Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Duivelsklauw maatschep

 
Profiel   

Voor mijn pony, heb ik als ondersteuning van spieren en gewrichten, duivelsklauw gekocht bij Agradi. Het merk is Frama Duivelsklauw Harpagophytum. Nou staat er op de verpakking dat een paard 3 tot 4 maatschepjes moet hebben. Alleen zie ik nergens een maatschepje :o
Heeft iemand enig idee welk maatschepje (dus inhoud) er hier bedoeld wordt?
Het is de korrel variant, niet de poeder.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 08:15 



 
Profiel   

Zit het maatschepje niet verstopt in het product?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 08:17 



 
Profiel   

Nee ik heb heel lang geschud met de verpakking maar er kwam niks naar boven. Misschien met een lepel erdoor roeren maar tot nu toe niks naar boven gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 10:21 



 
Profiel   

Gewoon even graaien met de vingers, meestal zit er gewoon een in

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 10:39 



 
Profiel   

Nee er zit echt geen maatschep in. Ik heb hem op de kop gehad en over gegooid in een andere emmer. Maar er zit geen maatschepje bij.
Dus als iemand mij kan zeggen welke inhoud zo'n schepje heeft dan kan ik kijken of ik nog een andere heb liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 13:44 



 
Profiel   

Ik denk qua inhoud dat je wel goed zit met een eetlepel, 3 tot 4 eetlepels dan.

Een idee is misschien om de producent of winkel te bellen waar het vandaan komt voor advies? en wellicht sturen ze je een gratis maatschepje op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 13:51 



 
Profiel   

staat er niet op hoeveel gram 1 schepje is?

dan met andere maatschep wegen, dat deed ik ook altijd vond het een gedoe met 4x 1 schepje
had dan een grotere en dan 1x een schep :D

ff wegen op een keukenweegschaal [ wel maatschep erop en dan op 0 zetten ;) ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 14:15 



 
Profiel   

Ja ik denk dat ik ze morgen dan op bel want ik neem aan dat er zondags niemand aan het werk is :+

Nee er staat helemaal niks over aantal gram. Anders had ik het zelf idd uit kunnen wegen. Maar staat niks over wat 1 maatschepje aan inhoud heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 14:22 



 
Profiel   

Mijn zus kon het maatschepje ook nooit vinden maar hij is klein en doorzichtig :') ik graaide altijd met vinders erdoor zodat ik hem voelde

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 22:35 



 
Profiel   

Online vind ik dat een half maatscheptje 2,5 gram is...1 maatschepje is dus 5 gram. Misschien helpt dat om zelf iets te vinden waarmee je kan scheppen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 09:26 



 
Profiel   

Staat er ook niet iets op met dat de verpakking voldoende is voor .. dagen, zodat je terug kan rekenen hoeveel er in 1 schepje gaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 09:30 



 
Profiel   

Gegoogled op t merk wat je geeft. En kom op deze info.

Honden: 1-2x daags 1 tot 2 maatschepjes per dag door het voer heen, afhankelijk van het gewicht en de hoedanigheid van de indicatie.

Katten: 1x daags 2,5 gram (0,5 maatschepje)

Paarden & Pony’s: 1-2x daags 3 tot 4 maatschepjes per dag door het voer heen, afhankelijk van het gewicht en de hoedanigheid van de indicatie.

1 schepje is dus 5 gram paard geef je dus tussen de 15 en de 20 gram per dag.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 14:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen