Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezonde/vitamine snacks, tips?

 
Profiel   

Zoals je het topic al zegt. Wat geven jullie als beloning? Wat zijn fijne en gezonde snoepjes voor het paard? Waar misschien ook extra vitamines in zitten bijvoorbeeld?

Wie heeft hier inspiratie voor?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 22:26 



 
Profiel   

Ik geef al járen deze snoepjes als beloning: KLIK
Die hebben de perfecte grootte om een handvol in je zak te stoppen, de paarden zijn er gek op, en ze zijn gemaakt van alleen natuurlijke ingrediënten zonder toegevoegde suiker en zonder conserveermiddel enzo.. maar wel met vitamines en mineralen. Bestaat vooral uit geperste luzerne met hooi.
Je kan ze ook in veel dierenwinkels kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 06:35 



 
Profiel   

Ik geef gedroogde rozenbottels. Mijn kieskeurige eter moest even wennen, maar ze vinden ze beide heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 06:47 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Ik geef al járen deze snoepjes als beloning: KLIK
Die hebben de perfecte grootte om een handvol in je zak te stoppen, de paarden zijn er gek op, en ze zijn gemaakt van alleen natuurlijke ingrediënten zonder toegevoegde suiker en zonder conserveermiddel enzo.. maar wel met vitamines en mineralen. Bestaat vooral uit geperste luzerne met hooi.
Je kan ze ook in veel dierenwinkels kopen.


Dankje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 07:46 



 
Profiel   

Sanniejtjuh schreef
Ik geef gedroogde rozenbottels. Mijn kieskeurige eter moest even wennen, maar ze vinden ze beide heerlijk.


Oeff ik heb ook een kieskeurige eter. Die laat het liggen als hij t niet lekker vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 07:47 



 
Profiel   

Gedroogde rozenbottels vinden mijn paardjes niks aan en worden uitgespuugd, maar verse rozenbottels vinden ze heerlijk en het seizoen komt er bijna weer aan. Misschien het proberen waard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 11:45 



 
Profiel   

Wijslander schreef
Gedroogde rozenbottels vinden mijn paardjes niks aan en worden uitgespuugd, maar verse rozenbottels vinden ze heerlijk en het seizoen komt er bijna weer aan. Misschien het proberen waard?


Ja dat lijkt me best een goed idee!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 15:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen