Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

arm hooi compenseren

 
Profiel   

Ik ben benieuwd wat jullie bijvoeren om arm hooi te compenseren. Ik ben wat beperkt omdat ik maar één keer per dag (en soms minder) kan bijvoeren.

Ik ben zelf qua vitaminen en mineralen erg gecharmeerd van het voer van je paard gezond en fit, maar ik kan van de plus en de bodybuilder nergens de energie en eiwit waardes vinden.
Plus dat ik de prijs wat aan de hoge kant vind.

Ik zoek iets wat lekker ruim in eiwit is en geen hoge suiker- en zetmeel waarden. Het hooi is onbeperkt, dus ze krijg nu ruim voldoende vezel binnen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 15:54 



 
Profiel   

Als je met 1 voer klaar wilt zijn is pavo inshape wellicht iets?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 20:34 



 
Profiel   

Luzernebrok?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 20:37 



 
Profiel   

ik geef bodybuilder van Mijten.

● Analytische bestanddelen / Constituants analytiques: Ruw eiwit / Protéine brute 15,4 % - Ruw vet / Matières grasses brutes 8,3 % - Ruwe as / Cendres brutes 6,1 % - Ruwe celstof / Cellulose brute 8,3 % - Calcium / Calcium 0,42 % - Fosfor / Phosphore 0,78 % - Natrium / Sodium 0,1 % - Magnesium / Magnésium 0,48 %
● Samenstelling / Composition: Rijstvoermeel (Farine de riz), Lijnzaadschilfers (Tourteaux de lin), Gedroogde Bietenpulp (Pulpe de betterave séchée), Mais (Mais), Moutkiemen (germes de malt), Tarwe (Blé), Bietmelasse (Melasse de betterave), Johannesbrood (Caroubier).


eventueel atleet van subli.
of je geeft sojaschroot,
grasbrok is ook een goede vind ik,zit vaak op een 15% eiwit

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 20:39 



 
Profiel   

https://www.grevers-winkel.nl/product/9 ... ?sqr=Soja&

Ik voer sojaschroot dat bestaat grotendeels uit eiwit. Ik voer 200 gram per dag (koffie kopje) voor mijn Haflinger van 1.55 ter ondersteuning van zijn spier opbouw. Hij is nu net mooi op gewicht na een periode op dieet, ik voer liever niet te rijk (omdat hij nog steeds makkelijk erg dik wordt) en kies daarom voor het pure element dat ik wil toevoegen aan zijn rantsoen.
Soja schroot bestaat voor bijna 50% uit eiwit. Het ruikt niet sterk en hier wordt het zo los met smaak opgegeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 20:51 



 
Profiel   

Muze schreef
Als je met 1 voer klaar wilt zijn is pavo inshape wellicht iets?


Daar zat ik ook aan te denken, maar ik denk dat ik dan wat te kort ga komen aan energie.

Ik kan allerlei dingen mixen, maar ik zit toch ook te kijken of ik niet een wat meer compleet voer kan vinden.

Ik voer nu een klein beetje fibrebeet met vitaminebrokje, in de zomer is dat meer dan genoeg samen met vol op gras.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 22:54 



 
Profiel   

Plus, eiwit 16,1%, bodybuilder eiwit 17,8%. Staat gewoon op de website

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 12:22 



 
Profiel   

Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 12:57 



 
Profiel   

Horseloverl schreef
Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.

Christina schreef
Plus, eiwit 16,1%, bodybuilder eiwit 17,8%. Staat gewoon op de website


Dank! VREp en EWpa staat er niet bij toch?


Horseloverl schreef
Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.


Welke vitalbix voer je?
Bodybuilder van mijten is volgens mij vrij hoog in suiker en zetmeel. Is op basis van rijstzemelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 13:12 



 
Profiel   

Carli Wafer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 13:18 



 
Profiel   

sanne83 schreef
Horseloverl schreef
Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.

Christina schreef
Plus, eiwit 16,1%, bodybuilder eiwit 17,8%. Staat gewoon op de website


Dank! VREp en EWpa staat er niet bij toch?


Horseloverl schreef
Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.


Welke vitalbix voer je?
Bodybuilder van mijten is volgens mij vrij hoog in suiker en zetmeel. Is op basis van rijstzemelen.



Haha wat niet. Ik voer daily complete, luzerne, breed en grow, active
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 13:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen