Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Paard eet geen biergist

 
Profiel   

Lijnzaad en psyllium kan samen gegeven worden en hebben en iets andere werking tov elkaar. Kan goed in combi gegeven worden. Als je psyllium gebruikt, geef dan wel genoeg — de richtlijn op de verpakking is vaak echt niet genoeg om zand af te voeren. Belangrijk is ook rustige beweging om het darmstelsel actief te houden en genoeg ruwvoer om het zand mee af te voeren. Als je nog vragen hebt over de behandeling van zand mag je me pb’en.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 12:47 



 
Profiel   

SjonnieZ schreef
Beauty26 schreef
Goedenavond,

Ik heb voor mijn oudje biergist gekocht, maar nou had k over z'n voer gedaan maar hij eet t dus niet.. Hij loopt er voor weg :(

Tips of ideeën hoe ik 'm zover kan krijgen om 'm dit toch te laten eten? Of andere pro bitiotica die een paard wel gemakkelijk eet?

Bedankt!


O dat snap ik heel goed.
Dat moest ik vroeger van mijn moeder ook nemen..Zou goed zijn tegen de acne..
heb er nu nog een trauma van


Hihi.. Ik ken t niet tot ik t kocht.. :D

Eapy: pb

Iedereen bedankt voor de reacties en t meedenken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 14:42 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
Lijnzaad. Ik kookte het altijd zelf. Vieze troep en je kunt je pan weggooien erna maar de paarden eten het graag en het zand gaat er uit.



je moet het ook laten koken, niet aan laten branden _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 20:08 



 
Profiel   

Volgens mij hoef je het ook helemaal niet te koken, ik neem elke dag lijnzaad, haal het even door een koffie malertje dan water erop volgende ochtend is het zo'n gelei achtige substantie [ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 20:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen