Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wat is het beste merk Vitamine E + Selenium

 
Profiel   

Hoi iedereen,

Ik voer mijn paard nou al een tijdje Vitamine E + Selenium en ben er tevreden mee.

Alleen het merk die ik nu heb (floris pharma) is moeilijk te verkrijgen dus zoek een nieuw merk.

Ik zie dat NAF het verkoopt en ook Sectolin.

Heeft iemand ervaring met de Vitamine E + Selenium supplement van deze merken ?

Ik hoor graag van jullie!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 15:37 



 
Profiel   

Ik heb het van Pharmahorse. Die heet vitamine E Excellent. Zonder suiker en heel netjes geprijsd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 15:57 



 
Profiel   

Ik gebruik ook al weer een jaar Pharmahorse voor de Vitamine E+ maar die is zonder Selenium. Maar ben daar erg tevreden over!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 10:32 



 
Profiel   

Wat maakt de vitamine goed voor jou? Ik zie nooit verschil tussen de merken en koop de goedkoopste. Ben wel benieuwd welke criteria mensen hebben voor vitamines

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 10:36 



 
Profiel   

troi schreef
Wat maakt de vitamine goed voor jou? Ik zie nooit verschil tussen de merken en koop de goedkoopste. Ben wel benieuwd welke criteria mensen hebben voor vitamines


Ik vind het belangrijk dat er geen suikers aan toe zijn gevoegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 10:40 



 
Profiel   

Idd geen suiker en kijken hoeveel er nu daadwerkelijk in zit en hoeveel je er dan van moet voeren.
Sommigen zijn 80 procent suiker en de daadwerkelijke werkzame stoffen zo laag dat je er erg veel van moet voeren. Pharmahorse is bijv zonder suiker en 100% puur dus daar hoef je niet zoveel van te voeren dus uitgerekend per dag is het dan niet zo duur.
De vitamine e excellent bevat daarvan Vitamine E, Selenium, L-Lysine en MSM
Ze hebben ook idd nog een vitamine E+, die is zonder selenium

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 11:22 



 
Profiel   

Ik ben een klein jaar geleden overgestapt van vitamine e excellent van Pharma horse naar natuurlijke vitamine e van Horseflex. Dat gaf best verschil. Ik heb ooit, uit nood, een pot sectolin gekocht. Er was even geen andere vitamine e op voorraad. Binnen een paar dagen stond mijn paard helermaal strak. Op de ingrediƫntenlijst gekeken en bleek vol te zitten met suiker. Het smaakte ook best lekker eigenlijk :9 . Misschien dat sectolin inmiddels het recept heeft aangepast. Maar daar zou ik dus wel eerst naar kijken voor aankoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 12:40 



 
Profiel   

Inoterry schreef
Ik ben een klein jaar geleden overgestapt van vitamine e excellent van Pharma horse naar natuurlijke vitamine e van Horseflex. Dat gaf best verschil. Ik heb ooit, uit nood, een pot sectolin gekocht. Er was even geen andere vitamine e op voorraad. Binnen een paar dagen stond mijn paard helermaal strak. Op de ingrediƫntenlijst gekeken en bleek vol te zitten met suiker. Het smaakte ook best lekker eigenlijk :9 . Misschien dat sectolin inmiddels het recept heeft aangepast. Maar daar zou ik dus wel eerst naar kijken voor aankoop.

Heb toevallig van de week die van sectolin gekocht. Volgens mij nog steeds veel suiker, want het ruikt als snoepgoed.
Nu maakt voor het paard waarvoor ik het gekocht heb de suiker niet zo uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 12:53 



 
Profiel   

Ik gebruik sinds kort EquiForce E+ en ben er zeer tevreden over. Had eerst de vit. E van Pharmahorse maar ben op deze overgestapt ivm de natuurlijke vit. E.

Paard staat er top op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 18:21 



 
Profiel   

Chevivit bevalt hier erg goed!
Het is olie en je doet 1 pompje per dag over het voer

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 18:39 



 
Profiel   

Oud topic maar probeer het toch. Ben aan het kijken voor de vitamine excellent van pharmahorse of de vitamine e om mijn paard haar spieren te ondersteunen . Waarvoor voeren jullie een van deze 2 en zijn jullie tevreden en merken jullie verschil?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 16:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen