Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Heltie horse supplementen

 
Profiel   

Hallo allemaal!,

Omdat ik nog geen goed topic konden vinden over de supplementen van Heltie horse en ik toch wel erg benieuwd was naar jullie ervaringen.

Mijn interesse gaat voornamelijk uit naar het supplement voor de luchtwegen. Ik vind deze vrij prijzig €52,95. En daarom vraag ik mij af of hij nou echt dit geld waard is of niet. Op de site staan alleen maar goede reviews over dit product. Maar ben ook benieuwd naar wat ''mindere'' reviews en/of deze er zijn.

Ervaringen met andere supplementen van Heltie horse zijn ook welkom!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 09:49 



 
Profiel   

Al is dit topic een maand oud, ben ook ik benieuwd naar de ervaringen. Ik gebruik nu 3 weken silicium voor z’n gewrichten en merk er nog niet zeer veel van maar ze zeiden ook dat het wel 2 maand nodig had dus we gaan het zien. Heb nu ook de cannabidol besteld. Schijnt goed in combinatie met elkaar te zijn dus ben heel benieuwd. Geef hem nu duivelsklauw maar dit zou goed samen kunnen gaan dus ben benieuwd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 13:45 



 
Profiel   

Toevallig kreeg ik een melding op Facebook over nieuwe producten van Vitalstyle (Ecostyle) en daar zit ook een nieuw supplement voor de luchtwegen bij.
Heb me er nog niet in verdiept qua ingrediënten (iets met werken), maar klinkt op eerste gezicht interessant. Ik was net aan het nadenken of iets van ondersteuning iets voor ons eigen paard kan zijn.

https://www.ecostyle.nl/dier/paard/supp ... egen-paard

https://www.facebook.com/79249786090830 ... 924476986/

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 13:52 



 
Profiel   

Bij mijn paard met chronische luchtaandoening werkt de variant luchtwegen heel goed, alleen moet ik hem wel op de hoge dosering houden. Zodra ik naar de onderhoud dosis gaat begint ie weer met hoesten, dus dan word het wel erg duur

Heb net de cannabidol besteld voor mijn andere pony, in hoop dat de scherpe randjes er een beetje van af gaan. Iemand ervaringen mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 00:51 



 
Profiel   

Ik up deze omhoog als dat mag. Ben erg benieuwd naar ervaringen. Heb dit vandaag uitgemeten gehad van de therapeut bij mijn paard
Heltiehorse cannabidol
Heltiehorse luchtwegen.

Klachten
Hoest aandraven
Headshaking op de wei
Snel spanning/stress
Wat mok
Schuren achterbenen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-23 21:46 



 
Profiel   

Ik kwam ook op Heltiehorse terrecht en ging de magnesium vloeibaar proberen. Dat pakte niet goed uit maar waarschijnlijk was dat omdat er nog meer niet voldoende was. Ondertussen de Vit E & Silicum & hoefgel van hun in mijn kast en ik kan alleen maar lyrisch enthousiast zijn. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-23 21:51 



 
Profiel   

Ik heb de cannabidol gegeven en merkt echt veel verschil bij een pony met gevoelige voeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-23 22:14 



 
Profiel   

Ik heb ook canabidol gegeven aan mijn (toen) erg nerveuze merrie. Werkte prima.
Bij veel stress.
Één x per ongeluk dubbel gedoseerd op zware dosering. Kreeg ik telefoon. "Je paard ligt plat en stal en snurkt!"
Ik droog. "Ik was er al bang voor. Maar dan krijgt ze haar rust wel!"

Sinds ze 24/7 buiten staat heb ik het niet meer nodig.
Wel gebruik ik het nog voor de honden met oud en nieuw. Fantastisch spul.

Spieren en gewrichten ook gegeven aan de hond met een blessure.
Kon het verschil enorm zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-23 22:18 



 
Profiel   

lailapri schreef
Ik heb de cannabidol gegeven en merkt echt veel verschil bij een pony met gevoelige voeten.

Oh die van mij kan ook wat gevoelig lopen op steentjes. Maar heeft in naar mijn weten geen hoefbevangen verleden. Wellicht een wat dunne hoefzool?


Laatst bijgewerkt door Hieperdi op 18-08-23 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-23 23:42 



 
Profiel   

Wat goed en positief!
Ik heb al eerder van hun de magnesium chelaat gevoerd alleen daar merkte ik geen verschil mee. Wellicht dat mijn paard bij cannabidol meer baat heeft zowel voor zijn spanning als andere klachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-23 23:44 



 
Profiel   

Ik gebruik al een tijdje de silicium. Merrie likt geen zand meer als ze in de paddock staat, héél fijn.
Of het ook iets voor haar gewrichten doet durf ik niet te zeggen, ze krijgt namelijk ook glucosamine van ander merk. Maar voor zandlikken helpt het echt. *\o/*

Ik vind het prettig dat het vloeibaar is, geen stofwolken in de voerbak zoals bij poeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-23 09:33 



 
Profiel   

Natasja71 schreef
Ik gebruik al een tijdje de silicium. Merrie likt geen zand meer als ze in de paddock staat, héél fijn.
Of het ook iets voor haar gewrichten doet durf ik niet te zeggen, ze krijgt namelijk ook glucosamine van ander merk. Maar voor zandlikken helpt het echt. *\o/*

Ik vind het prettig dat het vloeibaar is, geen stofwolken in de voerbak zoals bij poeder.

Oh goed zeg! Wat is silicium precies?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-23 09:47 



 
Profiel   

Ik ben juist de silicum voor rotstraal gaan geven in combinatie met de straalgel. In 2 weken tijd al verschil te zien. Hoeven worden harder & steviger en de rotstraal is aan het wegtrekken. We zijn er nog niet, maar ben heel enthousiast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-23 10:04 



 
Profiel   

Hier inmiddels 10 dagen op cannabidol merk heel licht iets maar ik ben nog niet overtuigd voor mijn stressie ruin :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-23 15:56 



 
Profiel   

Ik heb nog silicium over voor wie wil, als iemand weet hoe lang dat goed blijft..? Is nu denk ik 2 jaar oud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-23 16:19 



 
Profiel   

Een recenter topic kon ik niet vinden. Maar misschien dat er hier iemand is die ervaring heeft met De Heltie Horse Cannabidol bij een paard met zomereczeem of met de ervaringen die zij bij hun paard merken tijdens het geven van de cannabidol (Ook bij een paard zonder zomereczeem)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-23 21:35 



 
Profiel   

Ik heb op aanraden van een Bokker Cannabidol en Magnesiumchelaat besteld voor mijn nerveuze pssm2 merrie. Zal hier een update geven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-23 21:42 



 
Profiel   

Ik gebruik sinds een maand of 2 Cannabidol bij mijn paard met pssm2 n/px. Paard is snel overprikkeld en vind het spannend als er dingen anders zijn dan normaal. Vooral de herfst/winter is lastig voor hem ivm de regen en wind. Sinds ik de Cannabidol geef merk ik duidelijk verschil. Het voelt alsof hij prikkels beter kan verwerken zonder sloom te worden.
Ik gebruik het in combinatie met de magnesiumchelaat van HeltieHorse, deze gaf ik al langer en heb later dus de Cannabidol bijgevoegd.
Hij vind het wel smerig en eet zijn eten niet als ik het erdoor meng. Hij krijgt het dus via een spuitje in zijn mond, dat gaat prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-23 22:00 



 
Profiel   

MenteamJoey schreef
Een recenter topic kon ik niet vinden. Maar misschien dat er hier iemand is die ervaring heeft met De Heltie Horse Cannabidol bij een paard met zomereczeem of met de ervaringen die zij bij hun paard merken tijdens het geven van de cannabidol (Ook bij een paard zonder zomereczeem)

Ik heb cannabidol tijdje gegeven maar merkte helemaal niks. Paard staat in de zomer geregeld te jeuken aan zijn staart en kon best wat spanning hebben. Hij heeft wat de spanning betreft wel enorm veel aan de mellowmood van horseflex. Mega verschil,
Ps had al veel dingen geprobeerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-23 22:02 



 
Profiel   

Bedankt voor het delen van de verschillende ervaringen!
@Kayleigh_ Heb je enig idee na hoelang je echt verschil begon te merken?
@Hieperdi Dat vind ik zelf zo moeilijk, wanneer merk je echt verschil en wanneer niet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-23 22:23 



 
Profiel   

Volgens mij duurde het 3-4 weken voor ik verschil merkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-23 19:21 



 
Profiel   

Kayleigh__ schreef
Volgens mij duurde het 3-4 weken voor ik verschil merkte.

Ik heb het heel wat weken gegeven maar helaas. Het verschil ga je wel echt merken. Heb al zoveel geprobeerd maar met de mellowmood is hij zoveel chiller

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-23 08:45 



 
Profiel   

Hoe is de ervaring hier met de magnesium chelaat?
Twijfel tussen deze of die van horseflex

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-24 13:05 



 
Profiel   

Muze schreef
Hoe is de ervaring hier met de magnesium chelaat?
Twijfel tussen deze of die van horseflex


Ik heb hem geprobeerd toen ik magnesium bij mijn merrie ging gebruiken maar voor mijn merrie was het op dat moment niet de juiste, of het dieet was nog niet kloppend. Maar ik heb er daarom voor gekozen om bij die van EJ te blijven, die werkt namelijk wel heel goed bij ons. Daar merkte ik direct verschil van, die van Helthiehorse dus niet.
Terwijl ik hun vit E wel echt waanzinnig fijn vind. Dusja. Haha. Hoop dat je er iets aan hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-24 16:34 



 
Profiel   

Muze schreef
Hoe is de ervaring hier met de magnesium chelaat?
Twijfel tussen deze of die van horseflex


Net zoals bij xDenies heb ik deze ook geprobeerd. Bij ons deed het ook niks af. Ik merkte een groter verschil met de magnesium van pharmahorse.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-24 21:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen