Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Linamix of Horsefood Lijnzaad Kant & Klaar

 
Profiel   

Citaat
Linamix
Linamix® is een geëxtrudeerd (onder druk bereid) supplement met lijnzaad, cichorei, trage suikers en granen. Het product is geschikt als aanvulling op het voeder. Deze “Top-Feeding” biedt een bijzonder hoge kwaliteit van vetten via lijnzaad, en inuline (prebioticum) via cichorei. Dit product helpt de algemene toestand van het paard te verbeteren en bevordert ook de darmpassage. Het bevat bovendien twee antioxidantia (vitamine E en biologisch selenium) waardoor het prima geschikt is om de toestand en de gezondheid van uw paard te verbeteren.


Citaat

Horsefood Lijnzaad Kant & Klaar

Horsefood Lijnzaad Kant & Klaar is gedurende een bepaalde tijd op een zeer hoge temperatuur (135-140 graden C) gebracht. Onder hoge druk en temperatuur wordt gelijktijdig het aanwezige blauwzuur geëlimineerd. Daarna wordt het product gevormd tot een brokje en, om oxidatie te voorkomen, gedroogd. De van nature goede eigenschappen van lijnzaad worden in deze vorm extra versterkt omdat:

Inuline is toegevoegd als prebiotica en reguleert de melkzuurconcentratie in de dikke darm.

Vitamine E in hoge mate aanwezig is, 1200 mg/kg. Het zorgt voor een goede spieropbouw en een sneller herstel na inspanning. Het is tevens een antioxidant voor de spieren waardoor afvalstoffen sneller afgevoerd worden. Bovendien zijn de vitaminen A en D van nature aanwezig.


Mijn paard is wat terug gevallen. Hij staat nu alleen op een vitamine korrel en lucerne omdat hij vrij snel heet wordt. Nu wil ik graag wat energierijker voeren. Iemand ervaringen met 1 van deze 2 producten?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 08:37 



 
Profiel   

Ik voer al een tijd de linamix aan een pony die niet dikker mocht worden maar wel meer energie nodig had.
Dat bevalt mij heel prima, pony houd het werk goed vol, ziet er goed uit en heeft voldoende energie zonder heet te worden.
Het is mooi supplement voer en word graag gegeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 12:34 



 
Profiel   

Voer hier al jaren linamix. Erg mooi product. Maar niet om ze dikker te krijgen. Ze glanzen super, losser in hun lijf. Hele mooie aanvulling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 16:36 



 
Profiel   

Ik ben wel benieuwd naar de exacte samenstelling van Linamix, maar kan die nergens vinden. Heeft er toevallig iemand een foto van de zak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 18:38 



 
Profiel   

Hier ?

https://www.equifirst.eu/nl/producten/v ... ct/linamix®

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 18:40 



 
Profiel   

Pandora2 schreef


Ik krijg hier de foutmelding 'pagina niet gevonden'... -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 08:06 



 
Profiel   

Wijslander schreef
Pandora2 schreef


Ik krijg hier de foutmelding 'pagina niet gevonden'... -O-


:D Kreeg ik ook, maar je moet gewoon op Producten klikken en dan krijg je alles te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 08:24 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
:D Kreeg ik ook, maar je moet gewoon op Producten klikken en dan krijg je alles te zien.


Maar geen lijst met ingrediënten. :n Productsheet werkt ook niet. Dus ik houd me nog steeds aanbevolen voor een fotootje. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 09:30 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 07:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen