Nieuwe pavo summerfit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 18:13

ninaphilo schreef:
Ik voer de nieuwe koeken en heb ook de oude gevoerd. Ingrediënten heb ik eerlijk gezegd niet echt naar gekeken.. Ze krijgen het als extraatje en niet elke dag.

Maar ze zijn harder en donkerder, lijken ook veel compacter. Die vorige vielen uit elkaar wanneer ze maar iets vochtig werden, deze niet.
Pony's vinden ze nog steeds lekker, de vorige versie vonden ze wel lekkerder denk ik. Daarmee waren ze net wat opdringeriger.

Ik bewaar ze nu wel in die poetskist die erbij zat, super handig!


Ik kom hier op terug en sluit me nu aan bij de mensen die zeiden dat hun pony/paard het niet at :+ . Mijn shet wilde het al best snel niet meer, ze laat het liggen in haar emmer, rest van haar brokjes eet ze er omheen uit. Andere pony die echt een geit is qua eten, eet het nu ook niet meer..

Siers83

Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Nieuwe pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 18:15

Hier eet mn merrie t ook liever niet. Ik verkruimel het nu en doe t dan door dr voer. Zo gewoon als koek moet ze t ook niet. Dus ik koop t ook niet meer als het op is

speurneusc

Berichten: 5363
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 18:17

De mijne wil wel een paar afgebroken stukken achter elkaar aanpakken, ongeveer 2 delen, maar daarna heeft ie er even geen trek meer in tot volgend bezoek.

Coalizione

Berichten: 115
Geregistreerd: 27-11-16
Woonplaats: Maastricht

Re: Nieuwe pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 18:20

Mijn haflinger merrie eet ze erg langzaam, terwijl ze normaal alles heel snel op eet. Ik heb het voor haar afgebroken in meerdere stukjes en toen at ze het wel (maar nogsteeds langzaam), lijkt nogsteeds een erg droge koek te zijn.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 18:54

Hier ook een pak gehaald. In eerste instantie at mijn (zeer kieskeurige) pony ze wel maar helaas al snel niet meer. Hij eet er gewoon omheen. Jammer want het product spreekt me wel aan.

BillyYasmine
Berichten: 134
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:36

Ook ik moet helaas deels op mijn reactie terugkomen.

Mijn alleseter eet het nog steeds op, maar oorspronkelijk was het niet voor hem. Mijn kieskeur die het voordien zonder zeuren opnam, moest het na 4 dagen al niet meer hebben. Alles gaat op, buiten de koek :P

LIJM

Berichten: 136
Geregistreerd: 15-01-21

Re: Nieuwe pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 07:35

Ik voer nu sinds een maand elke dag een halve DailyFit koek door zijn krachtvoer heen. Soms breek ik het in zoveel mogelijk kleine stukjes, maar soms laat ik het gewoon bij die halve. Paard maakt het niets uit, die vindt het nog steeds heerlijk. :+ Met de originele Summerfit koeken heb ik geen ervaring.

Moska

Berichten: 3393
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 08:31

Grappig. Mijn twenter lustte de summerfit niet,maar eet smakelijk van de dailyfit. Nu gebruik ik het bij hem als beloning, dus hij krijgt hooguit 1/3 koek per keer. Mijn oude paard van 26 vindt de summerfit lekkerder. Gelukkig heb ik daar de laatste keer een groot pak van gekocht. Kunnen we nog even vooruit.

Poekkie

Berichten: 7343
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Nieuwe pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 10:00

Ik heb vandaag een pak Dailyfit gekocht. Daar gaan we mee verder als het huidige pak summerfit op is. 2 ponies en 2 shets staan er op. Ben benieuwd maar mijn ervaring is dat die 4 sowieso alles eten :Y)

Jayko

Berichten: 82
Geregistreerd: 19-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:48

Ik voerde de nieuwe koeken sinds dat ze beschikbaar zijn. Hij at ze in het begin goed. Ik vind de samenstelling zelf erg mooi. Helaas heeft die van mij nu besloten de koeken niet meer te willen eten en hij is geen kieskeurige eter. Erg jammer. Voor hem helaas dus geen nieuwe lading straks.

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 12:59

Die van mij eten het nu af en toe toch weer! Ik denk ook omdat ze niet op de wei staan, tijdelijk 24/7 in de paddocks. Zo veel keuze hebben ze niet meer nu haha.

Mijn shet eet het wel weer. Behalve als ze haar seniorenbrokjes heeft, dan kiest ze daarvoor en laat ze de koek liggen. Grote pony is nog steeds niet enorm enthousiast, hij eet het alleen als ik het in kleine stukjes breek. Anders tuft hij het uit. Ik vind het toch wel belangrijk dat hij het binnen krijgt dus blijf het wel kopen

BillyYasmine
Berichten: 134
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 15:38

Ik heb over de smakelijkheid van de koek contact gehad met Pavo en zij lieten me weten dat ze vaker de reactie kregen dat het niet zo smakelijk werd bevonden. Ze zeiden dat als ik over 2 maanden een nieuwe verpakking zou kopen, het probleem normaalgezien van de kaart zou moeten zijn. Ik heb wel niets specifiek te horen gekregen van wat ze er precies aan zouden veranderen.

Poekkie

Berichten: 7343
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Nieuwe pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 15:43

wat gek. Mijn pak summerfit is bijna op, de dailyfit staat klaar. Ik zal het wel merken dan.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 16:30

BillyYasmine schreef:
Ik heb over de smakelijkheid van de koek contact gehad met Pavo en zij lieten me weten dat ze vaker de reactie kregen dat het niet zo smakelijk werd bevonden. Ze zeiden dat als ik over 2 maanden een nieuwe verpakking zou kopen, het probleem normaalgezien van de kaart zou moeten zijn. Ik heb wel niets specifiek te horen gekregen van wat ze er precies aan zouden veranderen.


Oh dat zou top zijn! Ben benieuwd wat er dan aan veranderd wordt.

Siers83

Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 17:22

BillyYasmine schreef:
Ik heb over de smakelijkheid van de koek contact gehad met Pavo en zij lieten me weten dat ze vaker de reactie kregen dat het niet zo smakelijk werd bevonden. Ze zeiden dat als ik over 2 maanden een nieuwe verpakking zou kopen, het probleem normaalgezien van de kaart zou moeten zijn. Ik heb wel niets specifiek te horen gekregen van wat ze er precies aan zouden veranderen.

Ging dat over de nieuwe Dailyfit? Of nog over de oude Summerfit?

BillyYasmine
Berichten: 134
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 13:42

Siersma schreef:
BillyYasmine schreef:
Ik heb over de smakelijkheid van de koek contact gehad met Pavo en zij lieten me weten dat ze vaker de reactie kregen dat het niet zo smakelijk werd bevonden. Ze zeiden dat als ik over 2 maanden een nieuwe verpakking zou kopen, het probleem normaalgezien van de kaart zou moeten zijn. Ik heb wel niets specifiek te horen gekregen van wat ze er precies aan zouden veranderen.

Ging dat over de nieuwe Dailyfit? Of nog over de oude Summerfit?


Dat ging over de nieuwe Daily Fit

Koekie73

Berichten: 2648
Geregistreerd: 30-10-16

Re: Nieuwe pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 15:27

Hier eet mijn kieskeurige vriend de daily fit nog steeds met smaak :D Verbaast mij eerlijk gezegd ook haha.

BillyYasmine
Berichten: 134
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 18:55

Koekie73 schreef:
Hier eet mijn kieskeurige vriend de daily fit nog steeds met smaak :D Verbaast mij eerlijk gezegd ook haha.


Ik heb een veelvraat die echt alles eet... die krijgt hem ook nog steeds :9 Mijn kieskeur moest het na een aantal dagen écht niet meer hebben. Ik test het binnenkort nog eens als ik een nieuwe verpakking moet kopen en hoop dat hij het dan wel lekkerder vind :9

Bremere
Berichten: 3
Geregistreerd: 20-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 11:12

Mijn 4 paardjes waren dol op de summerfit koeken, de nieuwe koeken wilden ze alle 4 niet eten. Contact met Pavo gehad omdat ik een XL pak gekocht had niet wetende dat behalve de naam ook de koeken zelf veranderd waren, slim van mij! NOT :D

Paar weken later kreeg ik de vraag of ik interesse had om een pak testkoeken te proberen. Deze koeken zijn een enorme verbetering qua geur en ze voelen beter aan, de “oude nieuwe” koeken voelden wat kleverig en de geur was niet fijn.

De testkoeken zijn door 3 van de 4 goed gekeurd, 1 paard is iets kieskeuriger en wilde ze liever niet eten.
Ik ben benieuwd of en wanneer ze deze testkoeken in gebruik gaan nemen want ze zijn nu op en ook mijnoude summerfit koeken die ik nog heb kunnen scoren bij de Welkoop zijn bijna op 8-)

BillyYasmine
Berichten: 134
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 19:57

Bremere schreef:
Mijn 4 paardjes waren dol op de summerfit koeken, de nieuwe koeken wilden ze alle 4 niet eten. Contact met Pavo gehad omdat ik een XL pak gekocht had niet wetende dat behalve de naam ook de koeken zelf veranderd waren, slim van mij! NOT :D

Paar weken later kreeg ik de vraag of ik interesse had om een pak testkoeken te proberen. Deze koeken zijn een enorme verbetering qua geur en ze voelen beter aan, de “oude nieuwe” koeken voelden wat kleverig en de geur was niet fijn.

De testkoeken zijn door 3 van de 4 goed gekeurd, 1 paard is iets kieskeuriger en wilde ze liever niet eten.
Ik ben benieuwd of en wanneer ze deze testkoeken in gebruik gaan nemen want ze zijn nu op en ook mijnoude summerfit koeken die ik nog heb kunnen scoren bij de Welkoop zijn bijna op 8-)


Wat fijn om te horen! Mij zeiden ze dat als we over 2 maanden een nieuw pak kochten de smaak beter zou zijn. Geur is speciaal, maar vind het niet per se slecht. Ik zou echt blij zijn als de nieuwe nieuwe beter in de smaak zouden vallen...
Ik vraag me wel af wat ze er juist aan veranderd hebben dan en of alle waarden/ingrediënten hetzelfde blijven

speurneusc

Berichten: 5363
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 16:28

ik merk dat de mijn een aparte manier heeft om de nw. koeken te eten, ik hou normaal de koek vast en laat hem een stuk eraf bijten, nee mijnheer verkruimeld hem in mijn hand en likt het daarna op??? Ik blijf dan met een kleverig vieze stinkende hand achter.. Blijkbaar is die koek zo het lekkerst vind ie.

Koekie73

Berichten: 2648
Geregistreerd: 30-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 20:37

speurneusc schreef:
ik merk dat de mijn een aparte manier heeft om de nw. koeken te eten, ik hou normaal de koek vast en laat hem een stuk eraf bijten, nee mijnheer verkruimeld hem in mijn hand en likt het daarna op??? Ik blijf dan met een kleverig vieze stinkende hand achter.. Blijkbaar is die koek zo het lekkerst vind ie.


Oh.. dat doet die van mij ook! Ik vond dat ook al zo apart :D

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Re: Nieuwe pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 21:36

Ik moet hem nu ook in kleine stukjes afbreken. Anders eet hij het niet, grote stukken tuft hij zo weer uit

speurneusc

Berichten: 5363
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 23:26

Koekie73 schreef:
speurneusc schreef:
ik merk dat de mijn een aparte manier heeft om de nw. koeken te eten, ik hou normaal de koek vast en laat hem een stuk eraf bijten, nee mijnheer verkruimeld hem in mijn hand en likt het daarna op??? Ik blijf dan met een kleverig vieze stinkende hand achter.. Blijkbaar is die koek zo het lekkerst vind ie.


Oh.. dat doet die van mij ook! Ik vond dat ook al zo apart :D


miss valt er een liksteen van te maken beter in de smaak

JackieT
Berichten: 514
Geregistreerd: 14-10-12

Re: Nieuwe pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 23:37

Hier eten ze het ook niet graag, maar elke ochtend is toch de voerbak leeg. Ben benieuwd wat ze aan de koeken gaan veranderen