Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Equifyt green power

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik maak even een topic aan omdat ik allemaal oudere topics heb gevonden.
Uit een voermeting is het advies voor mijn paard naar voren gekomen om equifyt green power te gaan voeren. Interessante optie zeker als ze hier echt genoeg uithalen, laag suiker en zetmeel.

Nu wel de vraag: hoe kom ik aan het voer, ik woon zelf in Zuid Holland. Bestellen is ook wel een dingetje via hun eigen site wordt giga duur.

Ik ben nieuwsgierig of er mensen dit voer voeren, hoe hun ervaringen zijn en waar ze het hebben besteld/ opgehaald.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 10:15 



 
Profiel   

Niet persee ervaring met de Green Power, wel met verschillende andere soorten van Equifyt en die bevallen prima!

Heb je gekeken op de site bij verdeelpunten?
Ik moet er zelf bijna een uur voor rijden, maar probeer het dan te combineren met een bezoekje aan een vriendin die ergens in die richting woont. Ideaal is anders, maar ik ben wel erg tevreden met het voer dus sla gewoon een hoop in..

Je zou ook nog kunnen kijken of er iemand in je buurt zit die evt mee wil bestellen zodat je de verzendkosten kunt delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 10:38 



 
Profiel   

Ik weet natuurlijk niet waar in zuid-holland je woont? Maar ik weet dat dat deze site ook bezorgden...
https://www.natuurlijkepaardenvoedingnederland.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 10:40 



 
Profiel   

Super dank jullie wel. Ik heb nu een zak online besteld die komt morgen binnen en begreep dat er bij stal de bonte ook een ophaalpunt zit, das wel stukje rijden maar niet giga.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 16:21 



 
Profiel   

Highstreet diervoeders bezorgt ook en hebben equifyt in t assortiment. Super handig, die bezorgden mijn equifyt gewoon thuis. Je kunt ze vragen of zij ook de green power hebben of daar makkelijk aan kunnen komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 16:23 



 
Profiel   

Top thanx!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 21:28 



 
Profiel   

Ik voer het aan mijn paard. :j
Zij vindt het erg lekker en eet het goed. Ik maak het wel wat vochtig voor ik het geef. Ben met de grasbrokken die er tussen zitten toch wat bang voor een slokdarmverstopping.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 21:38 



 
Profiel   

Ik voer zelf equifyt gold. Laat het bezorgen die highstreet diervoeder. Ze eet de gold goed. Is wel als aanvulling. Krijgt er nog een vitaminebrok bij.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 21:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen