Ervaringen gevraagd met Black Balance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Svadilfari1

Berichten: 698
Geregistreerd: 28-07-17

Ervaringen gevraagd met Black Balance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-19 23:21

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar ervaringen met het supplement Black Balance https://www.paardensupplementen.nl/blog ... len-kreeg/

Tot nu toe kan ik er weinig over vinden ,
graag hoor ik ervaringen buiten de website ;
-waarom je het geeft
-wat je al daarvoor geprobeerd hebt,
-of dat je uit ervaring misschien iets anders aanbeveelt
- hoe lang voor effect
- hoe lang je het gebruikt of hebt gebruikt
- voldeed het aan de verwachting

Alvast bedankt !

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 09:51

Ik kan je niet helpen met een ervaring, maar ik weet wel dat er meerdere van deze producten bestaan. Waarschijnlijk zijn er over die producten wel ervaringen te vinden hier op bokt.
Bij de paardendrogist b.v. moor balans.

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Ervaringen gevraagd met Black Balance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 09:58

Ik heb het geprobeerd voor mijn paard, maar het deed echt helemaal niks. Vond het zonde van mijn geld. :')
Mijn paard heeft een verleden met dunne mest. Dit komt door hooi/voordroog/kuil wat verpakt is in plastic. Hoe mooi droog de baal er ook uit ziet en ruikt, ze kan er gewoon niet tegen. Ik heb bijna al het denkbare al geprobeerd om naast mooi voordroog te geven, want dat is hier op stal wel gewoon het makkelijkste. Maar de enige optie hier is echt droog hooi, van gewone baaltjes.

Svadilfari1

Berichten: 698
Geregistreerd: 28-07-17

Re: Ervaringen gevraagd met Black Balance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-19 23:42

Dankjulliewel voor de reacties.
@ Maris de tip vd paardendrogist kijk ik ook naar verder lees ik ook positieve dingen mbt Naf

@Kaitlyn vermoeden is hier ook dat het daarmee te maken heeft; gezien wat er gechecked is en met gras alleen schone billen.

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 23:50

Svadilfari1 schreef:
Dankjulliewel voor de reacties.
@ Maris de tip vd paardendrogist kijk ik ook naar verder lees ik ook positieve dingen mbt Naf

@Kaitlyn vermoeden is hier ook dat het daarmee te maken heeft; gezien wat er gechecked is en met gras alleen schone billen.


Ik heb de strijd opgegeven. Paard kan best eens een paar dagen op mooi voordroog (als we bijvoorbeeld een paar dagen weg zijn), maar dan echt weer op hooi anders gaat het fout. Anders krijgt ze gewoon weer krampen, gevolgd door spuitwater, en een paard waar ik met de benen niet meer aan kan komen. Vervolgens gaat ze als een gek zand eten, wat ook weer problemen veroorzaakt en zo kom je in een vicieuze cirkel terecht.

Been there, done that. Heb jaren geleden zo vaak de dierenarts erbij gehad, heel veel kosten gemaakt, allemaal “huis/tuin/keuken” dingen nog geprobeerd. En alles komt uiteindelijk op hetzelfde uit: hooi.
Ik ga nooit meer zo’n gevecht aan, want het was zo zielig, ze had zo vreselijk veel krampen en pijn. En met hooi (ook 1e snede) en gras (maakt niet uit of het nu voorjaarsgras is of nu on het najaar) nergens last van. Ik ga nooit meer de discussie aan met pensionhouders dat zij “echt wel heel mooi voordroog hebben”. Dat geloof ik heus wel, maar voor mijn paard werkt het niet. Waar ik nu sta betaal ik gewoon meer, en dan krijgt ze keurig hooi van eigen land gevoerd i.p.v. het voordroog. :j

Svadilfari1

Berichten: 698
Geregistreerd: 28-07-17

Re: Ervaringen gevraagd met Black Balance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-19 00:33

Och wat naar , de heftige symptomen en reacties van je paard . En dan ook lang getob. Fijn en goed om te lezen dat het nu goed met haar gaat.
Dankjewel voor het delen van je ervaring.

Hier geen winden , geen spuitwater .
Wel slappe mest , ook geen vla.
Pony maakt een goede indruk op dit na.
Tanden zijn ook nagekeken en gevijld, etc.