Graasmasker met hooi uit netten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lenexa

Berichten: 604
Geregistreerd: 05-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 22:48

suffie schreef:
Jij hebt 'ook' een Haflinger toch? Mijn Haf heeft de Thineline afgelopen zomer snel doorgeknaagd. Goed afgesteld en toch met het grazen met haar voortanden steeds een stukje verder van het rondje afgebeten. (Drinken uit een zelfdrinker met lepel en staafje ging prima).Ik heb er toen zelf een gemaakt van tafelzeil en die is nog prima. Zonde van het geld, dan zou ik in jouw geval weer voor de easygrazer gaan.


Dat is een goede Suffie, dan ga ik inderdaad nog een keer voor een eazygrazer. Daarvan weet ik iig dat ze hem maanden lang heel laat en dat ze hem niet verschrikkelijk vind. Dankjewel voor het delen!

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-21 22:51

Haha ja eten is haar grote talent... helaas :')

Wij hebben een waterbak met vlotter, automatische drinkbeker en een poel. Ze drinkt het liefst uit de poel, automatische drinkbak wordt hier sowieso niet vaak gebruikt. Op de site stond geloof ik dat dat wel ging. Het materiaal vormt compleet mee dus ik denk dat dat moet lukken.

Er zit toch garantie op het masker? Ik heb hem pas een paar dagen, maar ben er toch wel blij mee. Lekker luchtig en super licht! Daarnaast kan je hem sowieso 30 dagen “testen”. Als het niks is kan hij retour.