Mijn paarden lopen alleen zonder met hun hoofd omlaag in een sukkeldrafje of sukkel galopje. Dat noem ik geen trainen :)

Slmt9

Berichten: 4798
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Het beste spieropbouwend supplement

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 14:35

Bedankt Popstra, een mooi compliment, vergt ook wat tijd en km's om daar te komen.

Ik heb het eiwit stuk toevallig nog besproken met mijn holistisch DA. Totaal onverwacht adviseerde ook zij de sojaschroot omdat die het meest compleet is (iets met kleurtjes van soorten eiwitten, en als het te veel van het ene kleurtje bevat en te weinig van de ander wordt het ook niet goed opgenomen). En nu een adresje dichtbij om het voor een klein bedrag af te kunnen halen. Top.

Caaatje

Berichten: 633
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-19 16:15

Popstra schreef:
Ik vind het knap dat mensen een paard echt goed voorwaarts kunnen laten lopen en overgangen laten maken en de paarden dit doen met hun hoofd omlaag zonder enig vorm van bijzet.....

Mijn paarden lopen alleen zonder met hun hoofd omlaag in een sukkeldrafje of sukkel galopje. Dat noem ik geen trainen :)


Dankjewel :) Ik heb veel les gehad bij Jossy Reynvoet en die kan zelfs een levade op puur lichaamstaal of een redelijke passage op neckrope laten zien dus ik voel me vooral nog een grote sukkelaar :o


Slmt9 schreef:
Bedankt Popstra, een mooi compliment, vergt ook wat tijd en km's om daar te komen.

Ik heb het eiwit stuk toevallig nog besproken met mijn holistisch DA. Totaal onverwacht adviseerde ook zij de sojaschroot omdat die het meest compleet is (iets met kleurtjes van soorten eiwitten, en als het te veel van het ene kleurtje bevat en te weinig van de ander wordt het ook niet goed opgenomen). En nu een adresje dichtbij om het voor een klein bedrag af te kunnen halen. Top.


Wat fijn om die bevestiging nog eens extra te hebben ja! Ik weet idd dat sojaschroot beter opneembaar is en ik dacht ook meer aminozuren bevatte maar ik zou me er eigenlijk nog eens fatsoenlijk in moeten inlezen.

erina83
Berichten: 2
Geregistreerd: 10-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 13:42

Slmt9 schreef:
Bedankt Popstra, een mooi compliment, vergt ook wat tijd en km's om daar te komen.

Ik heb het eiwit stuk toevallig nog besproken met mijn holistisch DA. Totaal onverwacht adviseerde ook zij de sojaschroot omdat die het meest compleet is (iets met kleurtjes van soorten eiwitten, en als het te veel van het ene kleurtje bevat en te weinig van de ander wordt het ook niet goed opgenomen). En nu een adresje dichtbij om het voor een klein bedrag af te kunnen halen. Top.


Hoeveel sojaschroot geef jij per dag?

Slmt9

Berichten: 4798
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Het beste spieropbouwend supplement

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:42

Ik heb geloof ik tot 500gr gegeven. Het deed bij mijn paard niet zoveel. Eric laarakker meette het negatief bij hem uit, dus ben ermee gestopt.

Ik geef nu per dag 300gr gastro, 300gr vitalbix, 500gr fibrenuggets en ben gemicroniseerde lijnzaad aan het opbouwen naar 500gr. Zo krijgt hij mooi wat eiwitten en aminozuren binnen.

noukie12
Berichten: 355
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 15:19

Eggersmann Aminoral
Zweer ik bij :D

quincydesi12
Berichten: 40
Geregistreerd: 05-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 12:32

muscule bulid ofzoiets van pavo heeft bij mijn paard goed geholpen