Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 98 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuwe pavo summerfit

 
Profiel   

Mijn 3 jarige is dol op de daily fit koeken. Ik hoef maar naar de koffer te lopen en hij begint al hard te hinniken en te stampen tot ik het aan hem geef.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 23:49 



 
Profiel   

Ik voer al jaren SummerFit aan mijn 2 haflingers. Vandaag voor het eerst DailyFit gegeven, maar ze aten het geen van beiden op. Ik ben benieuwd of het morgen toch nog opgegeten is.
Zo niet, dan kan ik de hele XL verpakking weggooien en moet ik na al die jaren op zoek naar ander voer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 23:19 



 
Profiel   

Ik heb zonet een proefverpakking van de vernieuwde nieuwe koeken toegekregen. Het enige verschil wat ik op de verpakking kan terugvinden wat ik online niet zie staan is dat er lijnzaad bij de ingrediënten is toegevoegd, de waarden blijven overal wel hetzelfde. Het ruikt ook iets frisser. Ik ben beniewd hoe mijn kieskeurigaard de nieuwe nieuwe koeken vind!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 16:35 



 
Profiel   

Ik heb nog de oude nieuwe :')
Vind ze vooral stinken en ook wat meer kruimelen. Wel makkelijker te breken.
Tot mijn verbazing eten beide paarden ze gewoon op, zonder verschil met de 2020 versie. De shets aten ze ook gewoon, maar krijgen nu ander eten omdat dat handiger te mengen is in hun bijvoer.
Hopelijk willen ze de nieuwe nieuwe binnenkort ook eten, anders ga ik wenen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 17:48 



 
Profiel   

Mijn paard vond de oude Summerfit vies en de 'oude nieuwe' Dailyfit die veel paarden vies vinden juist veel lekkerder :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 17:55 



 
Profiel   

Hier ook geen succes terwijl de summerfit geen enkel probleem was.
Ga het ook melden bij Pavo. Zie de koeken op fb ook regelmatig te koop staan

Nu aan de pavo Vital maar ook niet heel geliefd.. maar mengen met zemelen en muesli.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 15:21 



 
Profiel   

kissmeB schreef
Hier ook geen succes terwijl de summerfit geen enkel probleem was.
Ga het ook melden bij Pavo. Zie de koeken op fb ook regelmatig te koop staan

Nu aan de pavo Vital maar ook niet heel geliefd.. maar mengen met zemelen en muesli.


Ah oei. Wat gek dat ze pavo vital ook niet graag eten, de mijne vliegen daar juist op. (Pony krijgt nu wel de cavalor vitaminekorrel maar die vindt hij vies, dus ik ben ook wel aan het mengen :') ). Heb je eens geprobeerd om de pavo vital wat als ‘slobber’ te maken? Die korrels vallen ook mooi uit elkaar in de slobber van mijn shets, beetje het fibrebeet-idee.
Geen idee of het voor de vital verschil maakt, maar om een of andere reden lust mijn pony zijn muesli+vitaminekorrel+poeder opeens veel liever als daar water onder is gemengd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 15:29 



 
Profiel   

De summerfit koeken hingen ze zich voor op
Via pavo nog aan twee pakken geraakt
Maar daarna toch iets anders zoeken. Want de daily fit koeken eten ze niet
Zelfs niet mr: “ik eet alles als het maar eten is”...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 15:35 



 
Profiel   

Uiteindelijk is mijn kieskeur ze toch gaan eten. Niet van harte en als allerlaatste maar ‘s morgens was het altijd op. Het pak is inmiddels op, heb nog een oude verpakking kunnen scoren en ben ook wel benieuwd naar de vernieuwde nieuwe :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 16:24 



 
Profiel   

Gisteren ook een pak daily fit gehaald, alle drie aten ze de koek gelijk op. Maar dat biedt natuurlijk geen garantie voor de toekomst, vooral onze draver eet nooit lang hetzelfde voer achter elkaar, bij haar moet ik regelmatig van voer wisselen. Onze arabier en trekpaard doen nooit zo moeilijk, eten is altijd lekker volgens hen twee :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 16:51 



 
Profiel   

Hier sinds vorige week ook een pak nieuwe koeken gekocht. Eerste koek pakte hij twijfelend aan, maar hij at hem wel op. Maar het kwartje is gevallen en nu is ie er dol op :D Mijn paard is wel een vuilnisbak wat betreft eten, hij weigert zelden iets. Maar ik zal niet te vroeg juichen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 22:06 



 
Profiel   

Poekkie schreef
kissmeB schreef
Hier ook geen succes terwijl de summerfit geen enkel probleem was.
Ga het ook melden bij Pavo. Zie de koeken op fb ook regelmatig te koop staan

Nu aan de pavo Vital maar ook niet heel geliefd.. maar mengen met zemelen en muesli.


Ah oei. Wat gek dat ze pavo vital ook niet graag eten, de mijne vliegen daar juist op. (Pony krijgt nu wel de cavalor vitaminekorrel maar die vindt hij vies, dus ik ben ook wel aan het mengen :') ). Heb je eens geprobeerd om de pavo vital wat als ‘slobber’ te maken? Die korrels vallen ook mooi uit elkaar in de slobber van mijn shets, beetje het fibrebeet-idee.
Geen idee of het voor de vital verschil maakt, maar om een of andere reden lust mijn pony zijn muesli+vitaminekorrel+poeder opeens veel liever als daar water onder is gemengd.


Thnx voor de tip.
Gemengd met water at hij het ook niet..bleef ook vrij hard. Ook niet erg praktisch gezien ik ip niet zelf voer.. De koeken gaf ik altijd zelf als ik er was, voor hem een lekkernij en was hij blij mee haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-21 21:55 



 
Profiel   

Het eerste pak koeken is op en ze eten het nog steeds met smaak, zelfs onze kieskeurige draver. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-21 07:42 



 
Profiel   

GUSTIxBILL schreef
De summerfit koeken hingen ze zich voor op
Via pavo nog aan twee pakken geraakt
Maar daarna toch iets anders zoeken. Want de daily fit koeken eten ze niet
Zelfs niet mr: “ik eet alles als het maar eten is”...


Bij de welkoop staan nog de oude summer fit koeken zag 2 xl verpakking staan vandaag nog
De daily fit wordt bij ons door 3 van de 4 best aanvaard
Nr 4 neemt 3 hapjes als een baby die n bambix koekje sabbelt en wil dan niet meer .
De vital eet ze uit de hand

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 23:14 



 
Profiel   

Hier eten ze ze gewoon nog steeds :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 23:24 



 
Profiel   

Die van mij (de kieskeurigaard alleszins) is er weer mee gestopt... Zelfs tussen de ruwvoermix slaagt hij erin de stukjes over te laten. Wij gaan de zoektocht maar verder zetten.

Mijn alleseter blijft ze gelukkig wel eten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 05:08 



 
Profiel   

Nou ik dacht .. die van mij gaat dat vast gewoon eten die is zo fan van die koeken. Nou ze mot ze niet. Na 3x perongeluk een hap weigert ze nog haar mond open te doen voor die koeken.

Zó jammer. Dit was het enige wat ze écht lekker vond :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 21:10 



 
Profiel   

Zijn de “vernieuwde nieuwe” al te koop en wat is daar aangepast? Hoe zijn de ervaringen daar mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 21:33 



 
Profiel   

Susanne schreef
Zijn de “vernieuwde nieuwe” al te koop en wat is daar aangepast? Hoe zijn de ervaringen daar mee?


Als je een pak koopt met een houdbaarheid tot oktober zou het de vernieuwde versie zijn heb ik gehoord. Diegene die alles eet, eet dit ook en doet het er gewoon goed op. Mijn andere moet er na een aantal dagen plots niks meer van weten, van beide versies niet. Hij zou er nog van gaan lopen :p

Naar eigen zeggen is het zoutgehalte aangepast, maar in de ingrediënten zag ik dat er plots lijnzaad tussen stond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 21:45 



 
Profiel   

Hmmm... waar ik eerst zei dat ze het nog vlotjes aten, begint het nu toch wat minder vlot te gaan nu er ook gras is ipv hooi.
Paard 1 eet het nog steeds supergraag (maar moet eigelijk die koeken niet krijgen :') )
Pony 2 moet ik stukje voeren, wortel erin, nog een stukje voeren, terug wortel erin. En echt tegen de mond houden totdat ze het binnen hapt. Dus echt een succes is het niet meer.
Pony 3 at voordien zonder problemen een hele koek elke avond maar spuwt nu zelfs de kleine stukjes uit.
Pony 4 (nieuw) eet het nog wel, maar nu ook niet dat hij er voor naar mij zou komen.

Best wel jammer. Voordien aten ze het allemaal zo graag. Mijn pak is houdbaar tot september, is dat dan al de nieuwe of nog niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 23:20 



 
Profiel   

Hoe worden ze nu gegeten?
Zijn er proef verpakkingen van dat iemand weet? Zou weleens 1 koek willen proberen…

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 19:24 



 
Profiel   

Bij mij eten ze ze ok. De shetjes eten ze zo (alhoewel ik overgeschakeld ben op iets anders voor hen, maar ‘t is effe zo hectisch deze week dat het toch maar even halve koek is).
De pony die ze eerst niet meer wou eten, eet ze nu toch terug op, gemengd met wat worteltjes.

Moest je in de buurt zitten mag je gerust een latje komen halen, midden belgie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 19:57 



 
Profiel   

Hier (weer) goed! Merrie at ze aanvankelijk heel goed, toen werd ze hengstig en wilde ze behalve haar grasmix en hooi niks weten van eten. Na de hengstigheid at ze de koek wel weer goed en nu is ie elke dag weer netjes op. Ik wilde terug naar oerbalans omdat ik haar het daar beter op vond doen, maar die vindt ze niet te vreten... dus dan maar zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 20:32 



 
Profiel   

xDenies schreef
Nou ik dacht .. die van mij gaat dat vast gewoon eten die is zo fan van die koeken. Nou ze mot ze niet. Na 3x perongeluk een hap weigert ze nog haar mond open te doen voor die koeken.

Zó jammer. Dit was het enige wat ze écht lekker vond :(


Ik heb dus contact opgenomen met Pavo en zij stuurde direct een hele kist met het vernieuwde recept. Deze gaat er weer in als koek! Ik moest alleen een vragen lijst invullen en thats it :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 20:35 



 
Profiel   

Hier ook weer heel erg goed. Zijn er beide helemaal gek op :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 17:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 98 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen