Cavalor fiber force gastro

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 11:17

smileydees schreef:
mijn paard krijgt jeuk van luzerne, heeft last van maagproblemen, gevoelig op de luchtwegen. Verder krijgt ze wat kiesproblemen ook van de luzerne. Hoe bevalt dan de Marstall? Ze staat nu op low sugar (gevoelig op suikers) van treurniet (tinkermerrie). Iemand een fijne tip? Cavalor valt voor mij dus af.


Ik hou de Marstall Gastro ook in de gaten. Ben geen fan van luzerne... mijn merrie heeft ook beginnende tand-kwaaltjes en een onwijs gevoelige maag. Ze krijgt nu kleine hoeveelheden Vitalbix Daily Complete en 1x per dag slobber van Vitalbix. Maar ik wil proberen om haar van het brok af te halen (ze vindt het ook niet echt lekker) en iets te voeren wat beter bij haar systeem past. De mijne mag ook weinig suikers. Wat een gedoe hè...

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 11:19

Mijn paard heeft lichte symptomen die allemaal bij elkaar opgeteld wellicht maagzweren zouden kunnen zijn. Hij kreeg de gewone FiberForce en heb hem nu als test een week op de FiberForce gastro. Hij lijkt minder naar zijn buik te trappen en is wat relaxter met rijden, minder hoofd schudden. Ga dat even kijken hoe dit gaat.

In noord Holland heb je Agrotheek, van der Kroon, Zeeman, Koenis en Blokker.

ManonRijck
Berichten: 68
Geregistreerd: 10-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-21 12:17

Susanne schreef:
Nog meer ervaringen inmiddels? Ik wil overstappen op dit voer voor mijn stresskip/gevoelig op de maag pony.

Wordt het graag gegeten?



Mijn paard krijgt het nu een maand. Hij eet het graag!
De stengels zijn best zacht, maar toch kauwt hij genoeg.
Ik zou wel eens gewone fiber force willen voelen om het verschil te kennen.