Smooth locomotion ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BoktVerlaten
Berichten: 431
Geregistreerd: 29-10-21

Smooth locomotion ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-22 13:39

Mijn merrie houdt door hengstigheid haar achterhand erg vast en loopt dan met “samengeknepen billetjes”
Ik wil graag de ontspanning een handje helpen en ik kom nu SensiPharm Smooth Locomotion tegen online.

Ik heb een paar vragen….
Wie heeft er ervaring mee en hoe snel zag je effect?
Mijn paard weegt ca 500 kilo en ik wilde met 1x daags 6 pillen starten, is dat een beetje een goede dosering? De verpakking is niet zo duidelijk…
En worden de pillen makkelijk gegeten?

Ik ben benieuwd….

Popstra
Berichten: 13762
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Smooth locomotion ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:16

Ik heb dit jaren geleden bij mijn merrie gebruikt die achter last had van haar SI
Ik gaf wel 8 tabletten per dag. Smorgens 4 en Savonds 4 door de musli. Zij werd wel soepeler achter. Ik voelde goed verschil.
Ze at het goed door de musli.
Jammer dat het best prijzig is

BoktVerlaten
Berichten: 431
Geregistreerd: 29-10-21

Re: Smooth locomotion ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-22 17:55

Ik heb nu via de DA ekyflex nodolox gekregen dus die geef ik nu.
De smooth locomotion tabletten spuugt mijn paard weer uit als ze tussen de brokken zitten…..ze vindt ze echt vies

Saaams

Berichten: 13267
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Smooth locomotion ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 22:02

Ik geef de pulmitranq. Dat wordt door de brokjes heen goed gegeten. Zo los niet.

Ik heb toen ook naar de Smooth Locomotion gekeken. Maar ik voer al andere producten voor de artrose. Denk dat ik hiermee niet meer resultaat zie. Maar dat zou ik moeten proberen

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Smooth locomotion ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 23:20

Mijn pony kreeg smooth locomotion en dat werkte zo onwijs goed, dat ze nog 2 jaar langer geleefd heeft. We stonden op het punt van inslapen door haar artrose, maar waren echt wonder tabletten. Ze knapte binnen een week op, en had geen enkele moeite meer met bewegen. Uiteindelijk hebben we haar laten inslapen door een andere kwaal.

Saaams

Berichten: 13267
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 23:23

zorro schreef:
Mijn pony kreeg smooth locomotion en dat werkte zo onwijs goed, dat ze nog 2 jaar langer geleefd heeft. We stonden op het punt van inslapen door haar artrose, maar waren echt wonder tabletten. Ze knapte binnen een week op, en had geen enkele moeite meer met bewegen. Uiteindelijk hebben we haar laten inslapen door een andere kwaal.


Ik ben hier erg gevoelig voor :+

Hoeveel pillen gaf je?

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Smooth locomotion ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 13:49

De volledige dosis, 8 op een dag geloof ik? Ik zal je sterker vertellen: mijn vader, boer, oude stempel, alle pillen en poeders zijn geldklopperij, was zo onder de indruk van het resultaat dat hij de pillen elke dag gaf, en ruim op tijd aangaf dat er nieuwe moest komen. Dat was misschien nog wel de grootste verrassing :D

Saaams

Berichten: 13267
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Smooth locomotion ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 13:55

Waarom is onze hobby zo duur :+

KnoLLyBoLLy

Berichten: 86
Geregistreerd: 17-04-11
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-23 13:24

Zijn er misschien inmiddels al meer ervaringen met deze pillen? :Y)