Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen Per Naturam

 
Profiel   

Ik heb wat kruiden besteld en ga die voeren samen met futter natur en wat wiesencobs.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 15:28 



 
Profiel   

We zijn alweer iets verder in de tijd, dus was benieuwd of er al meer ervaringen zijn met dit voer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 08:14 



 
Profiel   

Ik
Voer er kruiden van

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 08:17 



 
Profiel   

Muze schreef
Ik
Voer er kruiden van


Kun je iets vertellen over de resultaten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 09:23 



 
Profiel   

Ik voer het nog niet zo lang, dus dat vind ik wat lastig.
Ik geef momenteel wat geweekte grasbrok met wat futter natur en daar wisselend wat kruiden door.
Oa de bitterkruiden heb ik staan en nog twee mengsels, moet even zoeken welke dat zijn want ik weet het niet uit mijn hoofd.
Pony vindt het erg lekker en zijn mest verbetert langzaam op deze manier van voeren.
Verder had hij geen noemenswaardige “ dingen”

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 09:35 



 
Profiel   

Ik voer ook wisselend kruiden. Koop elke keer de kleinste verpakking en die gaan ongeveer tot 5-6 weken mee. Precies de periode dat ik het wil voeren. Nu Sonnenweide Immunokruiden gevoerd. Of het echt wat doet: ik hoop het haha Hij staat dit jaar voor het eerst 24/7 en tot nu toe (even afkloppen) maakt ie een goede vacht aan, is hij energiek en geen hoestje of snotneus te bekennen. Maar denkt dat dit aan het hele management samen ligt dan alleen de kruiden hoor. Qua kleur en geur komt de kwaliteit wel heel goed over. En de kleine verpakkingen vind ik wel betaalbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 11:24 



 
Profiel   

Ik geef ook al een tijdje kruiden van PerNaturam! Een half jaar nu denk ik. Marie heeft normaal rond deze tijd wat plekjes op haar hals enzo, maar dat lijkt dit jaar mee te vallen.

Marie krijgt Fjordenweide en Hochweide afgewisseld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 14:48 



 
Profiel   

Heeft iemand huhnsrucker trift?
Is dat erg grof?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-22 23:35 



 
Profiel   

Ik voer het mijn paard. Het is juist heel fijn ipv grof. Mijn kieskeurige eter vind het heerlijk! Ik zou morgen een foto kunnen maken mocht je het willen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 00:25 



 
Profiel   

Graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 10:16 



 
Profiel   

De foto's zijn wat vertraagd, hierbij heb je ze
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 13:59 



 
Profiel   

Ah mooi spul! Lijkt erg op de futter natur.
Onthoud ik even, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 14:09 



 
Profiel   

Voert hier iemand de equi basal pellets of de huf fell poeder toevallig?
Die kreeg ik aangeraden, samen met kruiden en esparcette..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 10:36 



 
Profiel   

Sorry, ik niet. Ik geef op het moment Herpalind, en het idee is om er ook Rhenalind bij te geven (voor lever en nieren, ik heb een paard met zomereczeem).

Wat zijn jullie ervaringen met Equi Prana? Ik had er een keer eerder besteld en dat was de volgende dag netjes verzonden. Nu heb ik vorige week dinsdag (22 november) bij hun besteld en ze hebben het pakket nog niet verzonden. Toen de donderdag een berichtje gestuurd of alles correct ontvangen was (ik had nog geen bericht dat de bestelling voltooid was, en het voer wat ik had was ondertussen bijna op) maar heb toen bevestiging gekregen en ze vertelde me dat het pakket net ingepakt was en vrijdag verstuurd zou worden. Is dus niet gebeurd.
Gisteren dan ook maar een zakje bij PureHorse besteld, dat was gelijk verstuurd en komt vandaag al aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 11:56 



 
Profiel   

Ik ben helaas niet zo blij met equi prana.
Ik had een KPU test gekocht met advies, ik heb een standaard behandelplan ontvangen en toen ik vroeg of ze naar mijn schema wilde kijken (zelf gemaakt) kreeg ik dit antwoord en ik ben inmiddels op FB geblokkeerd voor de pagina.
Ik zie veel positieve verhalen van mensen die wel veel mail contact hebben maar voor mij helaas niet



Laatst bijgewerkt door Coby op 22-01-23 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Privécommunicatie verwijderd.


Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-23 19:57 



 
Profiel   

Ik ben er ook mee gestopt, omdat mijn pony het juist slechter op de kruiden deed. Maar, ik denk dat hij op een specifiek kruid heftig reageert en mijn idee is oregano, sinds ik de kruiden niet meer geef en hem op ander voer heb is z’n gedrag en mest verbeterd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-23 20:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen