Prijs hooi/kuil Zeeland/Schouwen-Duiveland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Replica1233
Berichten: 57
Geregistreerd: 02-09-21

Prijs hooi/kuil Zeeland/Schouwen-Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-21 16:57

Hallo,


Begrijp me niet verkeerd want ik ben niet opzoek naar mensen die via deze weg aanbieden hun hooi te willen verkopen aan mij. Ik zag wel een ander topic over de prijs van hooi maar die was van 2005, dus niet echt meer up-to-date.


Ik ben benieuwd hoeveel jullie betalen voor jullie hooi of kuil per baal en hoeveel kg hooi/kuil het dan per baal is, wat voor soort hooi en waar jullie het halen(geen graszaadhooi). Ik heb zelf het idee dat de prijs in Zeeland enorm hoog ligt(vooral Schouwen-Duiveland en omgeving) en dat deze ook niet echt daalt nu er weer meer beschikking tot hooi/kuil is, in tegenstelling tot afgelopen winter en het voorjaar, toen er een tekort dreigde. Ik heb ook het idee dat er op Schouwen-duiveland en omgeving weinig mensen hooi of kuil verkopen.


Ik ben benieuwd!

8nnemiek

Berichten: 43397
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 17:29

[VS] Actuele prijs hooi
In dit topic kun je waarschijnlijk wel wat prijzen vinden uit jouw omgeving.

Hier in Limburg is nog steeds niets te vinden onder de 4 euro voor een kleine baal (15 kg)

Anne_vD

Berichten: 230
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 17:46

Wij hebben kleine pakjes weidehooi voor 5 euro per stuk. Deze pakjes zijn rond de 20/25 kg ongeveer. + ze worden op de stalling gebracht door de boer. Dit is op schouwen Duiveland. De grote balen zijn hier goedkoper maar voor onszelf zijn de kleine baaltjes net wat makkelijker.

Voor mijn eigen paard heb ik ook kuil nodig, dit kocht ik eerst in kleine baaltjes in maar ik heb nu midibalen. Deze zijn ca. 140 kg, hier betaal ik 28 euro excl BTW voor. Dit is eerste snede ingekuild weidehooi. Ook deze worden thuisgebracht maar dit is van Tholen naar Schouwen-Duiveland. :)

Namen kan ik eventueel in privébericht geven

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Re: Prijs hooi/kuil Zeeland/Schouwen-Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 17:53

Ik heb van cevaal wel is naar Burgh Haamstede laten brengen. Koste toen 220 euro voor 2 grote balen. Daarna een adresje in ritthem gevonden voor kleine balen (maar wel grote kleine balen haha) voor 4 euro.