ervaringen Tendi Protec

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ivy_power89

Berichten: 5853
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

ervaringen Tendi Protec

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 15:39

Inmiddels ben ik al bijna een jaar bezig met een vervelende tussenpees blessure bij mijn paard.

Vandaag een tussentijdse controle nadat we 6 weken geleden begonnen waren met draven.
De pees zag er onveranderd uit, wel littekenweefsel, maar dat is niet erger geworden (of verbeterd)
Arts blijft voorzichtig positief, en we mogen gaan beginnen met galopperen.

Mijn paard liep anderhalf jaar geleden in het Z1, en inmiddels is van mijn gespierde bonk echt niets meer over.

Nu heb ik meerdere mensen gehoord over Tendi protec, en ze zweren erbij.
Toch ben ik wel benieuwd naar ervaringen van andere. Voordat ik weer geld uitgeef aan een supplement wat niets doet.

Muze
Berichten: 5268
Geregistreerd: 24-04-20

Re: ervaringen Tendi Protec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 14:27

Wat zoek je precies voor supplement? Wat wil je voor resultaat zeg maar?

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: ervaringen Tendi Protec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 19:38

Ik heb 1 fles gegeven samen met de silicus. Daarna gewoon msm zwavel. Ook is die van mij 10x gelaserd. De pees is bovenverwachting goed aan het herstellen. Maar ik durf niet te zeggen wat het meeste helpt.

lianne125

Berichten: 1427
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:19

Ik geef het aan mijn paard die inmiddels 5 tussenpees blessures heeft gehad. Of dit spul echt werkt durf ik niet te zeggen maar ik durf er ook niet meer mee te stoppen. Zijn pezen zien er van binnen en buiten super uit en kan uitspattingen ook goed aan. Ik geef het wel in combinatie met de msm optimal c van synovium.

veerxsjimm
Berichten: 328
Geregistreerd: 30-10-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:06

ivy_power89 schreef:
Inmiddels ben ik al bijna een jaar bezig met een vervelende tussenpees blessure bij mijn paard.

Vandaag een tussentijdse controle nadat we 6 weken geleden begonnen waren met draven.
De pees zag er onveranderd uit, wel littekenweefsel, maar dat is niet erger geworden (of verbeterd)
Arts blijft voorzichtig positief, en we mogen gaan beginnen met galopperen.

Mijn paard liep anderhalf jaar geleden in het Z1, en inmiddels is van mijn gespierde bonk echt niets meer over.

Nu heb ik meerdere mensen gehoord over Tendi protec, en ze zweren erbij.
Toch ben ik wel benieuwd naar ervaringen van andere. Voordat ik weer geld uitgeef aan een supplement wat niets doet.


Hier ookal maanden bezig met de tussenpees.. mag ik vragen bij welke kliniek je onder behandeling bent?

dblijham
Berichten: 1804
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Blijham

Re: ervaringen Tendi Protec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:15

Ik geef elke maand een kuurtje, eerst omdat ze een dikke pees voor had en nu om haar pezen achter te steunen. Ze stond al wat doorgezakt in de kogels achter en nu door een blessure wordt het alleen maar zwaarder. De osteopaat adviseerde een supplement om haar pezen te helpen en dit supplement bevalt mij zeer goed.

ivy_power89

Berichten: 5853
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-21 15:00

veerxsjimm schreef:
ivy_power89 schreef:
Inmiddels ben ik al bijna een jaar bezig met een vervelende tussenpees blessure bij mijn paard.

Vandaag een tussentijdse controle nadat we 6 weken geleden begonnen waren met draven.
De pees zag er onveranderd uit, wel littekenweefsel, maar dat is niet erger geworden (of verbeterd)
Arts blijft voorzichtig positief, en we mogen gaan beginnen met galopperen.

Mijn paard liep anderhalf jaar geleden in het Z1, en inmiddels is van mijn gespierde bonk echt niets meer over.

Nu heb ik meerdere mensen gehoord over Tendi protec, en ze zweren erbij.
Toch ben ik wel benieuwd naar ervaringen van andere. Voordat ik weer geld uitgeef aan een supplement wat niets doet.


Hier ookal maanden bezig met de tussenpees.. mag ik vragen bij welke kliniek je onder behandeling bent?


Wij lopen bij de Raaphorst in wassenaar :)


Ik hoor goede verhalen over dit product maar als ik dan een bericht stuur naar de verkopers en vraag wat het dan precies doet en wat er dan precies in zit, krijg ik een vaag antwoord.

Mijn paard heeft littekenweefsel op de pees zitten en hersteld nu goed. Heeft wel een aanloop gehad maar uiteindelijk toch geheeld.
Echter is dit een blessure die snel terug kan komen, en ben ik dus naast het rijden en managment opzoek naar iets wat zijn pees ondersteund

HarmanyL

Berichten: 2662
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 15:15

Mijn merrie had een blessure aan t checkligament. Ik heb haar laten behandelen met PRP en een maand boxrust. Ik heb toen als supplementen Tendi Protec en Tendi Prele als kuur gegeven, 2x verpakkingen van ieder achter elkaar. Na 5 weken was de blessure voor 90% genezen. Opgebouwd en toen was daar blessure checkligament nummer 2 (andere been).
Wederom laten behandelen met PRP maar geen boxrust. (Werd mevrouw zwaar depressief van). Ook géén supplementen gegeven en na 5 weken was het resultaat ook 90%.
Dus ik ben sceptisch. De dierenarts zag ook geen heil in supplementen. Pezen zijn slecht doorbloed, dus de supplementen komen daar waarschijnlijk niet of nauwelijks.
Maar je weet nooit of de ene blessure gelijk is aan de andere en of het beter of slechter genezen zou zijn als je het anders gedaan zou hebben.