Paardensnoep zonder toegevoegde Vitamine A

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sabbientje

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Paardensnoep zonder toegevoegde Vitamine A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-21 12:24

Ik heb van mijn paarden een voeranalyse laten doen en daar is uitgekomen dat 1 van mijn paarden teveel vitamine A in haar rantsoen heeft zitten.
Dit kon op zich geen kwaad, maar ik heb wel het advies gekregen hiermee met extra's uit te kijken.

Omdat er in veel paardensnoep vitamine A toegevoegd zit, mag ze deze dus eigenlijk niet meer hebben.
Maar snoepkont als mijn tinkermerrie is, wil ik haar wel graag iets kunnen geven.

Ik ben daarom op zoek naar paardensnoep zonder toegevoegde Vitamine A.

Ik dacht eerst aan Metazoa, maar die heeft dit wel toegevoegd. Dus die valt af.

Ik heb naar Vitalbix Horse treats gekeken, want daar stond bij dat er niets extra's aan was toegevoegd.
Dus dat leek mij wel wat.

En ik ben navraag bij Pavo aan het doen over hun Healty Treats.

Degene die de voeranalyse heeft gedaan opperde ook grasbrok, maar die heb ik tot nu toe alleen in 20kg zakken kunnen vinden en dat is wel een beetje teveel van het goede. Moet het ook kwijt kunnen zeg maar.

Zijn er nog andere merken waar ik naar zou kunnen kijken?

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Paardensnoep zonder toegevoegde Vitamine A

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 12:43

Subli smikkels staat ook geen vitamine A bij in de omschrijving, dus die zouden misschien ook wel geschikt zijn.

Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Paardensnoep zonder toegevoegde Vitamine A

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 12:54

Wij staan normaal met de schepsnoepjes op o.a. Horse Event, en in onze snoepjes zit niks extra toegevoegd, dus ook geen extra vitamines.

We hadden een webshop, maar omdat we nu eigenlijk niks produceren omdat er geen evenementen zijn, is die tijdelijk offline, er zijn welk enkele winkels waar je onze snoepjes kunt kopen :j

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 13:12

Peerke_ schreef:
Wij staan normaal met de schepsnoepjes op o.a. Horse Event, en in onze snoepjes zit niks extra toegevoegd, dus ook geen extra vitamines.

We hadden een webshop, maar omdat we nu eigenlijk niks produceren omdat er geen evenementen zijn, is die tijdelijk offline, er zijn welk enkele winkels waar je onze snoepjes kunt kopen :j


Hier een groot fan van bovenstaande snoepjes. Ook suikervrij. Groot pluspunt.:j