Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mogen paarden hazelnoten?

 
Profiel   

Hee

Misschien een domme vraag, maar mogen paarden hazelnoten? Wij hebben een hazelaar staan naast de paddock die nu zijn hazelnoten verliest. Mijn paarden vinden ze erg lekker :9
Kan dit kwaad?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 12:49 



 
Profiel   

https://www.google.com/search?q=paarden ... e&ie=UTF-8

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 12:49 



 
Profiel   

Ja daar heb ik dus weinig aan want kan nergens een antwoord vinden. Daarom vraag ik het ook op bokt :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 12:53 



 
Profiel   

Die schillen zijn nogal hard (en gebroken tanden/kiezen wil je niet), giftig zijn ze in elk geval niet, maar ik zou ze lekker zelf rapen en opeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 12:56 



 
Profiel   

tamary schreef
Die schillen zijn nogal hard (en gebroken tanden/kiezen wil je niet), giftig zijn ze in elk geval niet, maar ik zou ze lekker zelf rapen en opeten.


Dankjewel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 12:58 



 
Profiel   

tamary schreef
Die schillen zijn nogal hard (en gebroken tanden/kiezen wil je niet), giftig zijn ze in elk geval niet, maar ik zou ze lekker zelf rapen en opeten.


Hier breken ze zelfs noten open. Ik denk niet dat een hazelnoot een probleem is wat dat betreft. Ik weet niet of ze giftig zijn, maar ik kan het me haast niet voorstellen eerlijk gezegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 13:18 



 
Profiel   

Hier knagen ze de walnoten ook gewoon op, zou ze niet te veel laten eten maar zou me er ook niet echt druk om maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 13:31 



 
Profiel   

Ja hoor, mijn paarden zijn er dol op. Net als op de blaadjes van de boom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 13:33 



 
Profiel   

Ah dan laat ik ze lekker liggen! Het is ook niet dat er honderden liggen maar er valt er af en toe een af die ze dan opeten. Ze lijken er ook geen moeite mee te hebben en kauwen ze zo weg idd. Bedankt voor de reacties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 13:37 



 
Profiel   

Ik heb een rode hazelnotenboom in de paddock, vinden de meeste paarden prachtig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 13:41 



 
Profiel   

Mijn honden vonden ze heerlijk, mijn huidige hond ook. Nootje wordt netjes gekraakt en opgegeten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 14:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen