Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Eggersmann waar nog te koop?

 
Profiel   

hoi!

Ik besteld Eggersmann altijd bij zooplus, naar helaas leveren die op dit moment niet. Ik weet dat het vanuit hun eigen website wel naar NL te versturen is, maar dat word toch wel een duur grapje. Heeft enig idee waar dit voer nog geleverd word?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 22:30 



 
Profiel   

Groothandel waar ik het eerder bestelde is er ook mee gestopt helaas.
Hun gaven als reden dat het artikel erg slecht liep en daarom hebben besloten ermee te stoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 09:39 



 
Profiel   

Ik haal het altijd bij Equiva in Lingen of Gronau. Maar da's wat lastig als je in NL woont ;-)
Verzenden van zware pakketten is helaas erg duur :-(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 09:52 



 
Profiel   

callippo schreef
Ik haal het altijd bij Equiva in Lingen of Gronau. Maar da's wat lastig als je in NL woont ;-)
Verzenden van zware pakketten is helaas erg duur :-(


ik zie op de website helaas niet de zakken die ik moet hebben.. ik moet de EMH struktur equichamp hebben.. en zag dat ze een nieuwe zak hebben, mucovital prebiotic, die wil ik ook graag proberen. Ik vind heen en weer rijden naar duitsland niet zo'n probleem als ik in 1x een voorraad mee kan nemen.. maar dan moet ik wel zeker weten dat ze het hebben :D

ken je toevallig nog andere winkels in duitsland net over de grens die het verkopen? dan kan ik me daar eens in verdiepen.


Laatst bijgewerkt door its_daantjee op 15-01-22 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 10:00 



 
Profiel   

Ik weet niet welk product je zoekt en wat het normaal kost, maar via amazon staan er wel een aantal eggersmann producten die je kan kopen
https://www.amazon.nl/s?k=eggersmann&cr ... _sb_noss_1

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 10:01 



 
Profiel   

Myou schreef
Ik weet niet welk product je zoekt en wat het normaal kost, maar via amazon staan er wel een aantal eggersmann producten die je kan kopen
https://www.amazon.nl/s?k=eggersmann&cr ... _sb_noss_1


bedankt voor de tip, hier had ik nog niet aan gedacht!
ik vind alleen 26 euro of 46 euro voor een zak voer nogal een verschil.. daarvoor rijd ik liever naar duitsland :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 10:08 



 
Profiel   

its_daantjee schreef
callippo schreef
Ik haal het altijd bij Equiva in Lingen of Gronau. Maar da's wat lastig als je in NL woont ;-)
Verzenden van zware pakketten is helaas erg duur :-(


ik zie op de website helaas niet de zakken die ik moet hebben.. ik moet de EMH struktur equichamp hebben.. en zag dat ze een nieuwe zak hebben, mucovital prebiotic, die wil ik ook graag proberen. Ik vind heen en weer rijden naar duitsland niet zo'n probleem als ik in 1x een voorraad mee kan nemen.. maar dan moet ik wel zeker weten dat ze het hebben :D

ken je toevallig nog andere winkels in duitsland net over de grens die het verkopen? dan kan ik me daar eens in verdiepen.


Je kunt Equiva (of een andere winkel) bellen, dan leggen ze het voor je klaar, of ze bestellen voor je.
Ik doe dat andersom bij de Welkoop voor bietenpulp, omdat ik geen zin heb voor niets te rijden ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 21:37 



 
Profiel   

ah top! bedankt voor de tip, ga ik daar eens informeren!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 21:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen