Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Schulsser zouten voor paarden

 
Profiel   

Hi allemaal,

Wie gebruiken er nog meer Schulsser zouten voor hun paard? Merk je effect? Welke nr’s geef je en waarom?

Hier advies gehad om nr 11 (sillica) en nr 7 (magnesium) te geven. Nu lees ik overal dat het verstandig is nr 9 te geven als je ook 11 geeft. Maar onbekend of je nr 9 ook veilig aan een paard kunt geven. Als ik over de eigenschappen lees van nr 9 (afbraak suiker en hulp bij stofwisseling) dan lijkt het me echt een waardevolle aanvulling voor mijn naar IR-neigende haf.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 23:01 



 
Profiel   

Ik geef ze wel eens celzouten. Maar dan moet je met als bij mensen goed weten waar je me bezig bent. Als je de verkeerde celzouten geeft in de verkeerde dosering als die een paard aan kan of je hebt het niet goed voorbereid dan kunnen er erg heftige reacties komen. 11 vind ik er typisch zo 1 die je niet zomaar even gebruikt. Die geeft serieuze bijwerkingen

Wat betreft de 7 zou ik me van te voren bedenken wat je wilt dat hij gaat oplossen voor je kunt bedenken of het helpt.

Waarvoor zou je paard de celzouten nodig hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 08:07 



 
Profiel   

Dank je! Vandaar ook mijn vraag idd! Heb een voedingsadvies gehad van Per Naturam. De adviseur raadde aan om de aanbevolen kruiden mengsels te combineren met die cel zouten. De silica zou dan zijn om te voorkomen dat hij gaat zandlikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 10:53 



 
Profiel   

Marigo schreef
Dank je! Vandaar ook mijn vraag idd! Heb een voedingsadvies gehad van Per Naturam. De adviseur raadde aan om de aanbevolen kruiden mengsels te combineren met die cel zouten. De silica zou dan zijn om te voorkomen dat hij gaat zandlikken.


Hmm kruiden en celzouten zo combineren vind ik persoonlijk wel een dingetje. Ik ben zelf natuurgeneeskundig therapeut en werk met allebei maar ik zou dat niet zo aanraden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 11:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen